En son Ali dizlerinin üstüne çöküp ağlamıştı. Peki Nazlı neden ayrıldı Ali'den?
(Flashback)
Mert( Nazlı'nın otizmli kardeşi)
Mert yolda araba sürerken telefonu çalar ve kimmiş diye bakarken önüne çıkan kadını görmez ve kadına arabayla çarpar. Sonra hemen arabadan inip kadının yanına gider. Kadının nabzına bakar ve kadının nabzının atmadığını fark eder. Ve Mert kriz geçirip bayılır. Uyandığında bir deponun içerisindedir. Bu depo Yaman'ın deposudur. Peki Yaman nasıl Mert'i bulmuştur?
(Flashback üstüne Flashback)
Aslında bunların hepsi Yaman'ın planıdır. Mert'i arayan kişi de odur. Bir kadına bolca para vermiştir ve kadın bunun karşılığında ölü numarası yapmıştır. Ama aslında kadın ölmemiştir. Kadına nabzı yavaşlatacak bir makine takmışlardır.
(Flasback bitti)
Ve böylece Mert kadını öldü zannetmiştir. Fakat kadın şu an gayet sağlıklı bir şekilde hayatına devam ediyordur. Depoya Yaman girer. Ve:
Yaman: Merhaba ben Yaman sizi yolda bir kadına çarparken gördüm. Ben ablanız Nazlı'nın bir arkadaşıyım. Size yardım etmek isterim. Sizin yanınıza geldiğimde kadın ölmüştü ben de siz hapse girmeyin diye onu ..... adresine gömdüm. Fakat onu saklamam için sizle bir anlaşma yapacağız.
Mert: Nedir?
Yaman: Ablan sevgilisinden ayrılıp benimle evlenecek.
Mert: Kabul et-et-etmiyorum.
Fakat Yaman çoktan Nazlı'ya haber vermiş ve ona depoya gelmesini söylemiştir. Nazlı gelir ve Yaman teklifini falan anlatır. Nazlı, kardeşi otizmli olduğu için hapiste kalamayacağını düşünür ve mecburen kabul eder. Bunun sonucunda da Ali'den ayrılır. Fakat Ali'nin bundan haberi yoktur.
(1 yıl sonra)
Nazlı Yaman ile evlenmiştir fakat hâlâ Ali'ye aşıktır. Yaman habire Nazlı'yı tehdit ediyordur ve onu sevmesi için elinden geleni yapıyordur. Çiçekler alıyordur, yüzükler alıyordur, çikolatalar alıyordur... ama Nazlı onu sevmiyordur. Yaman sevmek nedir bilmiyordur ki. Küçükken annesine araba çarpmıştır ve annesi komaya gitmiştir. Babası desen... Karısı öldükten sonra habire eve sarhoş geliyordur ve Yamanı dövüyordur... Yaman'ın evinde tüm bardaklar kırmızı renklidir. Çünkü annesinin en son ona Doğum günü hediyesi olarak aldığı hediye kırmızı bir bardaktır...
(Gelelim Ali'ye)
Ali Nazlı'nın ondan ayrılması sonucunda bitmiştir ama tüm acısını içine atmıştır. Ve o hayal kırıklığıyla Max'i de yanına alıp çekip gitmiştir. Şirketi de Ferman ve Demir'e bırakmıştır. Ali Antalya'ya gitmiştir ve bir yıldır orada kalıyordur. Fakat şirketi Ferman ve Demir'e bıraktığı için kendisine başka bir şirket kurmuştur. Şirketin adı Max Holding'dir. Peki neden adı böyledir. Çünkü Ali o olaydan sonra kimseye güvenmemiştir, sadece en güvendiği kişi Max'dir. Her akşam Max ile sahile inip dertleşiyordur. Fakat Ali'nin hala sevgilisi yoktur. Ve ayrıca telefon numarasını değiştirmiştir. O yüzden kimse onun nereye gittiğini bilmiyordur.
(Bu süre içerisinde Yaman'ın oyunu sayesinde Kozcuoğlu Holding, Farklılık Holding'in ortağı olmuştur.)
(Aradan 1 ay geçer.)
Bugün Farklılık Holding ve Kozcuoğlu Holding'in açık arttırması vardır. Bu 1 yıl içerisinde Nazlı Yaman'ın tehditi üzerine Kozcuoğlu Holding'de çalışmak zorunda kalmıştır. Ve kendi şirketini Açi ve Beliz'e vermiştir.
Herkes toplantı salonunda toplanmıştır ve açık arttırma başlamıştır. Ferman ve Demir'in karşısında Nazlı ve Yaman oturuyordur.
X: Evet açık arttırmayı 20 milyondan başlatıyorum.
