No to se mi hned do očí slzy opět nahrnuly, když jsem si na tento velmi neoblíbený okamžik mého života vzpomněla. Tak si tam tak ležím na mojí milované postýlce a uslyším nějaké že: bzum bzum brekekeke bzum bzum. A tak se otočím a tu hle! Někdo mi napsal..
____________________________________________Vitaa? Proč mi teď píše zrovna on? Tak jsem se teda alespoň podívala co mi napsal. A on jenom že:
V: Ahoj Kláry.
Co si budem bylo divný, že mi napsal zrovna tohle, jen tak. Jako jo normálně mi píše ahoj atd. ale zrovna když se pohádal s mým bratrem? To už bylo zvláštní.
K: Ahoj?
V: Poslyš, mrzí mě, že jsem se se Samem pohádal a ty jsi to slyšela.
Zobrazeno
Jakože sorry ale já fakt netuším co mu na to mám jako odpovědět. Jakože jo dobrý však v pohodě? Třeba? Nebo třeba no Sam to posral. No jediné co bylo tak trochu blbé bylo to, že já stále netušila kvůli čemu se pohádali, páč mi to můj bratr nehodlal říct.
Pohled Vityyyyyyyyyyyyyy
Seděl jsem no teda vlastně ležel jsem na mojí posteli se slzami v očích a právě jsem odeslal jednu velmi nezajímavou zprávu, kde jsem se Klarisce omlouval za to co se stalo. Říkáte si, že bych měl napsat taky Samovi? Hah ten si mě bloknul, jakmile jsem se o to pokusil. Když však dlouhou dobu neodpovídala a dala mi jen zobrazeno, dostal jsem strach. Co když je na mě naštvaná? Čekal jsem a čekal a čekal až jsem se dočekal.
Píše...
K: To je v poho..
Pohled Klarisky
Jakmile jsem odeslala mou zprávu něco mě napadlo. Když mi o tom co se stalo nechce říct můj milovaný bratr, mohl by mi to říct Vitaa ne?
K: Já jen ... ani nevím co se mezi vámi stalo...
V: To neřeš ... byla to blbost
No super no. Takže nikdo mi tady prostě neřekne co se stalo.
K: No tak fajn
Pohled Vitta (jó je to naschvál nebojte 😂 a ten kdo si toho nevšiml, tak jste hříšníci)
Ok teď se vám tady k něčemu přiznám. Chci se s ní někde sejít. A možná ji říct to co k ní cítím? Ne ok na tohle nejsem připravenej. Řekněme si to na rovinu, to bych nezvládl. Ale já ji prostě potřebuju vidět! Jinak zhebnu. A to přece nikdo nechce, páč by tato ff skončila a to hodně rychle, že?
(I když ... s mojí aktivitou xd)
D
o ruky jsem popadl founis i když jsem ho v ruce již teda měl, ale to mi bylo momentálně fuk a začal jsem tam teda něco patlat.
V: Nechtěla by jsi jít ven?
Kamo já sem idiot. Tvl pohádal se s jejim bratrem a následně jí chci vidět. To je debil.
Pohled Klárinky
K
: Klidně, kam a v kolik?
Yes alespoň se ho ještě možná zeptám na tu hádku a pokud mi to nebude chtít prozradit, tak to z něj prostě vymlátim.
V: V parku v 18:00?
K: Ok
Aaaaa další část která vyšla asi rok po té první eeeej 😂 no... pokusím se psát častěji, ale nic neslibuji.
ALE HLAVNĚ!
SPOLEČNĚ S terush0 JSME NĚCO VYMYSLELI A TO NOVOU SPOLEČNOU KNÍŽKU, KTERÁ VZNIKNE JIŽ BRZY NA ÚČTĚ sklenicovybananek TAK SE BĚŽTE MRKNOUT!A CO VÍC, TAK JÍ BUDEME PSÁT STŘÍDAVĚ A NA TOM CO SE V KNÍŽCE STANE SE VŮBEC NEBUDEME DOMLOUVAT
So myslím, že docela zajímavý nápad, tak běžte se juknout!
🍋Ahojky citronky 🍋