- Mi a fasz ez?! - Niall csalódottan kiáltott rá barátjára. Telefonját Zayn orra elé dugta és idegesen mutogatott a róla és Perrie-ről tegnap este készült képre, amin éppen egymásba feledkezve csókolóztak.
- Babe! Baszd meg! Nem történt semmi! Részeg voltam és... - Niall dühösen Zayn szavába vágott:
- Ne hazudj nekem! Kurvára nem az alkohol miatt csináltad! Szándékos volt, ugye?
Niall tovább sétált Zayn felé, egész addig, míg a férfi hátát a falhoz nem szorította. Telefonját a mellettük lévő komódra tette és csípőjüket egymáshoz szorította. Zayn az ajkába harapott, nehogy hangosan felnyögjön.
- Niall... - Zayn szorosan behunyta szemeit miközben Niall a csípőjét mozgatta.
- Miért...? - Niall szándékosan a legvonzóbb és legellenállhatatlanabb hangszínén beszélt. - Miért kell mindig megcsalni? - A férfi nyakához hajolt és nyelvét végig futtatta nyaka ívén. Zayn hangosan felmordult és hagyta, hogy ajkai közül nyögés szökjön ki. Szerette Niallt, amikor ilyen domináns. - Már nem akarsz engem? - suttogta Niall és kezét Zayn inge alá vezette és végigsimított a testén.
Zayn szemei kipattantak a váratlan kérdés után. Bosszúsan megrázta a fejét és közelebb húzta magához a szőke fiút.
- Téged akarlak. Csak téged. Nagyon nagy faszságot csináltam, fogalmad sincs, mennyire sajnálom. Amit tettem hülyeség volt...és...kérlek ...Niall ... - Zayn Niall szemébe nézve az ajkába harapott.
- Azt hiszem büntetést érdemelsz, babe... - morogta Niall és Zayn csuklóit a feje fölött a falhoz szorította.
- Ni... kérlek, nem úgy gondoltam! Sajnálom! Ne bánts... - könyörgött Zayn rémülten, nem is sejtve, hogy Niallt ez csak tovább ösztönzi a folytatásra és tovább gerjeszti őt.
- Mint mondtam, büntetést érdemelsz. - ismételte Niall. - A jó fiúk nem részesülnek ilyen különleges bánásmódban... De mintha te is ezt akarnád...
Niall játékosan kigombolta Zayn ingjét és lehúzta róla. Magáról is ledobta felsőjét, megfogta Zayn kezét, és végig futtatta testén. Zayn gondolatban seggbe rúgta magát, hogy komolyan képes volt ezt a csodát megcsalni, és majdhogynem elhagyni? Kezei alatt Niall hangosakat nyögött, majd közelebb hajolt:
- Mindezt eldobtad... Hibát követtél el... Lehet, hogy le kéne lépnem... Itthagyni téged... Sőt szakítok veled...Akarod ezt, igaz?
Zayn hosszas nyöszörgést hallatott és összetapasztotta ajkaikat. Szüksége volt Niall-re, szüksége volt rá, hogy benne legyen és uralja őt. - Szükségem van a szerelmedre, Ni...Kérlek. Csak ... kibaszottul akarom, hogy a magadévá tegyél. Kívánlak. Vágyom rád. Kérlek... - Zayn nyelvével és fogaival ingerelte tovább Niallt. Még sosem vágyott ennyire rá.
- Igen? Szükséged van rám? - mondta Niall csókjai között. Folytatták egymás szájának felfedezését, masszív nyálcserével és Zayn igyekezett elérni azt, amire vágyott:
- Soha nem vágytam még ennyire rád, baby... - Zaynt már gyakorlatilag saját szavai is extázisba kergették. Pláne, mikor meglátta, hogy Niall hogy vigyorog. - Csak bassz meg, úgy, hogy ne tudjak lábra állni...
Niall felmordult és Zayn az eddiginél is jobban a falhoz préselte, kezét a nyakára tapasztotta. Engedett tenyerei szorításán, hogy a férfi levegőhöz juthasson és birtoklóan megcsókolta.
- Akkor mondd el, hogy mennyire kibaszottul akarsz, Zayn ... Esküdj meg, hogy senkit sem kívántál még így... - mondta durván Niall és megszívta Zayn nyelvét.
- Senki.... Ahh... Esküszöm senki... Csak keményen és durván dugj meg...Ughh...Most
Niall elengedte Zayn nyakát és az ágyhoz vezette, majd ráfektette. Letérdelt és lehúzta Zayn nadrágját. Szája perverz vigyorra húzódott, mikor Zayn orbitális erekciójával csupán egy nedvektől átázott boxerben feküdt előtte.
- Hm... Valaki valóban akar engem. Még jobban fogsz szeretni, ha a lüktető farkad a számba kerül.
Niall lerántotta Zaynről a boxerét és azonnal szájába vette péniszét. Nem is öklendezett. Ennyire akarta őt. Niall továbbra is Zayn szopta, állkapcsát ellazítva egyre mélyebben magába engedve szerelmét.
- Ohhh... Niall ... a szád...aghh...olyan kibaszottul jó amit csinálsz... - Zayn felnyögött és szemei bekönnyesedtek a gondolatra, hogy Niall elhagyja őt. Amint meghallotta a fiók becsukódásának jellegzetes hangját és meglátta szerelmet sikosítóval a kezében, elkergette fejéből ezeket a képzeteket és csak utolsó szenvedélyes közösülésükre akart koncentrálni. Zayn sóvárogva nézett rá és látta, hogy Niall szeme a vágytól elsötétül és gonoszan megcsillan.
- Azt akarod, hogy basszalak meg? Úgy könyörögsz a farkamért, mint az kibaszott ribanc aki vagy. Szétbaszom a segged ne aggódj...
Zayn nyöszörgött, mikor Niall egy határozott mozdulattal belehatolt. Csak az járt a fejében, hogy bebizonyítsa, hogy Zayn az övé. Perrie gondolatától még jobban elöntötte a harag és egyre gyorsabban mozgatta magát Zayn-ben. Hangosan felnyögött, mikor a férfi belső izmai görcsösen farka köré zárultak.
- Kihez is tartozol? - kérdezte keményen.
- Ho-hozzádh... - Niall megrázta a fejét.
- Mondd a kibaszott nevemet! - rivallt rá Zaynre.
- Ohhh Ni-Ni-Niall... Hozzád tartozom... A tied... Ághh! - üvöltött fel Zayn fájdalmasan. - Csak a tied vagyok...Mindig is a tied voltam... - olyan erővel harapta be az ajkát, hogy megérezte vérének sós ízét.
- Úgy van. Csak az enyém vagy. Még Perrie sem tud ilyen örömöt adni neked, igaz? - kérdezte Niall durván.
- Nem, babe... Nem tud...Erre csak te vagy képes....
Niall sietve kihúzódott Zayn-ből, hogy a szájába tudjon élvezni. - Az utolsó cseppig lenyeled! - Zayn leengedte a torkán Niall forró magját és körbe nyalt még mindig acélmereven álló farkán.
- Örökké a tied vagyok... - suttogta Zayn, mikor Niall gyengéden megcsókolta a homlokát. - Megígérem...
Forrás: Instagram, fordítás
ESTÁS LEYENDO
One Shots - Ziall Horlik egyrészesek
Fanfic𝕺𝖓𝖊 𝕾𝖍𝖔𝖙𝖘 - 1𝕯 » Forever I'm Yours (18+) /Ziall/