Je středa a Honza se pomalu dostává z otřesu mozku že začátku ani nebyl schopný poznat svoji manželku. Ale teď když se u něho kolem 12:00h. stavila Pavla a donesla mu snídani tak ji poznal a hned jak si sedla k němu na postel tak si Honza začal stěžovat že ho boly jeho zlomená ruka.
Počkej tady ja doběhnout pro Vlaďu. Dobře odpověděl Honza.
Vláďo zavolala na něj Pavla. Ano? Vlaďo Honza si stěžuje že ho boly ta ruka mohl by jsi jít semnou podívat? Jo mohl, tak jo za chvíli se sejdeme na pokoji č - 2.
Když Vláďa dorazil na pokoj Honza už se svíjel v bolestech a Pavla ho utěšovala.
Honzo řekni mi kde přesně tě to bolý. Honza nebyl ani schopný že sebe vykoktak kde přesně ho to bolý. Víš co pojedeme na rentgen. Když dorazily na rentgen Pavla už tam na ně čekala protozě šla napřed aby zajistila místo.
Na rentgenu Pavla a Vláďa zjistily že honza to má zlomené ještě na jednom místě o kterém při operaci vůbec nevěděly.
Ale vždyť při příjmu se dělal rentgen té ruky a bylo to zlomené jenom v lokti. Ale u některých zlomenin to bývá z druhé strany kterou rentgen nesejme takže není divu že jsme to přehlédli.Honzo pojedeme znovu na sál zjistili jsme že máš ještě zlomené zápěstí. No dobře,řekl Honza.
Na sále se Pavle a Vláďovi podařilo zlomené zápěstí narovnat, což bylo pro Pavlu a pro Honzu dobrá zpráva.
Za 3 hodiny se Honza probudil a nevěřil svím očím na kraji jeho postele byla odřená Pavla Honza ji nechtěl budit ale stejně se probudila protože do pokoje přišla sestra aby vyměnila Honzovi kopačku.
Tak co jak se cítíš zeptala se Pavla, teď už dobře. Jak to se mnou vypadá, z nejhoršího uz jsi venku zítra tě asi propustime domů ale musíš mi slíbit že nebudeš nic dělat budeš jenom ležet v posteli a ja te budu opečovávat. Slibuji. To jsem ráda. Já jdu za ředitelem abych si zařídila dovolenou. Ne to nemusíš. Ale musím chci aby jsi ležel v posteli. No tak jo.