29 Aralık 1943
Annesi yavaşça giydirdi eldivenleri küçük ellere.
"Anne artık gidebilir miyiz? Dünden beri görmedik birbirimizi, çok özledim.""Tamam tamam hadi gidip oynayın arkadaşınızla. Akşam çok geç olmadan gelin ama. Hyunjin'e söyle akşam uygunlarsa yemeğe gelsinler"
"Peki. Hoşçakal." deyip annesinin yanağına kocaman bir öpücük kondurdu küçük Felix.
Minik adımlarla merdivenleri çıktı ve küçük kardeşi Olivia'nın kapısını çaldı. İçeriden sesler duyulunca hizmetlinin onu hazırladığını anladı ve aşağı hole indi. Kapının yanındaki küçük sandalyeye oturdu ve kardeşini beklemeye başladı.
••
Küçük Felix kardeşiyle birlikte yanındaki iki korumayla yaşadıkları koca sarayın hemen önündeki Hwang Ailesi'nin kapısını çaldı. Daha kapı açılmadan korumalara burdan sonra evin bahçesinde kar oynayacaklarını yani onların gidebileceğini söyledi ve korumaları gönderdi.
"Hoş geldiniz çocuklar! İsterseniz içeri gelin size bir kupa sıcak çikolata koyayım?"
"Teşekkürler Bayan Hwang, ama bir an önce kar oynamak istiyoruz. Oynadıktan sonra içsek olur mu?"
"Tabii ki olur ne zaman isterseniz hemen bana bahçeden seslenin hazırlayayım."
Sohbetin ortasında Hyunjin odasından geldi ve birlikte bahçeye yöneldiler.
••
Felix'in küçük kardeşi Olivia'nın istekleriyle kartopu oynayıp kardan adam yapmışlardı. Şimdi ise Olivia evcilik oynamak istiyordu.
"Olivia madem sen anne olmak istemiyorsun, nasıl evcilik oynayacağız?"
Olivia abisinin bağırmasının ardından biraz korkmuş ve üzülmüştü. -Felix 10 Olivia ise 7 yaşında.- Hyunjin kardeşlerin daha fazla kavga etmesine dayanamadığı için kendi fikrini söyleyerek kavgalarına son verdi.
"Felix anne ben baba olsam?"
Hyunjin'in söylediği üzere Lee kardeşler birkaç saniye şaşırıp Hyunjin'in yüzüne bakakalmışlardı.
Kısa bi bakışmanın ardından Felix "Oluyor mu öyle?" dedi.
"Neden olmasın."
Hyunjin'in cevabının ardından Olivia da bu fikre katıldı ve oynamaya başladılar.
Oyunun ortalarında, tam Felix bu fikre biraz ısınmışken Olivia'nın söylediği şey ile yine garip garip bakmaya başlamıştı.
"Madem karı kocasınız, annemi yanağından öpsene baba!"
Olivia oyuna kendini çok kaptırmıştı. Felix Olivia'yı susturmaya çalışırken Hyunjin Felix'in yanağını öpmek için susmasını bekliyordu. Felix hala "Saçmalamayın" gibi cümleler kurarken Hyunjin onun susmayacağını anlayıp Felix'e doğru gelmeye başladı.
"Bu sadece bir oyun bu kadar gerçekçileştirmeye gerek yo-.."
Felix bunu söylerken kafasını Hyunjin'e döndürdü, fakat Hyunjin'in onu öpmek için yaklaştığından haberi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
castle | hyunlix
Ficción histórica"Tüm kendi aşkları adına kendini feda edenler için feda ettiler aşklarını." hyunlix yan ship, minsung angst