∿
- Fáj? - kérdezte Niall, Zayn hasán fekve, ujjaival a nyakán lévő tetoválások körvonalát végigrajzolva.
- Mi, szerelmem? - kérdezte lenézve a fiatalabb fiúra.
- Egy tetoválás.
- Hmm... Eleinte egy kicsit, de aztán megszokod. - Niall visszafektette a fejét Zayn mellkasára és tovább tanulmányozta a legújabb tetkóját.
- Lehet, hogy csináltatok én is egyet... - mondta Niall.
- Egy tetoválást?
- Igen. Rajtad annyira jól néznek ki. Nem tudom... Valószínűleg rajtam nem lenne ilyen szép.
- A fenébe, Niall, rajtad minden jól áll - suttogta Zayn és próbált visszaemlékezni, hogy volt-e olyan, hogy Niall nem volt csodaszép. Természetesen nem volt ilyen.
- Komolyan, Zayn.
- Komolyan beszélek Niall. Fogadok, hogy vadító lennél némi tintával a gyönyörű bőrödön. - Zayn látta, ahogy szerelme arcát elönti a pír, mint mindig, amikor bókol neki.
- Én...csak... félek, tudod? Úgy értem, tudom, hogy gyávának hangzom, de tényleg az vagyok. Meg fogod tudni...Tudni fogod. Ugye elkísérsz, Zaynie? - kérdezte Niall, mintha Zayn tudna neki nemet mondani.
- Természetesen, baby. Mindig ott leszek melletted. - Niall elmosolyodott és elnyomta az álom Zayn vállán.
∿
- És biztos vagy ebben, édesem? Nincs visszaút, Ni.
- Igen Z, biztos vagyok benne. - válaszolt Niall és felmutatta a hüvelykujját a tetoválóművésznek, barátja felé pedig megnyugtató pillantást küldött.
Zayn összerezzent, mikor Niall felkiáltott, ahogy a tű először érintkezett hófehér bőrével. Zayn mindennél jobban utálta, ha Niallnek fájdalmat okoznak. Már csak attól a gondolattól ideges lett, hogy Niall nem boldog teljes szívéből. Nem akart mást, csak félbehagyni a tetoválást és csókokkal előhívni Niall szívmelengető mosolyát. De tudta, hogy ezt most a szerelme szeretné és nem szertett volna az útjába állni.
Zayn megszorította Niall kezét, mikor fájdalmasan behunyta szemeit és remegő hangon szitkozódott. - Nagyon jól bírod, Babe - suttogta Zayn a szőke fülébe. - Már mindjárt vége - biztosította, hogy ott van vele és támogatja őt.
Gyengéden megcsókolta Niall feje tetejét és kezét, amit fogott, hogy megpróbálja elterelni a figyelmét a fájdalomról.
Mindketten látványosan megnyugodtak, mikor a tű megállt a zümmögésben és a művész körözi kezdett a csuklójával.
Zayn még egyszer megcsókolta Niall halántékát és a fülébe suttogott: - Olyan bátor vagy, életem. - Niall arca egyből a Zayn által imádott rózsaszín árnyalatot öltötte fel.
∿
- Szóval... Láthatom most? - kérdezte Zayn és eltolta az üres étkészletét. Annak ellenére, hogy nem voltak titkaik egymás előtt, Zayn épphogy egy pillantást vethetett a szőke tetoválására, Niall egyszerűen nem volt hajlandó megmutatni neki, amíg készen nem állt.
- Talán... ha hozol nekem még egy sört. - vigyorodott el Niall. Az idősebb fiú gúnyolódott, mégis megtette, amit barátja kért. Mint mindig. Kibontotta az üveget, miközben Niall elhúzta a csuklójáról a kötést. Zayn lenézett a sápadt bőrre, amit most fekete vonalkóddal varrtak ki.
- Mindig is szerettem volna egy ilyet. Úgy értem, tudom, hogy ez elég béna...
- Nem, egyáltalán nem béna. Valójában nagyon jó, szerelmem. Nagyon tetszik, neked való. Mi van alatta? - kérdezte Zayn, látva kód alatti számokat.
- Ööö... Ezek...Ezek az X-Faktoros meghallgatási számaim. - válaszolt Niall vékonyka hangon. - Életem legfontosabb napja volt, tudod? Enélkül a szám nélkül nem lennék a bandában, és tudod... Soha nem találkoztam volna veled.
Zayn szélesen elmosolyodott a mellette ülő szőkére pillantva. - Mi? Miért mosolyogsz így? - Zayn a kezét Niall arcára simította és összetapasztotta ajkaikat. A szőke azonnal ellazult az idősebb érintése alatt és hihetetlenül magához húzva. Zayn Niall combjára támasztotta a kezét, miközben nyelvét szájába csúsztatta, azonnal megtalálva a fiatalabbikét, amit a sajátjával körbeforgatott és masszírozni kezdte.
∿
Niall hátrabillentette a fejét, lehetővé téve Zayn számára, hogy sápadt nyakára tapassza ajkait és sötét foltokat hagyjon maga után. Zayn Niall inge alá vezette kezét, áthúzta a fején és valahova maga mellé dobta. - Bassz meg... - nyögte Niall, miközben érezte Zayn nyelvét a mellkasán, agyát elködösítette a vágy.
Zayn Niall lábait saját csípője köré fonta, kezeivel fenekét tartva és elindult a hálószoba felé. Niallt az ágyra dobta és éhes tekintettel indult meg lihegő szerelme felé. - Zayn, baby, kérlek...Akarlak... - nyögdécselte Niall, miközben szélesebbre tárta lábait, hogy Zayn még jobban beférkőzhessen közéjük. - Mmmmm... - morogta Zayn, mikor ajkait újra Niall-éra tapasztotta.
Zayn végigsimította tenyerét a fiú hevesen emelkedő mellkasán és karjain és érezte, hogy teste összerándult, mikor Niall frissen tetovált csuklójához ér.
- Ó, baby, sajnálom...! Fáj, szerelmem? - kérdezte Zayn lágy csókokat hagyva a tetoválás körül. - Annyira... bátor vagy...édesem! Olyan jól áll rajtad...Olyan gyönyörű vagy... - dicsérte Niallt még több gyengéd csókot hagyva testén.
Niall felsóhajtott, miközben Zayn egyre közelebb került a derekához. Mikor Zayn levette a fiú farmerét boxerjával együtt szabadon hagyva merevedését, Niall hangosan felnyögött és ujjai szerelme hajába siklottak.
A fiú zihálva harapott az ajkába, mikor Zayn a péniszét mutató és hüvelykujja közé vette, ajkait makkja köré zárta és centiméterenként engedte le a torkán, tekintetét egyszer sem véve el az ő szöszijéről.
∿
Niall remegő légvételekkel figyelte Zayn vöröslő, nedves ajkait férfiassága körül egyre jobban és jobban leengedve őt a torkán. Kezei szorosan tartották Zayn fejét, miközben csípője elemelkedett az ágyról. A férfi bár kissé öklendezve, de tövig szájába vette szerszámát. Niall érezte, hogy farka Zayn torkának ütközik, mikor fejét mozgatni kezdte a hosszán. Zayn hatalmasokat nyögött, miközben Niallt szopta és nyalogatta, akinek feje hátrafeszült a gyönyörtől. - Bassza meg Zayn... - nyögte. Érezte, ahogyan a kellemes meleg összegyűlik gyomrában és még mielőtt Zaynt figyelmeztethette volna, élvezett a szájába.
Niall azonnal az ajkaira rántotta Zaynt, kezeit sötét hajába vezetve, ugyanolyan intenzitással csókolta, mit előbb. - Zayn...kérlek, Baby... Annyira akarlak... Kérlek...Akarom, hogy dugj meg - dadogta Niall, miközben Zayn ismét sötét foltok sokaságát hagyta sápadt bőrén.
Zayn levette ruháit, majd az óvszerért és sikosítóért nyúlt.
- Hagyd az óvszert... - suttogta Niall. - Mutassuk meg mindketten, hogy milyen bátrak vagyunk ...
∿
Forrás: Instagram, fordítás
___________
Sajnálom, hogy magamhoz képest ennyire eltűntem, hamarosan hozom az új részeket a Summer Love-ból meg mindenből.
Még el sem kezdődött a suli, de máris tököm tele van az egésszel. 😂
YOU ARE READING
One Shots - Ziall Horlik egyrészesek
Fanfiction𝕺𝖓𝖊 𝕾𝖍𝖔𝖙𝖘 - 1𝕯 » Forever I'm Yours (18+) /Ziall/