0.2: Jake iyi misin lan!

1.7K 185 218
                                    

Sunghoon, Jake'in dediği gibi onu sahilde beklemeye başlamıştı. 10, 15 dakika kadar sonra Jake elinde bir poşetle gelmişti. Ve hemen sonrasında,

"Çok beklettim mi? Beklememişsindir çok? Bekledin mi? Özür dilerim beklettim değil mi? Ay salak kafam beklettim seni..." diyerek kendini paralamaya başlamıştı.

"Hayır Jake, çok beklemedim. Gidecek miyiz burayı gezmeye?" diye sordu Sunghoon gülerek.

"Ay, evet. Beklemediysen, tamam o zaman... hasi gidelim gel." dedi Jake. Ve beraber yürümeye başladılar.

"Bak şimdi bu ev var ya bu ev bu ev Jay pezevenginin evi, zengin orospunun evine bak ya.. neyse bak hemen yanındaki Sunoo'nun evi. Fakirlik kokan bahçe koltuklarından anlayacağın üzere şu ev Riki'nin. Bu sokakta yok başka bildiğim ev, araya girelim eğlence alanı var orada gece takılıyoruz.... hah bak şurada, tenis oynayabilirsin, yada bilgisayar oyunu... kafe gibi bir mekan aslına bakarsan, geceleri güzel oluyor. Televizyon da var. Şu ev Heeseung'ın. Güzel evi var ama fakir neyse. Bak şu ilerideki benim. O değil, şu. Evet o. Biraz uzaktı sahile. Ondan geciktim azcık. Aman neyse. Bak arka tarafta futbol sahası var, orası da güzel mekan. Sahilde de gece ateş yaktığımız yerler var, biraz uzak ama güzel. Sonra biraz kasabaya doğru inmek istersen orayı da gezdiririm. Sunghoon ben çok mu konuştum, sana hiç konuşma izni vermedim kafanı şişirdim Allah beni kahretsin... Sunghoon çok konu-"

"Jake, çok konuşmadın. Benim diyecek bir şeyim yoktu. Ve seni dinledim yalnızca. Çok konuşmuş olmazsın böyle olunca. Anlatabiliyor muyum?"

"Sunghoon sen niye bu kadar kibarsın ya? Hayır Jay orospusu zengin falan ama kibarlık falan sorsan o ne yeniyor mu diye geri sorma potansiyeli var. Sen aşırı kibarsın. Zengin misin yoksa? Zenginsen zenginim de."

"Jake, kibar olmakla zengin olmanın ne alakası var?"

"Zenginler kibardır Sunghoon."

"Tamam neyse, zengin değilim. Annem kibar olmamı ister sadece. Ben de sözünden çıkmam, Jay'e dediğimde ana kuzusu dedi sende diyebilirsin.

"O ne dedi ne dedi, orospu sen kim- Neyse. Ana kuzusu değilsin. Annenin dediğini yapman iyi bişi, annem bana hep kızar mesela. Gerizekalısın sen oğlum der. Beni böyle sevemiyorlar üzülüyorum şahsen."

İkisi birlikte gülerek kadabaya indiler.

"Bak şimdi, şu büyük bina var ya-ne kadar büyük denirse ona- o bina sinema. 3 salon falan var, belli filmler var seçip girebiliyorsun. Ne kadar kalabalık gidilirse o kadar eğlenceli oluyor, kimse sus artık demiyor sana. Neyse bak şurası pizzacı. Hunharca pizza yiyebilirsin felaket güzel bir yer. Sonra, şurda buz pateni pisti va-"

"Buz pateni pisti mi var!"

"Ne bağırıyorsun Sunghoon ya! Evet buz pateni pisti var napıcaksın?"

"Şey, artistik patinaj yapıyorum ben aslına bakarsan. Gidip kaymak isterim."

"Sahi mi? Senin sayende biz de bir gideriz o zaman, hiç gitmedik. Imm, başka bahsedeceğim pek bir şey göremiyorum... Şurada ufak bir market var, abur cubur zulası kasmak için. Güzel oluyor. Neyse, bitti... Ne yapalım, sahile gidelim mi tekrar?"

"Olur, gidelim hadi."

İki beden birlikte sahile döndüler.

"Jake."

"Hm"

"Pasta yiyecektik."

"Aa evet pasta. Pasta. Burada pasta. Al yiyebilirsin."

"Hepsini ben mi yiyeyim? Beraber yemeliyiz."

"Hayır, yani evet. Tabi olur. Hadi yiyelim birlikte o zaman. Çatal var burada bak. Evet al. Afiyet olsun o zaman."

"Jake, bazen aşırı stresli biri oluyorsun. Az önce rahat rahat gezdiriyordun beni. Şimdi neden böylesine garip davrandığını anlayamıyorum."

"Ben, garip... Ne münasebet alakası yok normal halim bu benim hep böyleyim ben. Neyse... Afiyet olsun Sunghoon."

"Sen mi yapmıştın?"

"Hm."

"Eline sağlık çok güzel yapmışsın."

"Sağ-ÖHÖHÖHÖHÖ"

"JakE!"

Sunghoon, öksüren bedenin karşısında ne yapacağını şaşırmış bir haldeyken oraya gelmekte olan bir diğer beden konuştu.

"Jake iyi misin lan!"

Gelen Heeseung'dı.

O sırada rahatlayan Jake, nefesini düzene sokup başını salladı.

Çok oyalanmadan eve döndüler. Jake bullet journal olarak tuttuğu defterini açarak o ayın to-do listesine bir madde ekleyerek tik attı.

↦ilk günden hoşlandığım çocuğa rezil olmak ✓

_______
28.06.21

jake çok rezilsin amk AÖANDLWNFLDNF

✓ it's gonna be hot ⌗ jake × sunghoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin