Gene sacma bi güne uyandığım için kendimi yataktan zorla çıkarıp banyoya attım.Uzun zamandir bu kadar uyumamistim, bu yüzden uyanmak çok zor geliyodu ortak alana inip bir bardak kahve içtikten sonra zar zor kendime gelmiştim.Kimse yurtta değil gibiydi Telefonumu kontrol etmeye karar verdiğimde bişeyler olduğunu anladım.Uraraka dan 12
Kirishimadan 7
Denkiden 10
Ve kacchanden 56 arama vardı
Daha ben ne olduğunu anlamadan todoriki iceri daldı ve beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı.
-todoriki bişey mi oldu? nereye gidiyoruz?telefonuma baktığımda bissürü arama vardı bişey mi kaçırdım?birimi yaralandi-
Todorikinin yüzünü görünce nefesim kesildi sinirli ve üzgündü onu daha önce hiç böyle görmemiştim.
+sorularını cevaplicam ama sakin kalmalisin.
-b-ben zaten sakinim todoriki s-sen iyi misin.
+ben... iyiyim sınıftakilerde yani sınıftan kimse yaralanmadı.
-Ohh rahatladım bi an birine bişey oldu sanıp korkmustum buarada sana ne oldu?
+bak Midoriya olanları anlatıcam ama sakin kalicağına söz ver
-N-ne neden bahsediyorsun zaten sakinim ben.
+izuku seni o kadar çok aramalarinin sebebi senin evinde olduğunu sanmalariydi.
-ben burdaydım?hem evde olsamda neden o kadar endiselensinler ki?
+izuku ben nasıl soyliceğimi bilmiyorum ama a-artik bi e-evin yok.
-N-ne neyi ima etmeye çalışıyorsun todoriki b-ben anlamadım evin y-yok derken.
+Üzgünüm Midoriya ama lov u durduramadik.o-onlar evini y-yokettiler.
-PEKI ANNEM?O IYIMI ?
+s-sakin ol izuku l-lütfen
-SORUMUN CEVABINI VER!
+a-anneni k-kaybettik
-...
+h-hepsi bakugonun suçu...
================0===============
Yazarın ağzından
Yeşil saçlı çocuk bir kaç gündür ne doğru düzgün yemek yiyor ne de dogru duzgun uyuyordu.gercekten mahvetmisti bu haber onu sonuçta herseyini kaybetmişti tek ailesini evini herseyini...ve bunu sevdiği çocuk yapmıştı bu acısını dahada katlanilmaz hale getiriyordu ua sorun çıkmaması için bunu başarısız bir kurtarma operasyonu olarak ele almıştı fakat çoğu kişi öyle olmadığının farkindaydi yada gerçekten oylemiydi?Katsuki bunu isteyerek yapmamıştı o da inkoyu kurtarmak istemişti inkoyu öldüren kişi aslında Toga ydi fakat bu katsukinin üstüne kalmıştı katsuki kurtaramadigi o canın bedelini fazla ağır ödüyordu.
+Deku lütfen aç kapıyı BEN YAPMADIM YEMIN EDERİM.
-GIT BURDAN O İĞRENÇ SURATINI GÖRMEK ISTEMIYORUM.
+b-biseyler yemelisin çok zayıfladın.
-ne zamandan beri beni onemsiyorsun katsuki herseyimi aldıktan sonra mı?ne kadar tatlı şimdi yumusadin diye seni affetmemi mi bekliyo sun cidden fazla aptalsın bakugou.
Sarışın çocuk aglamasina engel olamiyordu zaten ne zaman durmustu ki yesilliyi sonsuza kadar kaybetme düşüncesi bile içini parcaliyordu.
+deku... yemin ederim ben yapmadım istedim yemin ederim onu korumak istedim yapamadım deku olmadı lanet olsun ki hiç bi bok yapamadım sana hayatının en büyük kaybını yaşattı yaşattığım diğer şeyler yetmiyormuş gibi sana daha da acı çektiriyorum lanet olsun ki hiç bi sike yaramıyorum deku.... herkez gitti deku.... yapmadığım bişey yüzünden deku... l-lütfen gitme deku... kaybetmek istiyecegim son kisin deku lütfen...
