2. rész

208 17 2
                                    

Reggel arra ébredtem hogy valaki hozzám vágott egy szivacsot amit lendületből vissza is dobtam. Felültem, hogy megnézzem ki nem hagy aludni és Levi kapitány állt az ágyamnál olyan fejjel mintha meg akarna folytani. (bár mindíg ilyen az arca) Gyorsan elsöpörtem a szememből a hajam és láttam, hogy a többiek már takarítanak. Kicsit fintorgó fejet vághattam mert a Kapitány megint hozzám vágta a szivacsot de most már vizesen.

-S..Sajnálom, Kapitány n..nem tudtam hogy ön áll itt!!- motyogtam mintha az akasztófámat látnám.

-Tch. Mit hittél, hogy majd megengedhetitek magatoknak ezt a mocskot?-Mondta halál komolyan.

-Kapitány dehát nincs is kosz.- Kiabálta be Sasha miközben egy almát dugott el a szekrényébe.

Erre Levinek olyan tágra nyílt a szeme mint még soha.

-SASHA BRAUS AZONNAL 50 KÖR FUTÁS A TÁBOR KÖRÜL ÉS ÖRÜLJ HA EBÉDET KAPSZ!-Ordította.

-Yurisa Laum neked külön kérvényt kell benyújtani hogy kikelj az ágyból?- szólt most hozzám de sokkal nyugodtabb hangnemben.

-Nem uram!-feleltem és gyorsan ki is pattantam az ágyból.

Elmentem gyorsan a fürdőbe felöltözni, mert végülis csak nem öltözhetek előtte. Már pont a nadrágomat vettem le amikor Levi tisztítószerekkel a kezében benyitott. Ilyedtemben felugrottam amivel egyszerre beestem a kádba. 

-Persze kölyök össze nem szarod magad még mellé? Tch.- kérdezte Levi de egy kis mosolyráncot lehetett látni a szeménél.-Na valamelyik jöjjön és szedje ezt ki a kádból, addig átnézek a fiúkhoz, de semmi lazsálás a többinek!!!-szólt most a lányokhoz a szobába.

Christa azonnal szaladt kétségbeesett arccal hozzám és Mikasaval kiszedtek a kádból. A lábamra nem nagyon tudtam állni ezért Ymir segített felöltözni teljesen majd mentünk az orvosiba. Helyesbítek: vittek az orvosiba.

Az orvosiba Hange osztagvezetővel találtam szembe magam. Persze ez a titánmániás miért is ne az orvosiban kisérletezne..

Bekötötték a lábam, kiderült csak kibicsaklott, tehát megúsztam olcsón. Miközben mentünk vissza, láttam hogy Sasha pont befejezi a futást és összeesik miközben a Kapitány békésen figyeli. Ez mekkora egy szadista..



Tehát ez lenne a 2. rész tudom hogy rövidebb de drágalátos barátnőm hisztizett az új részért xd remélem nektek is tetszik. 

Viki

A hadnagy kezeiben .. (Levi x OC)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz