Nasıl arkadaşlar lütfen yorumlarınız bekliyorum çünkü sizin yorumlarımız önemli, iyi yada kötü yorum yapabilirisiniz açığım :))
Hemen diğer çeşmeye yaklaştı musluğu açtı oda bana karşılık veriyordu, görürsün dediği bu olmalıydı gülerek. Benim onun üstünü ıslattığım gibi benim üstüm de ıslanıyordu bir yandan da. Neden pes etmedin ben pes esersin sandım. Ama tam tersi çıkardığım savaşa karşılık veriyorsun. Yanılmışsın canım hadi marifetini görelim. Saçmalamıştım sanırım suyla daha ne kadar bişey yapılabilirdi. Hep o mu saçmalayacaktı biraz da ben saçmalim. Eğleniyoruz resmen sevmiştim. Eğlenceği bulduk güzel de eğleniyoruz. Nesrin nin yüzündeki gülümseme yi farkettim 10 dk önce hüzün dolu Nesrin den eser kalmamıştı. Bu beni mutlu etti. Bu eğlenceği bozmak istemrdim biran yüzündeki gülümseme güzel di güzzel gülüyordu ama faha fazla ıslatamam hasta olacak çünkü. Su atmayı kesmeye başladım bunu fırsat bulup Noldu korkutun mu? Yeter hayır alakası yok hasta olacaksın. Off ya ama ne güzel eğleniyoruz şurada. Senin sağlığından önemli mi sinir etme beni, yeterince 2 mizde ıslandık. Tamm ya ama güzel oldu eğlendim. Gel sınıfa çıkıyoruz belki kaloferin yanında kurulanırız hemde sende unuttuğun eşyanı alırsın. Hayır. Nasıl hayır lan yürü gidiyoruz dedim, hayır dedim işte. Kaşlarımı çatarak neden miş. Ya hemen kızma susyla oynayınca tuvalete gitmem gerek. Niye demiyorsun Allam ya tamam hadi çabuk ol ben burdayım bekliyorum seni. Niye bekliyorsun girsene tuvalete az önce sıkıştım diyen sendin. Unuttun galiba sende tuvaletesin. Kahkaha atarak haklsın tamm çıkıyorum. Kapının önünde bekliyorm diye seslendim kapının önüne gelerek. Bu eğlence bir birimizi yakınlaşmamızı sağladı. Ona duyduğum duygular bu sefer ortada yoktu. Belki başta başka yargılamış olabilirim ama olsun bu ona anlatacağım anlamına gelmiyor. Kendi kendime inatlaşmıştım bende. Arkamı döndüğümde Nesrin arkadaydı ve çıkıyor muyuz dedi? Çıkalım fazla bile durduk üstümüz ıslak. Sınıfa geldik ben öndeki sıralardan 2 sıra çektim kaloriferin yanına. Pencerenin önüne denk gelmişti getirdiğim sıralar.
Pencereyi önüme aldım dışarı yı izlemeye başladım ses çıkmıyordu sesizce izliyorduk. Gözlerimi izlediğim yerden alıp Nesrin e bakarak kafamdaki soruya dayanamayıp ortamdaki sessizliği bozdum. Neden beni gözlüyordun? Hemen, rahatsız ettiysem özür dilerim, ha hayır beni yanlış anlama beni lütfen ben öyle bişey demek istemedim. Ney peki, ne demek istedin. Sadece nedeni merak ettim, yani illa mantıklı bir açıklaması vardır. Dışarı bakan gözlerini yavaşça çekerek yere eğdi başını, sadece senden hoşlanıyorum Nu'est. Ne diycem of şimdi, bişey desem kırılacaktı ama belki bunu ona nazik bir şekilde anlatırsam anlar beni. Şey sende hoş güzel birisin ama. Ama ney Nu'est?. Off nasıl desem ki sana. Tamm anladım ben boşversene, ha hayır ben öyle bişey demek istemedim sen ben yanlış anladın. Tamm kapatalım mı konuyu. Ya bi dinlesene derken lafımı kesti.
–Nu'est!!.
Karşılık verdim hemen
– Nesrin...
lütfen uzatma boşver dedim. Dinleyiceksin beni o kadar. Hayır dinlemek istemiyorum seni. Off her zaman ki gibi kız tiripleri. Kes sesini. Yüzünü astı peki. Sert çıkmak istemedim ama sende inatlaşmasan. Çıkmaza giriyorum daha fazla konuştukça. En iyisi susmak belki yatışır aramızdaki anlaşmazlık. Bu sıra kafamı dışarda olan olaya çevirdim, insanlar, kuşlar, arabalar, sallanan ağaç hepsi günlük olay içim karardı. Kendi mi toparladım iyice dağılıp gitmeden. Nesrin e döndüm. Sinirle ağzımdan çıkan kelimelere kusura bakma. Bende özür dilerim. Tek kaşımı kaldırıp ona baktım. Neyy özür dileyemem mi? Hayır şaşırdım inatlaşmadın da bu sefer. Evet haklsın dinlemedim, dinlemeliydim. Yumuşamıştık bir birimize karşı. Sende hoş birisin Nesrin, ama şuan kafam çok karışık lütfen beni anla. Düşünsene ilerde seni üzerim yani üzerimden kastım mutlu edemem, sen peki ister misin bunu. Olsun ama ben seni seviyorum gözlerinde umut var gibi bana bakarak. Bak bana iyice bağlanmadan vazgeç. Sadece şuan hoşlantı var. Sana boşa umutlar, boş hayaller vermek istemiyorum. Güzel sin başka birlikleri çıkar karşına, ona aşık olacaksın ve iyikide seninle çıkmamışım diyeceksin. Hmm mantıklı ama duygularım hemen söz dintememki biraz zaman gerek. Tamm sorun yok ama unutma benden birşey bekleme. Yüzünde tebessüme dair bişey yoktu, hayal kırıklığı, mutuz. Üzülme lütfen ilerde mutlu olursun. Heyecanla sahimi. Tabikiste sahi ya. Teşekkür ederim. Ne demek önemli değil. Nu'est sana bişey demek istiyorum, seni dinliyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Best Friend
RomansaNu'est 17 yaşında, hayatta istediği hiç bişey olmadı, hiç bişey yolunda gitmedi. Artık sanki umudu bitmek üzereydi. Hayattından nefret ediyordu. Fazla hayaperest. Çevresinde çoğu kişiler arkdaslar gelip geçecek ama öyle biri ile tanışacakki ileride...