Bu sefer Yeşilli ona cevap vermemişti her saniye saatler gibi gelirken sarışın kafayı yemek üzereydi.kilit açılma sesiyle hemen yerinden kalktı ilk defa dondurma görmüş bir çocuk gibi mutluydu o ana gerceklersmeyecegini bilsede sevdiginin kapiyi açıp ona sarilacagını düşünmüştü.Izuku kapıyı açtıktan sonra sinirli bir şekilde yere bakmaya başlamıştı katsukinin yüzüne bile bakmıyordu.Dakikakarca süren sesizlik katsukinin yediği tokatla son bulurken ikisinden de tek kelime çıkmıyordu.Izuku arkasını döndü.
+gitme...lütfen...
Izuku odasına doğru yürümeye başlayınca katsuki telaşlanmisti.Izukunun bileğini tutup kendine doğru çekti izuku hızlıca bileğini katsukinin ellerinden kurtardı gitmek ve gitmemek arasında karasiz kalmıştı bi tarafı ona inanmak istiyordu ama ya yalan söylüyorsa kacchan ı bu kadar ileri gitmedi değilmi.Dekusuna zarar verirdi ama onu bu kadar üzücek bişey yaparmiydi bilmiyordu izuku kaccahan kalan tek şeydi onun için eskiden herseyi olarak adlandırdığı sevdiği şimdi herşeyinin katili miydi gerçekten?Kelimeleri iyi secemedigini düşündü yeşil saçlı çocuk o hiç bişeyi değildi kendiside söylemişti bunu arkadaş değillerdi sevgili hiç değillerdi neydi katsuki sadece bi katil mi.Hayır,tabiki normal biri değildi katsuki Katsuki şuan Izuku nun herşeye ramen bırakmak istemediği sevdiği ydi Katsuki icinde cok farkli değildi durum herseyini kaybettiğini sanıyordu ama suan kaybetmek üzereydi herseyini Dekusu onun herseyiydi....
-SIÇ AZIMA SIÇ AMA SUSMA LÜTFEN susma...
Gözlerinden akanlari durduramiyordu sarışın ilk defa bu kadar ağlıyordu normal miydi bu?brokolisini kaybetmek istemiyordu aptal bi yanlış anlaşılma için grurunu hatta arkadaşlarını kaybetmişti ama brokolisi o hiç bi zaman gitmemiş ti, şimdi de gitmezdi dimi?terketmezdi kaccahanini, kimi kandiriyordu aptal sarışın, giderdi. gitmekte fazla hakliydi.son kez sarilircasina sarıldı sevdiğine belkide gerçekten son kezdi,izuku karşılık vermemişti eskiden olsa o sarilirdi hersey değişmişti kimse farkında olmasada.
Yeşilli de ağlamaya başlamıştı tutmamıstı kendini güçlü duramiyordu eskisi gibi.Oysa ağlamak istemiyordu bu kez güçlü durması gereken oydu ama yapamiyordu korkuyordu annesinin KATILINDEN ayrılmaktan korkuyordu.
-k-kacchan
+e-efendim
-N-neden g-gidemiyorum.Senden ayrılmaktan neden bu kadar korkuyorum? neden bu aptal suçluluk duygusunu hissediyorum? neden ben kacchan...
+h-hersey geçicek izuku söz veriyorum s-sadece izin ver açıklıyım.
================0===============
Evet sizi göt gibi ortada bırakmış olabilirim ama böyle bitcek.ama hikenin devamiyla ilgili soru sorabilirsiniz.
Neyse az ağlayin
Ha bide
Oy vermeyen ermeni-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Kacchan Ve Aptal Dekusu (Bakudeku💚💛)~one Shot~
Fanfiction-SIÇ AZIMA SIÇ AMA SUSMA LÜTFEN susma... Gözlerinden akanlari durduramiyordu sarışın ilk defa bu kadar ağlıyordu normal miydi bu?brokolisini kaybetmek istemiyordu aptal bi yanlış anlaşılma için grurunu hatta arkadaşlarını kaybetmişti ama brokolisi o...