Phone Antic

187 18 7
                                    

Hiányzik. Hiányzik a hollóhajú barnaszemű barátom. Amióta elment Brafordba, nem tudom kiverni a fejemből. Kicsit megszállott lennék? Talán. 

Az éjjeliszekrényen lévő órára pillantottam. 21:05. Még 3 napot kell várnom, hogy Zayn hazajöjjön, hogy újra a karjaim közt tarthassam, hogy újra csókolhassam puha, rózsaszín ajkait. Még 3 nap és újra szeretkezhetek vele. 

Kizökkentem a gondolataimból, mikor meghallottam, ahogy a telefonom megcsörren. Zayn volt az. Felültem az ágyon és fogadtam a hívást. 

- Halló - szóltam bele a telefonba. 

- Szia, Kicsim. Kibaszottul hiányzol. - hallottam meg Zayn hangját. 

- Nekem te jobban. Hogy van Bradford meg a család? 

- Nagyszerűen. Megvannak. De nem ezért hívtalak. Egyedül vagy? 

- Igen, Kicsim. Miért?

- Nagyon kanos vagyok, és hallanom kellett a hangodat. 

Éreztem, ahogy elönti a pír az arcomat és rögtön égni kezd. - Óh...

-Mi van rajtad? 

- A pulóvered, farmer és boxer. 

- Vedd le őket.

Engedelmeskedtem Zaynnek és megtettem, amit mondott. Egy gyors mozdulattal levettem a nadrágom és a boxerem és áthajítottam őket a szobán. Megfogtam a pulóverem alját és áthúztam a fejemen (hozzátenném, hogy tökéletesen tönkretéve a szőke hajamat) és a többi ruhadarab után dobtam. 

- Annyira szexi vagy, amikor kanos vagy, babe.

Hallottam, hogy Zayn a vonal másik végén kajánul kuncog. - Mit tennél velem, ha ott lennék?

Elképzeltem, hogy Zayn mellettem ül az ágyunkon. Ő is meztelen. Tökéletes, hibátlan bőrét szívnám és tökéletes ajkait csókolnám. 

Az ajkaimba harapok: - Mindenhol megcsókolnálak. Különösen a nyakadon és harapdálnálak, magam után foltokat hagyva. 

- Bassza meg - hallottam, ahogy Zayn liheg a telefonba és ahogy a bőréhez dörzsölődik valami. 

Zayn magához nyúlt.

- Mesélj még, babe... 

- Kínoználak, ameddig csak lehet. A tested minden pontját csókokkal halmoznám el, amíg nem könyörögnél azért, hogy megérintselek ott, ahol a legjobban szeretnéd. 

Hallottam, hogy fokozódik a zaj. Zayn mély nyögést hallatott, mire megragadtam a keményedő erekciómat és lassan pumpálni kezdtem. 

- Mmm, tetszik, Kicsim? 

Zayn válaszul halkan nyöszörög a vonalban. 

Gyorsabban kezdem mozgatni a kezem: - Mit szeretnél csinálni velem? 

- Körbenyalnék a csúcsodon. Csókokat hagynék a hosszodon. Lefelé majd felfelé. A hatalmas farkadat tövig a számba venném, és imádnám minden pillanatát. 

Istenem, olyan kibaszott szexi. Hangos nyögés hallatszott, amely visszhangzott az üres lakásban. 

- Imádom, amikor maszturbálsz, Ni. Annyira izgató. 

- Bárcsak itt lennél most. 

- Oké, babe, csak csináld, amit mondok. 

Az ajkaiba haraptam és lassítottam a pumpálást. 

- Fogd meg a golyóidat és masszírozd meg őket, mintha én csinálnám. 

A jobb kezem a kőkemény merevedésemről a golyóimra simítottam. Becsuktam a szemem és elképzeltem, ahogy Zayn köröz puha hüvelykujjaival. Csak az egyik kezem volt szabad, mert a másikkal a telefont tartottam, ezért pár másodpercenként golyót váltottam. 

- Bassza meg! - kiáltottam hangosan. - Soha életemben nem akartalak még ennyire baszni veled, Zayn...

- Ugyanezt érzem, Kicsim. - nyög fel Zayn. - Most körözz a ujjaddal a makkodon. 

