Farklı Sanat karakter tanıtımı:
Nazlı gülengül:
Sanat Holding'in patronudur. İyi kalpli olmasına rağmen çok hırslıdır. Çalışanları onu çok sever, çok güçlü bir kadındır ayrıca hobi olarak çok güzel resim yapar.
Ali Vefa:
Farklılık Holding'in patronudur. Çok yakışıklıdır, şirketi için elinden geleni yapar.
Hobi olarak grafiti yapar. Dışarıdan sert gözükür ama içi yumuşacıktır. Sevdikleri için her şeyi yapar. Çocukları çok sever.
Ferman Eryiğit:
Farklılık Holding'de Ali'nin sağ koludur. Ali'yle kardeş gibidir. Hırslıdır,
Çok yakışıklıdır, arada Ali'yle grafiti yapmaya gider kafa dağıtmak için.
Açelya Dingin:
Sanat Holding'de Nazlı'nın sağ koludur. Nazlı'yla kardeş gibidir. Dedikoducu ve meraklı birisidir. Ama sevdiklerinin üzülmesine asla izin vermez. İyi birisidir. Nazlı ve Beliz'le aynı evde kalır.
Demir Aldırmaz:
Farklılık Holding'de Ali'nin sol koludur. İyi kalplidir. Hırslıdır.
Beliz Boysal:
Sanat Holding'de Nazlı'nın sol koludur.
Güçlü bir kadındır ama bazen çok çabuk sinirlenir. Nazlı'yla arada kız kıza buluşur. Nazlı ve Açelya ile aynı evde kalıyordur.
Güneş:
Farklılık Holding'de Ali'nin sekreteridir.
Komik birisidir. İyi kalplidir.
Gülin:
Sanat Holding'de Nazlı'nın sekreteridir.
İyi kalplidir ve biraz dedikoducudur.
1.Bölüm:
Farklılık Holding'de gün iyi başlamıştır. Sanat Holding'de tam Farklılık Holding'in karşısına kuruluyordur. Bugün yapım aşaması bitecektir.
Ali üstü açık arabasında şoför koltuğunun yanındaki koltuğa köpeği Max'i bindirmiş müzik dinleyerek şirkete gidiyordur.
Şirkete gelir, köpeğini Sanat ve Farklılık şirketlerinin ortak bahçesinde gezdirmeye başlar. Sanat şirketinin kurulduğunu görür ve hemen kendi şirketine girer.
Ali: Güneş bugün toplantım var mı?
Güneş: Ali Bey bugün Sanat Holdingle tanışmak için bir toplantınız olacak saat 13.00'da onun haricinde birkaç imzalanması gereken belgeler var. Bugünlük programınız bu kadar.
Ali: Okey sakin bir gün.
(Ali odasına girer ve Max'in yemeğini verip sandalyesine oturur.)
O sırada Ferman içeriye girer.
Ferman: Naber kıvırcık?
Ali: İyidir Yakışıklı Bey siz nasılsınız?
Ferman: Bende iyiyim işte abi iş güç öyle geçiyor zaman.
(Odaya Demir de gelir)
Demir: Abi napıyonuz ya ben odamda otur otur sıkıldım. Bugün Sanat Holding ile toplantımız varmış.
Ali: Aynen öyle tanışalım bakalım nasıl bir şirket bu Sanat.
Güneş odaya girer.
Güneş: Ali Bey Sanat Holding sizi toplantı odasında bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Sanat
RomanceSelamlar; Bu kitap Mucize Doktor severler için güzel bir seçenektir!!!!!!!! (Kitabın senaryosu diziden farklıdır, umarım beğenirsiniz. Bol yorumlaşmalar!!!) YILDIZ BUTONUNA TIKLAMANIZ DİLEĞİYLE,sevgiler... ...