5 kişi beraber buz pateni yapmak için -Jake, Sunghoon'u izlemek için- buz pateni pistine gidiyorlardı. Vardıklarında Sunghoon kendi patenlerini ayağına giydi. Diğerleri önce izlemek istediler ve Sunghoon kendi başına kaymaya başladı.
Biraz sonra Heeseung da öğrenmek istediğinden kendi kendine kaymaya çalışmaya başladı. Fakat her denemesi götünün üzerine düşmesi ile sonuçlandı. Sonunda Sunghoon onun elini tuttu ve biraz sonra Heeseung düz bir şekilde -sendeleyerek, mükemmel kayamaz o sunghoon değil aösk2şdjslfje- kenardan kenara kayabilmişti.
Sunoo ve Riki ise el ele tutuşarak öylece kaymayı denemeye başladılar. Düşüyor, gülüyor, kalkıyor, tekrar düşüyorlardı. Eğleniyorlardı.
Jake mi? Jake hayran şekilde Sunghoon'u izliyordu. Sunghoon çok güzeldi, ve Jake git gide daha çok aşık oluyordu.
"Jake sen de kaymak ister misin?" diye sordu Sunghoon onun yanına gelerek. "Bilmem, kayamam ki ben..." dedi Jake. Sunghoon güldü. "Ben yardım ederim sana gel hadi." dedi. Jake ayağına paten giydi ve kendisine uzatılan eli tutarak ayağa kalkıp piste çıktı. Jake, hiç bir şey yapmıyor, sadece elini tutan Sunghoon'a ayak uydurmaya çalışıyordu. Kendini sevdiği çocuğun eline bırakarak öylece kaydı. Hayatında en özgür hissettiği an o andı.
Akşama doğru Jungwon hasta olduğu ve onlarla gelemediği için Heeseung'ın evine gittiler. Jay için üzülen yoktu, kendi tercihiydi.
Bir şeyler yiyerek sohbet ettiler. Ve Jake tekrar farketti Sunghoon'un her şeyiyle mükemmel olduğunu. Sonrasında çok geç olmadan herkes evlerine döndü.
Jake tam uyumak üzereyken telefonuna gelen bildirim tüm uykusunu kaçırmıştı.
heeseung, acikla durumu kardesim, grubunu kurdu
heeseung, jake i ekledi.
heeseung, riki yi ekledi.
heeseung, jay i ekledi.jake
noluyoruzjay
acikla jake
asik misin cocugajake
nabiyosunuz amkriki
acikla asik misinjake
neye asik miyimheeseung
SUNGHOON A ASIK MISINjake
NE ALAKASI VAR HAYR
UOK OYLR BS
IFTIRA YALAB
IHIHriki
itiraf et asiksin
hadi kabul et
ASIKSIN SENjake
ASIKIM BEN
COK GUZEL NABIYIM
BOYLE HWR HAREKETI
COK COK COK GUZEL
ASIGIM OLDU MUriki
demistim asik diyeheeseung
jake abayi yakmissin kardesim masallahjake
oyle mi olmus
oh oh
ne kadar da guzel bi durum olusmus oylejay
gerizekali ya
neyse
acilacak misin cocugajake
tovbe hasa ne munasebetheeseung
jake salak misinjake
yuksek ihtimalle evet nwden soruyosunheeseung
OLUM ACILSANA COCUAjake
REDDEDER FALAN OLMAZ I IH
HEM SIZENE AMK
KARISMAYIN BANA
BBjake gruptan ayrıldı.
heeseung
hayir amk bu cidden gerizekali_______
30.06.21
kardesimin birthdayi, iyiki dogmus pasta yicez PUAHAJDBSMDB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ it's gonna be hot ⌗ jake × sunghoon
Fanfictionjake: abi bu ne sicak ya [texting, story] ©jadedstilll ‐ 2021/22 +txt members