1. Bölüm

18 5 8
                                    




Yine o tatsız rüyayı gördüm...

11 yıl önce {8 yaşındayken}

~B-baba... Anne...
   Hastanedeydik. Teyzem, dayım ve benden bir yaş büyük olan kuzenim yanımdaydı. Annem ve babam arabayla kaza yapmışlardı. Durumları kritikti. Arabadayken ikisinde çok mutsuz ve endişeli gözüküyordu. Ve karşıdan bir kamyon geliyordu. Babam frene basıyordu ama duramıyordu.

~BABA!!!

Annem beni kurtarmıştı. Sadece birkaç yaram vardı. Teyzem ve dayım endişeyle doktoru bekliyordu. Ben ise sadece duruyordum kuzenim gelip beni kendine çekti " Ben senin her zaman yanında olacağım." Beni omzuna yaklaştırdı. Başımı onun omzuna koydum. Ve o sırada doktor geldi.

~Üzgünüz çok kan kaybettikleri ve zamanında hastaneye getirilmedikleri için... Başınız sağolsun....

Duyduğum sözler ile komaya girmiştim. Geçmişim ile ilgili herşeyi unutmuştum.... Ve arabaya binmekten çok korkuyordum..

~Sehun p-peki şimdi ne olacak? O-onlar..

Teyzem yine ağlamaya başlamıştı.

~artık birlikte yaşayacağız.

Kuzenim bana baktı.

~hep yanında olacağım Eun.

Bu sabah...

Uykumdan uyanmıştım. Tam kalacaktım ki yatağımın altındaki bedene basmamak için durdum. Kuzenim yine burada uyumuştu. Çok tatlıydı ama beni sinir etmek hoşuna gidiyordu. Aynı okulda okuyorduk yakında üniversite için staja başlamam lazımdı...

~Jungkook yine mi?! Senin kendi odan var. Orada yatsana yaa!

~Sus.

~Hem benim odamdasın hemde sus diyorsun tamam bunu sen istedin. ANNE!!! BABA!!!!

~ ne oluyor? Jungkook sen niye her sabah buradasın yavrum kendi odana hadi!!!

~gitmeyeceğim

Teyzem Jungkook'un kulağından tutup onu odadan çıkarmıştı. Ama çok tatlı biriydi. Annem ve babam öldüğünde bana onlar bakmaya başladı bende onlara çok alışmıştım bu yüzden anne ve baba diyordum...

Okula geç kalmıştım hemen bisikletime bindim yolda biri ile çarpıştım. Yüzüne baktığımda hasta gibiydi. Elimi başına koydum. O ne olduğunu anlamadan onu oturttum ve teyzemin benim için hazırladığı yemeklerden verdim.

~bunları bitir tamam mı?

~ama ben

~ahh tanrım cidden derse geç kaldım!!!

O birşey demeden oradan gittim. Hoca bana sinirli şekilde bakıyordu anlaşıldı. Cezalıydım.
 
...

Ders bittikten sonra bacaklarım acıyordu. Hoca beni ayakta bekletmişti. Dersten bacaklarımı ovuşturarak çıktım.

Sınav notlarını da alamamıştım yakında sınav olacaktık.

         Karşıdan yemeklerimi verdiğim çocuk geliyordu. Yüzü mutlu ve neşeli gözüküyordu.

~aynı sınıftayız ne büyük şans... Sizi gördüm ders notlarını alamadınız isterseniz bendekileri alabilirsiniz.

~şey çok teşekkür ederim.

~asıl ben teşekkür ederim çünkü o an orada bayılabilirdim.

~rica ederim o zaman :)

~bu arada ben Qbao

~memnun oldum Qbao bende Eun şimdi gitsem iyi olur teneffüs boyunca konuştuk şimdi derse girelim.

~tabii :)

...

~ o çocuk kimdi?

~hangi çocuk Jungkook?

~teneffüste konuştuğun çocuk!?

~Jungkook kulağımı sağır ettin ne bağırıyorsun yaa!!

~istediğimi yaparım hadi söyle kimdi o?

~ya tanımıyorum teneffüste bana ders notlarını verdi sadece o kadar.

~iyi tamam öyle olsun. Benim takımım için pankart yapmayı unutma!

~ama basketbol maçı sonraki hafta değil mi?

~Eun kafan nerde senin maç yarın!!!

~ahhh tamamen unutmuşum...

~yarına pankart hazır olsun Eun!!

~iyi yaparım...

Pankart yapmak çok kolaydı. Ve pankatta karşı takımı destekleyecek şeyler yazdım tabii ki bilerek...

Maç başlamıştı ve ve geç kalmıştım. Üstelik bana geç kalma demişti birde. Beni yiyecek.

Geldiğim de bir kızın pankartın da yazanlara baktım resmen Jungkook'a aşkını itiraf etmişti... Onu orada boğardım ama Jungkook bana bakıyordu. Maça 5 dakika ara girmişti.

Maçta birkaç kız benimle konuşmaya başlamıştı.

~Jungkook gibi harika birinin kuzenisin çok şanslısın... Sana imrendim

~Jungkook'u bana ayarlasana..

~saçmalama belki de onu seviyodur.

~yaa bak lütfen ben ona ilk gördüğümden beri aşığım sen zaten hep onunlasın yemin ederim kötü davranmam ikinize de.

~lan durun bir de kız konuşsun. Bi bırakmadınız amk.

~küfür etmesene lan siktir git.

~bana diyene bak.

~Eun buraya gel.

Sonunda Jungkook beni bu erkek avcılarından kurtardı..

~efendim jungkook?

~bu pankartta neden benim değilde karşı takımdaki Taehyung'un adı yazıyor acaba?

~şeyy... meyy... pankart pankatlar karışmış sanırım..

Akşama görüşeceğiz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TATLI   İLK    AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin