Farklı Sanat 12. Bölüm

216 41 0
                                    

Sabah olmuştur. Herkes şirkete gitmiştir. Ama Açelya yoktur. Normalde gelmesi gerekiyordur. Ama yoktur!! Aradan 1 saat geçer... 2 saat geçer ama Açelya yoktur.

Demir: Abi çıldırıcam nerede bu kız!!!

Ali: Demir sakin ol!

Demir: Nasıl sakin olayım?!!

Ali: Tamam ben sizin evin yakınlarındaki kamera kayıtlarına baktırıcam.

Demir: Tamam!

(Aradan 1 saat geçer ve Ali'nin telefonu çalar)

X(Ali'nin adamlarından birisi): Ali Bey kamera kayıtlarına baktık. Saat sabah 8:30 gibi Açelya Hanım kapının önüne çıkıyor ve çıkmasıyla onu bir arabaya bindirip kaçırıyorlar!

Ali: NE! Plakası ne peki aracın?

X: Plakası 34......... biz bi 30dk'ya sizi tekrar arayalım o sırada araç nereye gitmiş ona bakarız.

Ali: Tamam acele edin!

(Telefonu kapatır. Ve Demir)

Demir: NE OLMUŞ!!

Ali: Kaçırılmış!

Demir: NE NASIL OLUR!!!

Ali: BİLMİYORUM!!

(O sırada Ali'nin telefonu çalar. Arayan bilinmeyen bir numaradır. Ali açar. Ali'yi Yaman aramıştır!!!)

Yaman: NE O DUYDUĞUMA GÖRE AÇELYA KAÇIRILMIŞ.

Ali: SEN KİMSİN!!!

Yaman: NE O TANIMADIN MI BENİ?

Ali:(sessiz bir tonda) YAMAN!!! SEN HAPİSTESİN AMA!!!

Yaman: EVET AMA BENİMDE ADAMALARIM VAR ALİ BEY!!!

Ali: AÇELYA'yı neden kaçırdın?!!

Yaman: İNTİKAM için.

Ali: Dua et Açelya iyi olsun yoksa sonun çok kötü olur!

Yaman: Peki.

(Yaman telefonu kapatır. Telefonu gizlice sokmuştur içeriye.)

Demir: Ne oldu abi kimmiş?!

Ali: Yaman!!

Ferman: Ne?! nasıl?!!

Ali: BİLMİYORUM telefondan aradı muhtemelen içeriye telefon sokmuş!

Demir: Ben bu ADAMI öldürürüm.

Ali: Sakin olun bi!

(O sırada Ali'nin tekrar telefonu çalar. Arayan adamlarıdır.)

X: Ali Bey araç en son bir dağ evine park etmiş. Adresi şu ......

Ali: Tamam.

(Telefonu kapatır. Ve ekip yani Beliz, Ferman, Nazlı, Demir ve Ali arabaya binip adrese gider. Adresteki dağ evi çok büyüktür.)

Ali: Ayrılalım yoksa bulamayız bu büyük evde.

Ferman: Aynen.

Ali: Ben sağdan gidiyorum o zaman.

Demir: Ben de soldan.

Ferman: O zaman ben, Beliz ve Nazlı bizde ortadan gidiyoruz!

(10 dk sonra silah sesi gelir. Herkes silah sesinin geldiği yere gider ve Ali'yi kanlar içerisinde yatarken görürler. Peki ne olmuştur?)

(10dk önce)

Ali sağ taraftan gider. Ve kapısı kapalı olan kapıyı açar. Açtığı sırada Açelya'yı elleri kolları bağlı sandalyeye oturtulmuş bir şekilde bulur. Açelya uyanıktır. Ali hemen yanına gider ve ellerini ayaklarını çözer. Tam çözdüğü sırada da Açelya ağzındaki bandı çıkarır ve Ali dikkat et der. Açelya'nın demesiyle kapının arkasına saklanmış olan adam silahını çıkartır ve Ali'nin sırtına dayar. Ali bir hamleyle eğilir ve arkasını dönüp adama vurur. Sonra adam da Ali'ye vurur. Ama adamın hala elinde silah vardır. Ali silahın yere düşmesi için elinden geleni yapıyordur ama adam direniyordur. 2 dk daha kavga ederler ve tam o sırada adamın elindeki silah patlar. Açelya çığlık atar ve eline bir vazoyu geçirdiği gibi adama vurur. Adam bayılır. O sırada ekip gelir.

(Şimdi)

Ekip kapıyı açar ve Ali'yi görürler. Nazlı hemen Ali'nin yanına koşar.

Nazlı: Alii Alii sakın kapatma gözlerini!

Ali: Na-Nazlı ssa-kin oll

Nazlı: zorlama kendini tamam mı ben buradayım.! Ferman ambulans çağır!!!

Ali: Kkor-kma sevgilim...

( Ali'nin yavaş yavaş gözleri kapanır.)

Nazlı: Ali Ali uyan uyan gitmeeee. BENİ BIRAKMA ALİİİ

(O sırada ambulans gelir ve hastaneye giderler.)

Hastane:

Doktor ameliyathaneden çıkar ve ekip onun etrafına toplanır.

Nazlı: Ali iyi mi?

Doktor: Kurşun karnına geldiği için çok kan kaybetmiş ama şu an durumu stabil. 12 saat yoğum bakımda kalacak sonra normal odaya alırız.

Demir: Sağolun.

(Murat Ali'nin vurulduğunu duymuş ve hapisdeki adamlarına Yaman'ı öldürmelerini söylemiştir. Ve Yaman ölmüştür. Ekip Yaman'dan kurtulmuştur.)

(4 gün sonra)

Ali artık iyileşmiştir. Bugün eve çıkacaktır. Arabaya binerler ve Ali'nin evine giderler. Eve girdiklerinde Max hemen Ali'nin yanına koşar...)

Ali: Max oğlummm özledim seni.

Max havlar

Ali: Sen yemeğini yedin mi çabuk yemeğini ye bakayım....

Max yemeğini yer.

Ve gün böyle biter....


Evvettt 12. Bölümün de sonuna geldikkk. Umarım bu bölümü de beğenmişsinizdir.

-Böyle bir şey olacağını tahmin etmiş miydiniz?

-Gelecek bölümde neler olacak?

Yorumlarınızı bekliyorum...

Ayrıca sevgili okurlarım 13. Bölüm yani yeni bölüm serimizin final bölümü olacak...

Final bölümünde görüşmek üzere, sevgiler...


Farklı SanatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin