Je pondělí a Pavla právě vstala z postele jako to dělá každé ráno,když má službu v nemocnici.
Dobré ráno, pozdravila Pavla Honzu. Ahoj zlato tak co jak si se dneska vyspinkala,děkuju dobře a jak ty lásko, taky dobře. Pavla udělala snídani a vyrazila jako každý den do práce. Honza nespěchám do práce proto zůstal doma. Když Pavla dorazila do práce hned se šla prevleknout do lékařského mundůru když přišla na ambulanci ani si nestačila sednout a hned na ni utkali sanitární kteří přivezli příjem.
Ahoj tak co mi to tahle po ránu vezete.Kousek za Kamenicí spadla stara budova kde byly dělníci a předělávali jí. Co... vždyť tam byl i Honza kde je. Pavla v breku😭 nedokázala ani ošetřit pacienta. Sestro prosím vás zavolejte mi doktora Pusenského.
Ano paní doktorko hned to bude.
Ahoj Pavli co potřebuješ, Ahoj potřebuju aby jsi za mě ošetřit tady pana Doležala. Proč děje se něco? Zeptal se Vláďa. Ano děje za Kamenicí spadla stará továrna kde byl i Honza 😭výkoktala že sebe Pavla. Doprdele a nevíš Pavli jak to snim vypadá? Zeptal se Vláďa. Nevím ještě ho ani neprivezli do nemocnice. Hele kdyby ho přivezli tak mi dej okamžite vědět. Jo dobře a tet uz bez na lekařak a odpočiň si. Děkuju moc😭.poděkovala Pavla Vlaďovi.