Babanın işi belli değil sabit bi yerde kalamıyoruz bir ay olmadan başka bi şehre taşınıyoruz. Senden ayrılmak istemiyorum ben bugüne kadar kimseyle böyle olamadım sende farklı bişeyler var. Gülümseyerek teşekkür ederim. Babamın tahini çıkarsa arkadaşa da olsa beni unutmama nı istiyorum.
– Merak etme haberleşiriz arasıra
Gerçek mi içi umut dolu bir şekilde,
– Evet neden olmasın
Umarım gitmezsiniz. Umarım. Al buda numaram 0543#######. Aa bak üstümüz kurumuş. Evet ya ama eve gidince üstünü değiyorsun tamm mı? Tabiki. Hehhe tamam. Sahiplenmedim ama neden sözünü dinliyorki. Nese. sende unutma Nu'est. Tamm olur unutmam. Öyle güzel geçmişteki gün, zamanın nasıl geçtiğini unutmuştuk. Zilin çalmasına 2 dakika vardı. Bizde toparladık alal acele. aşağı doğru inmeye başladık. Hizmetliler gelmişti bizde hemen bu fırsatı değerlendirip ön kapıya doğru koştuk. Kapıyı açtım dışarı çıktık. Ohh be sonunda. Benden kurtulduğuna fazla sevinmiş gibisin. Saçmalama geçirdiğim günlerden en güzel olanlarından. Hmm anladım. Hadi eve gidelim burda durmak beni iyice bunaltıyordu. Olur okula gelmeyelim geri. Aynen bende sana diyecektim. Anlaştık o zaman. Okulun bahçesinden çıkarken okula gelenleri görüyorum. Biri Erkencisin bugün. Hiç bozuntuya vermeden evet ya ama geri dönüyorum. Neden ki. İşte ders işlemek istemiyorum bugün hadi görüşürüz. Görüşürüz. Nesrin le 50 metre kadar yürüdükten sonra yollarımız ayrılıyor. Az kalmıştı geldik bile. Sarıldı ve yanağına kısa bir öpücük kondurdu. Birşey diyemedim, ne denirdi ki? Öylece kaldım.
– Hadi hoşçakal canımcım görüşürüz.
– Görüşürüz kendine iyi bak.
Bende elime cebime koydum evin yolunu tuttum. Bizim evde çok uzak değildi okula ama mesafesi vardı biraz. Eve geldim kapıyı açtım içeri girdim. Annem telâşlara kapılmıştı,
Nerdesin sen?
Nerdeydin öylen sattinde?
Nereye gittin bakim?
Kimlerle gittin oğlum?
Off anne ya sadece arkadaşın evine yemeğe gittik. Neden bana haber vermedin meraktan öldüm oğlum.
Haklısın annen özür dilerim arayamadım işte. Ben zorumsuz değildim haber verirdim aman bı sefer veremedim. Annem ben çıkıyorum misafirleğe gidiyom. Tamam annen. Çıkarken ha biri msj attı sana, kimm diye bağırdım arkasından ama duymadı sanırım. Kimdi ki acaba merak ettim. Üstümü değiştirmeden odama geçtim telfonu elime aldım. Msj, bi numara dan gelmiş.
Arkadaşlar öncelikle vote ve yorumlarınız bekliyorum öpüldünüz :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Best Friend
RomanceNu'est 17 yaşında, hayatta istediği hiç bişey olmadı, hiç bişey yolunda gitmedi. Artık sanki umudu bitmek üzereydi. Hayattından nefret ediyordu. Fazla hayaperest. Çevresinde çoğu kişiler arkdaslar gelip geçecek ama öyle biri ile tanışacakki ileride...