Tepki; suratlarına pasta atsak
Zeynep816543 tepki için teşekkür ederim♥♥Tsubasa Ozora(C); *pasta ona gelecekken masada ki suyu almak için eğilir ve pasta topa gelir* Hİİİ NAPTIN O SENİN BABAAAAN!!!!
Kojiro Hyuga; sinirlenmemeliyim... Sinirlenmemeliyim... Sinirlen- SENİ 0RUSPU ÇOCUUUUUUUUUUUUU!!!!!!
Jun Misugi; Umarım mantıklı bir açıklaman vardır.
Hikaru Matsuyama; ehhh! Niye bunu yaptın ki?!
Genzo Wakabayashi; Hey dostum! Senin yüzünden güzeller güzeli yüzüm kirlendi ow şit Dostum! Şit şit şiiiğt (günlerdir amerikan dublaj izliyorum)
Taro Misaki; Şey önemli değil. *peçeteyle yüzünü siler ve sonra da yıkamaya gider.*
Tachibana Masao; *tam dedikodu anlatırken fırlatmıştın.* olamaaaz! Dedikodum yarım kaldı! Tüh bee! Neyse artık.
Tachibana Kazao; Lütfen dikkatli ol! Tanrım!
Shun Nitta; Lanet olsun! Yüzüm kirlendi! Şimdi o top tsu kesin benimle dalga geçecek!
Ken Wakashimazu; *karate yaparken fırlatmıştın* Harika! İşte tüm konsantrasyonum(yazarken 393020 takla attım) bozuldu!
Ryo İshizaki; A-aaaah Heeey! Daha dikkatli olmalısın.
Karl Heinz Schneider; Evet Binbaşı Pierre! Eğer sınırı geçersek bizi tanklarla karşılayacaklar. Fakat bunun için bizim de kendi silah- HEEEY NASIL KOMUTANINA PASTA FIRLA- heey güzlemiş. Binbaşı Pierre! Tadına bakmalısınız. ASKERRRR PASTANIN TARİFİNİ AL!
İstek tepki ve karakter alınır.
Kusura bakmayın. Diğer bölümler gibi komik ya da güzel olmadı.
Bu aralar psikolojik olarak öncekinden daha kötüyüm. Moralim hep bozuk. Psikolojik destek işe yaramı- ehem neyse. Eğer bir kusur görürseniz haber verin lütfen. Bende düzelteyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Tsubasa Tepki |Final|
FanficFinal oldu. 2 kitap aktif Kapak Tasarımı; @MucizeviMarvelFan