Je středa a Pavla celou noc nespala pořád musela myslet na Honzu jestli je pořádku. Udělala si lehkou hygienu a nasnídala se, oblékla se a vyrazila jako každé ráno ale toto ráno bylo jiné než ty ostatní rána.
Když dorazila do práce ve dveřích lekařáku ji zastavil Vláďa, Ahoj Pavli jsi v pohodě. Jo jsem, Ale ja vidím že asi moc ne. Jo neboj jsem v pohodě ale pořád mám strach že Honza tam je někde zabalené a nikdo mu nepomůže. Neboj Honza bude v pořádku už od včera tam jsou hasiči a záchranky se tam točí jak na kolotoči už tu mám další 2 lidi kteří jsou celkem v pohodě jenom mají drobné pohnožděniny a zlomená žebra.
Jsi schopná fungovat na ambulanci? zeptal se Vláďa Pavli. Jojo jsem tak ja se jdu prevlíknout. Jo a abych nezapomněl za chvíli nám přivezou další příjem. Dobře ale radši mi u toho asistovat abych něco nezvorala. Jojo odpověděl Vláďa. Hele už jsou tady tak jdeme do práce.
Tak co nám vezete Petr Hájek 35 let rodtříštená zlomenina kyčle a zlomená ruka a zřejmě krvácí do břicha.
Dobře sestro objednejte sál
Paní doktorko sál je obědnaný. Dobře dekuju. Pavlo? Jsi v pohodě? Zeptal se Vláďa. Jo jsem jen...jen nevím jestli je Honza v pořádku. Neboj je v pohodě hlásili nám že ho vezou erzetou k nám a má lehký otřes mosku a zlomenou ruku.
Uf Pavla si oddechla to je skvělá zpráva díky Vláďo tet už zvládnu sama ordinovat.
Dobře ale kdyby něco hned mi volej. Jo ja si myslím že už tě asi nebudu potřebovat ale určitě si tě zavolám k asistenci na sál.Asi po 10 minutách Pavla usoudila že je to na operaci nechala zavolat na asistenci Vláďu. Jsem tu, tak jdeme operovat
Obrázek
Po 2 hodinách oba vyšli ze sálu a domluvili se že pana Hájka přivezou na pokoj č-2. Tak jo jsme domluveni. Vláďo? Ano? Nevíš kdy přivezou Honzu? Měli by tu už být ale volaly že se o chvilku zdrží. Aha tak ja jdu zatím na lékařak až přijedou tak mi zavolej.❤❤