Yaman: 50 milyon
Ferman: 100 milyon
Yaman: 150 milyon
Bu sırada kapı açılır ve içeriye giren kişi Ali'dir. Ali'yi gören herkes çok şarşırır. Nazlı Ali'yi çok özlemiştir ama Ali'nin anlamaması için onun yüzüne pek bakamıyordur.
Ali: Ama olmaz ki böyle bende katılıyorum açık arttırmaya.
X: Siz de kimsiniz?
Ali:(vurgulayarak) BEN MAX HOLDİNG'İN PATRONU ALİ VEFA . VE HEPİMİZ BİLİYOR Kİ EĞER BENİ KABUL ETMEZSENİZ ROPÖRTAJLARIMDA SİZİ KÖTÜLERİM.
X: Tamam buyurun.
Ali sandalyeyi yere sürükleyerek getirir ve tam Nazlı'nın karşısına oturur.
X: Evet en son 150 milyonda kalmıştık.
Ali: 200 MİLYON
Yaman Ali'nin ilk taktiğini hatırlar ve çok fazla para vermek istemez. Fakat Ali ters psikoloji yapacaktır. Çünkü bu maden gerçekten baya değerlidir.
Yaman: 210 milyon
Ali: 220 milyon
Yaman: Tamam ben çekiliyorum.
(Ali sırıtır)
Ferman: Bizde çekiliyoruz.
X: O zaman sattım. Ali Bey hayırlı olsun.
Ali: Sağolun.
X: 250 milyon değerindeki bir madeni sadece 220milyon TL'ye aldınız. Gerçekten büyük Kâr ettiniz.
Bunu duyan Yaman çok kötü morarır😂
Ali: Taktik diyelim. (Yaman'a bakarak) Bazı kişiler hala satranç oynamayı öğrenememiş...(vurgulayarak)Görüyorum da EŞİNE de öğretememiş...
Nazlı'nın gözleri dolmuştur. Ama fark ettirmemeye çalışıyordur.
Sonra herkes toplantı salonundan çıkar. Yaman zorla Nazlı'nın elinden tutar.
Ferman ve Demir odadan çıkar çıkmaz Ali'ye sarılırlar. Çok özlemişlerdir onu.
Ferman: Kıvırcığım nerelerdesin sen ya?
Ali Nazlı'ya bakar ve
Ali: Biraz kafa dağıtmak için gittim diyelim.
Ferman: Özlettin kendini Kıvırcık Bey.
Ali: Oy çen beni özledin mi yakışıklım. Maviş gözlüm benim. Çeni yerim ben
Demir: Birazdan ben de seni yiyecem çekip gitmek nedir ya!
Ali: Kızma be ne kızıyon😂
Demir: Tamam tamam.
Ali sürekli Nazlı ve Yaman'ın ellerine bakıyordur. (Sevdiği kadın gözlerinin önünde başkasının elini tutuyordur. Ve o tüm kıskançlığını, hayal kırıklığını ve özlemini içine atıyordur...)
(Akşam olmuştur.)
Nazlı fark ettirmeden Ali'yi takip etmiştir. Ali Max ile birlikte sahile iner her gece yaptığı gibi... Sonra kafasını kaldırır ve yıldızlara bakar, sonra da deriiiiinn bir nefes alır.
(Nazlı da bir yere saklanmış ve Ali'yi dinliyordur.)
Ali: Max oğlum nasıl yapacağım? Nasıl ya nasıl? Şimdi canımdan çok sevdiğim kadın... Nazlı... gözümün önünde başka bir adamın elinden tutuyor.
(Ali'nin gözünden bir damla düşer)
Sonra bağırır... tüm içindekileri çıkarırcasına bağırır.
Ali: NAPTIM NAZLIM NAPTIM SANA? NE YAPTIMDA BIRAKTIN BENi!!
(Ali yine Max'e sarılır, Max de onu yalar ağlama dercesine...)
Evvettt 9. Bölümünde sonuna geldikkkk. Umarım bu bölümü de beğenmişsinizdir.
-Neler olacağını tahmin edebilmiş miydiniz?
-Peki böyle bir olay olabileceği aklınızın ucundan geçmiş miydi?
-Sizce Nazlı ve Ali tekrar bir araya gelebilecek mi?
-İlerleyen bölümlerde neler olacak?
-Siz de Ali ve Max'in o mükemmel bağını seviyor musunuz? Açıkçası ben bayılıyorum shsuddjkhgj.
-Yorumlarınızı bekliyorum...
Yeni bölümde görüşmek üzere, sevgiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Sanat
RomanceSelamlar; Bu kitap Mucize Doktor severler için güzel bir seçenektir!!!!!!!! (Kitabın senaryosu diziden farklıdır, umarım beğenirsiniz. Bol yorumlaşmalar!!!) YILDIZ BUTONUNA TIKLAMANIZ DİLEĞİYLE,sevgiler... ...