Kıraç olayları çözmüş, Cem'in Ekin'in gönlünü alması için yardım edecekti. Ekin'in sahne aldığı mekanı öğrenip Cem'in oraya gitmesini sağladı. Dicle'nin son zamanlarda moralinin bozuk olduğunun da farkındaydı. Süper Ego grubuna itiraz kabul etmediğini
belirterek, herkesin akşam 8'de mekanda olmasını istediği bir mesaj attı.(Dicle-Meral Ev)
Meral ajanstan gelmiş yorgundu ama Kıraç Bey'in yanında olmak zorundalardı. Duşa girip hazırlanmaya başladı. Çıktığında Dicle hazır değildi ve gitmek gibi bir niyeti de yoktu.
M-Dicle neden hazırlanmadın sen hala ?
D-Meral ben hiç parti havamda değilim gelmek istemiyorum.
M-Saçmalama Dicle ya olur mu öyle şey hem tüm ekip beraber olucaz eğleniriz.
(Dicle gözlerini kaçırır )
M-Barış'la mı bir şeyler oldu yine ? Ne oluyor size ya son zamanlarda.
D-Bir şey olduğu yok aynı şeyler. Sinan'ı söylüyor bana hala. Ben onun tarafında olmalıymışım.
M-Haksız mı Dicle? Sonuçta Sinan'ın söylediği sözler yanlıştı ki zaten Barış'ı tanımıyor musun sanki. Siniri geldiği zaman gözü bir şey görmez, hatırlatmayayım istersen.
D-Biliyorum tabii ki ama yaptığı yanlıştı ve hala özür dilemedi. Haklı olduğunu savunuyor.
M-Barış haklı zaten hak etti Sinan. Ya her neyse hadi kalk hazırlan burada oturup kendi kendine kurmana izin vermeyeceğim tabii ki.
D-İyi tamam değişiklik olur, hazırlanıp geliyorum.
Meral Dicle'nin gittiğinden emin olduğunda Aydın'ı arar kısa bir sohbetin ardından mekanın ismini verir ve Barış'a çaktırmadan oraya gelmelerini söyler.
D-Meral hazırım ben hadi çıkalım
M-Tamam tamam geldim. Yoldan Emrah'la Gülin'i de alıp öyle geçeceğiz he unutma.Aydın Barış'ı getirmeyi başarmıştır. Ekipten önce mekana geldiler içkilerini söyleyip müziğe ayak uyduruyorlardı. Barış'ın kafası bulanıktı Dicle'yle bu hale nasıl geldiklerini düşünüyordu. Durumu fark eden Aydın "Yeter artık be bro halledersiniz hem de bu gece" deyip hafif tebessümle gözlerini kapıya dikti. Barış kafasını çevirdiğinde ekibi görmeyi beklemiyordu. Özellikle Dicle'yi. Gülümsemek ister gibi oldu ama başaramadı.
Dicle Meral'in yaptığını anlar.
D-Aferin sana Meral zaten zar zor geldim bir de üstüne bu.
M-Dicle Barış'ın halini görmüyor musun?Her seferinde bu çocuk mu sana adım atacak bu gece bu işi halletmen lazım. Meral ilerler ve Aydın karşılar. Selamlaşırlar.
Dicle ve Barış'ın gerginliği herkese yayılmıştı. Neyse ki Meral buna izin vermeyerek sürekli bir sohbet havası katar.
O sırada Kıraç ekibin bir arada olduğunu görünce rahatsız etmek istemez direkt Cem'in yanına gider.
K-Cem Ekin'in gönlünü almak istiyor musun ? (hafif gülümseyerek)
C-Tabii ki ama ne denesem olmadı. Beni affetmiyor mekana bile zor girdim.
K-E almaz tabii kızın kalbini çok fena kırmışsın.
(Ekin'in şarkısı biter herkes alkışlar)
E-Şimdi sıradaki şarkımız tüm kırık kalpler için 💔
Dicle ve Barış göz göze gelir. Aslında bu anı içten içe yan yana sarılarak, eğlenerek geçirmek isterlerken gururlarına engel olamazlar.
Arka fon -sana saklandı ruhum-
Şarkı boyunca Dicle ve Barış sürekli göz göze gelirler yaşadıkları anılar gözlerinde canlanır ama Barış bu sefer kendinden emindir, geri adım atmayacaktır. Dicle'nin gözleri dolar dayanamayacak hale gelir ve tuvalete gider. Yüzünü yıkadıktan sonra "Ben neden bunu bize yapıyorum. Birbirimizi bu kadar severken Barış benim için her şeyi yaparken... Ben Sinan için sevdiğim adamdan mı vazgeçeceğim, asla..." diye içinden geçirir.
Döndüğünde tüm ekip Cem'in yanında, Barış ise masasında yalnızdır. Dicle Barış'ın yanına gider. Arkasından sarılır, boynunu öper ve özür diler.
Barış o anı bozmak istemez ve
kafasını Dicle'ye doğru yaslar. Ellerini tutar ve şarkının büyüsüne kapılırlar. Şarkı bittiğinde ikisi de kendilerini toparlar.
D-Barış, Sinan'ın söylediği sözler tabii ki yanlıştı. Hiçbirine hak vermiyorum, veremem. Sadece senin o an o şekilde tepki vermen yanlıştı. Biliyorsun bu aralar kafam zaten çok dolu o an düşünemedim. Ve bir karar verdim onunla yollarımı ayıracağım. Ne olursa olsun, kim olursa olsun benim sevgilimle hatta eski de olsa oyuncumla bu şekilde konuşamaz.
Barış'ın gözlerinin içi parlar. Dicle'nin o an bu şekilde düşünmeyip Sinan'dan özür dilemesini istemesi zoruna gitmişti ama onu anlamaya çalışıp ona hak verdiğini görmek duygulandırdı.
B-Dicle evet benim yaptığım da yanlıştı. O an o şekilde tepki vermem hoş olmadı. Hak etti mi sonuna kadar ama ben kendimi tutmalıydım haklısın.
D-Bunu anlamış olman güzel ama çok da şey yapma hak etmişti (gülerler)(Arka fon-DicBar Kırık Dökük V-3)
B-Benimle dans eder misin asistan kız ?
Dicle uzun zamandan sonra Barış'tan bunu duyduğuna şaşırmıştı. Beklemiyordu ama kafasını sallayarak elini tutar dans etmeye başlarlar.
B-En son seninle böyle bir mekana geldiğimizde bu teklifi yapmayı çok istemiştim ama şartlardan dolayı yapamamıştım içimde kaldı. Barış Dicle'yi yanağımdan öper. Dicle aşkla bakar sevdiği adamın gözlerine. Sımsıkı sarılır. Dansın ritmini kapılırlar.Ekip Cem'e tavsiyelerini vermişti. Cem Ekin'in ardından sahneye çıkıp ona yaptığı hatalarının farkında olduğunu, çok özlediğini ve onsuz olmayı düşünemeyeceğini söyleyen bir konuşma yapar. Ve ekler "İnsanın canını en çok ne yakıyor biliyor musun? Yarım kalan hayaller değil yaşanması mümkünken, yaşanamamış o güzel günler. Herkes bulur birbirini asıl olan birbirimizi bulmak. Beni affeder misin?"
(Herkes heyecanla Ekin'e bakar)
E-Gel buraya. (sarılırlar)
Herkes bu sonu tahmin etse de şaşırarak alkışlar.
Barış Dicle'ye sarılır, "Önemli olan birbirimizi bulmak" diye fısıldar Dicle'nin kulağına.
Dicle Barış'ın boynuna sarılarak, "evet sevgilim birbirimizi bulmak" der ve öper sevgilisinin dudaklarını özlemle.
Ekip Dicle ve Barış'ın hallerini görünce güler ve onları rahatsız etmezler. Gecenin sonunda herkes eğlenir, kahkahalar havada uçuşur. Çok sarhoş olmadan dağılma kararı alırlar ve evlere dağılırlar.Evet bölümdekine göre ilerlemiş bişeydi bu arada canınızı sıkmayın her şey olacağına varır biraz olsun sakinleştiyseniz ne mutlu bana iyi bakın kendinize 😍❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİCBAR-KLÜP BARIŞMA
Historia CortaBölümler bu aralar çok sıkıntılı gidiyor dicbarda istediğimiz sahneleri alamıyoruz ben dün akşamın bu şekilde geçmesini isterdim ilk deneyimim yorumlarsanız sevinirim teşekkürler 😍❤️