848. évet írjuk és tegnap végeztem a bátyámmal a katonai kiképzésen ami 1,5 év volt. 2. ként végeztem az osztályban, mert Mikasa-t lehetetlen legyőzni. A bátyám 7.-ként végzett Jean után. Sokáig győzködött, hogy menjek vele a Katonai-rendőrséghez de én mindig is a Felderítő-egységhez szerettem volna csatlakozni. Főleg hogy a barátaim oda mennek. Eren tegnapi beszéde után sokkal többen lettünk ezen a véleményen.
* time skip *
Mikor odaértünk a főtérre 3 színpad állt előttünk. Egy a Katonai-rendőrségnek , egy a Helyőrségnek egy pedig ..... a Felderítő-egységnek. A bátyámmal való szétválás nagyon nehéz volt de a célomért el kell fogadjam. Már a Könnyeimmel küszködve indultam a jövőbeli csapatomhoz amikor a bátyám, Shun utánam szólt:
-Yurisa !!!! - majd odafutott hozzám és megölelt, de ilyen sok szeretettel még soha.- Nagyon fogsz hiányozni és kérlek ne halj meg!
-Te is nagyon fogsz, és bízz bennem túlélek mindent és megvédem az emberiséget! -Mondtam láthatólag erősen de belülről darabokra szakadtam.
Harangoztak ezért el kellett induljunk a saját színpadunkhoz. A barátaim már ott voltak, a színpadon pedig egy magas, izmos, szőke férfi állt ilyesztően vastag szemöldökkel, mellette egy nagyon alacsonyabb nagyjából 160cm-es férfi fekete hajjal, komor, sápadt arccal, selyem sállal a nyakában.
Mikor odaértem pont akkor kezdtek el beszélni. A fekete hajú férfinak kiderült, hogy Levi hadnagy a neve, a szőkeségnek pedig Erwin. Mikor Erwin befejezte a beszédét már csak az eskü maradt hátra:
-SZENTELJÉTEK A SZÍVETEKET AZ EMBERISÉGNEK!
-A szívünket az emberiségnek szenteljük- mondtuk egyszerre szalutálva.
Miután mindent elmondtak, megkaptuk a köpenyünket a Felderítők jelzésével. Elvezettek minket a táborba a házainkhoz és berendezkedtünk. Egy házban 8-an voltunk, fiúk, lányok külön. Én Christával, Ymirrel, Sashaval, Mikasaval és még 3 ismeretlen lánnyal kerültem egy házba. A vacsorához egy külön épületbe kellett menni ahol a Felsőbb rangúak külön aztalnál ültek.
Erenék azonnal odaültek mellénk és megállás nélkül beszéltek. Ők úgy voltak egy házban, hogy: Eren, Armin Jean, Connie, Reiner, Berthold és Marco. Szerintem hozzájuk nem mertek berakni egy 8. fiút.
A vacsorát Erwin törte meg, hogy bemutassa a többi nagyobb rendűt. Annyit jegyeztem meg, hogy Mike a szőke, Hanji a szemüveges, és Petra a vöröshajú aki láthatóan tapad Levi hadnagyra.
Vacsora után elköszöntünk a fiúktól és a sorban kezdtünk zuhanyozni. Este még pletykáltunk de csak mértékesen, hogy csak mi öten halljuk. Későn aludtunk el pedig reggel korán kelés lesz.
Reggel arra ébredtem hogy valaki hozzám vágott egy szivacsot amit lendületből vissza is dobtam. Felültem, hogy megnézzem ki nem hagy aludni-
Ez lenne az első rész, tudom hogy ritka rossz de próbálok jobbakat írni. <3
Viki.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A hadnagy kezeiben .. (Levi x OC)
FanficYurisa Laum(16) és Shun Laum(17) testvérek akik katonának készülnek de elválnak az útjaik. Yurisa a Felderítő egységhez csatlakozik, Shun pedig a Katonai rendőrséghez.. De milyen érzés kivételesnek lenni?..(2021.06.25-)