Tetszett, ahogy magamat ingerlem, úgy ahogy Zayn mondja. Éreztem, hogy hamarosan elélvezek. 

- Zaynnnn, kicsim, közel vagyok.

- Én is. Most markolj rá azzal a csinos kis kezeddel a farkadra és simíts végig rajta a kedvemért. 

Egyre gyorsabban pumpáltam a farkam. Felvillantak a fejemben a gyönyörű barátommal töltött emlékek képei, mikor lehunytam a szemem. Eszembe jutott, mikor utoljára szexeltem Zaynnel. Ahogy könnyedén, fel-alá lovagolt a farkamon. 

Zayn hangos nyögései szakítottak ki a gondolataim közül: - Bassza meg...Óh, Istenem, Niall, Babe...Tiszta geci leszek. Mindenhol. 

A következő másodpercekben hallottam, ahogy Zayn a nevemet sikoltja, amikor a csúcsra ér, a sajátom elérésében pedig Zayn magas hangja segíett. A fehér folyadék felfröccsent és az egész farkam és mellkasom beterítette. Valahogyan a telefonomra is jutott belőle. Utána perceken keresztül csak a mély lélegzetvételeinket és "szeretlek"-eket lehetett hallani. 

- Ez csodálatos volt, babe - mondta Zayn, kissé zihálva. 

- Valóban az volt - vigyorodtam el, nem zavartatva magam a takarítandó miatt. 

- Írj rám, Ni. Szeretlek. 

- Én is szeretlek. 

Zayn letette a telefont. 

-1 olvasatlan üzenet-

 Megnyitottam az értesítést:

Zayn<3: Küldj egy képet, babe ;) x

Válaszoltam: 

 Csak, ha Te is. ;)

Zayn <3: Kompromisszum, babe. Csak látni akarom a mocskot, amit csináltál ;)

Kiléptem a Messengerből, és megnyitottam a kamerát. Leengedtem a telefont a combjaim közé, bekapcsoltam a vakut és lefotóztam a felfordulást, amit csináltam. A képen csípőtől lefelé látszódom, a háttérben véletlenszerű  spermafoltokkal. 

Elküldtem Zaynnek az erotikus képet, ő pedig egy sajáttal válaszolt. 

Az állam a földet súrolta a látványtól. Zayn hatalmas farka és beborítja testnedve. Ujja a szájában volt, feltételeztem, hogy geci volt rajta. Nem hazudott, mikor azt mondta, hogy minden olyan lett ( főleg a hibátlan hasizma). A fenébe, alig várom, hogy újra személyesen láthassam. Eléggé kimerült voltam, de biztos voltam benne, hogy másnap megéritem magam. Baszott jó ez a kép. 

-Új üzenet- 

Zayn <3: Gyönyörű vagy, Niall. 

Éreztem, hogy elönti a pír az arcom. 

Te is, Zayn. Fáradt vagyok, megyek lefekszem. Mindennél jobban szeretlek. Jó éjszakát. :) x 

Hatalmasat ásítottam, mielőtt letettem a telefont.

Pár pillanat után viszont újra megcsörrent. 

- Halló? - morogtam.

- Énekelsz nekem, hogy elaludjak, babe? - szinte látta magam előtt, ahogy könyörgően lebiggyeszti az alsó ajkait. 

Halkan énekelni kezdtem a dalunkat,  természetesen kicserélve a she's-t he's-re. ( Big Jet Plane - Angus and Julia Stone) Semmi különös nincsen benne, mégis mindketten oda vagyunk érte. 

Miután befejeztem a dalt, apró horkolást hallok meg a telefonból. 

- Jó éjt, Zayn - suttogtam mosolyogva és letettem a telefont. 



Én esküszöm, lelkes voltam, hogy kirakhatom ezt a részt, mert már hónapok óta itt porosodik, aztán rájöttem, hogy valószínűleg mindenkinek van jobb dolga szenteste, mint ilyeneket olvasni.
Amúgy hogy tetszett?

NEM AZ ÉN SZTORIM!
Forrás: Wattpad  ~narryshoes, fordítás

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 24, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

One Shots - Ziall Horlik egyrészesekWhere stories live. Discover now