Tanıtım

90 27 16
                                    

Her yerde bir mesaj, beni takip ediyor, peşimi bırakmıyor, ne yapacaktım, bu mesajları bana kim atıyordu? Annem ve babam öldü, ben ve abim kaldık ona söylemelimiydim? kabuslar peşimi bırakmıyor ölecekmiydim?

Abim Onur soylu her zaman yanımdaydı, her zaman destekçimdi;  sakin, sinirli, korkusuz belkide bana karşı böyle, öz kardeşi olsaydım yine böyle davranırmıydı. Sevgilisi yok olmasınıda istemez zaten, 18 yaşında olmasına rağmen hiç sevgili işleriyle uğraşmaz tek derdi kendi rahatı ne olcak bencil işte.

Birazda kendimden bahsedeyim ben Ada Soylu 17 yaşındayım, korkak, yeri geldiğinde sinirli yeri geldiğinde sakin, babam annemle evlenince direk beni soyadına geçirdi, sevgilim var abim sevgilimi hiç sevmez hatta elinden gelse bana ayrıl diyecek ama işte yapmayacağımı bildiği için hiç teklif sunmuyor. 

Sevgilimin adı Barış Akan oda benim gibi 17 yaşında, beni hiç yalnız bırakmaz ama tek kötü yönü annesine çok düşkün, yani ben mi annen mi desem annem der. Belkide haklı benim annem olmadığı için onu anlamıyorum, sanırım abim bundan dolayı ondan nefret ediyor.korkusuz, hayallere inanmayan, sevdiğine sevdiğini gösteren biridir.

Bir diğer kardeşim dediğim Lale Akdemir 17 yaşında ona herşeyimle güvenirim oda aslında benim gibi korkulu, ama işte oda tam aksi yani çok sakin, sanki yanında bomba patlasa sakin bir şey yok der, en nefret ettiğim özelliği bu, sevgilisi yok.

Mert Alpman abimin tek arkadaşı 18 yaşında abimi çok sever özellikleri aynı olduğundan sanırım ama mert, abim kadar korkusuz değildir. Abim hiçbir şeyini bana anlatmadığı gibi mertede anlatmaz, onunda sevgilisi yok.

 Yeni kitabımla karşınızdayım, yeni bölüm gelene kadar okul geçmişi kitabımın 1. ve 2. bölmünü okuyabilirsiniz yeni bölümler gelmeye devam edecek iyi okumalar.😉



Üvey kardeş yakında sizlerle...



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Üvey KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin