1| 🥞 Birlikte Takılmak

7K 158 276
                                    

Tepki

° Acemi birliğinde birlikte neler yapardınız? °•

•° Acemi birliğinde birlikte neler yapardınız? °•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⚖ゝ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⚖ゝ

Eren: Sana sürekli titanları yenmek istediğinden bahsediyor. Boş zamanınızda siz, ona annenizden öğrendiğiniz dövüş tekniklerini öğretiyorsunuz. Tabi sadece o değil Mikasa ve Armin de bu hareketleri öğrenmiş oluyor. Grupça geziyorsunuz.

" Y/N,, bak bozuk düzenekte dengede durdum. Kesinlikle bu işi becereceğim!"

Mikasa: İlk başlarda yakın değildiniz ama senin sıcakkanlılığın sayesinde yakınlaştınız. Sohbet ediyor, antreman yapıyorsunuz. Sana geçmişini ve Eren'e bağlılığını sebebini anlattı. Tabi ki onunla baş başa fazla kalamıyorsunuz çünkü o hep Eren'in peşinde.

"Y/N,, yarın bana Eren'e gösterdiğin tekniği göstersene."

Armin: İkinizde kitap kurdusunuz. Birlikte kitap okuyor ve okuduğunuz kitapları yorumluyorsunuz. Ona dövüşle ilgili teknikler öğretmeye çalışıyorsun. Artı olarak akıl gerektirecek satranç gibi oyunlar oynuyorsunuz.

"Hey,, Y/N! Sen 'Savaşın Tarihi' kitabını okudun mu? Bence hemen oku!"

Jean: Birbirinizle dalga geçmek en büyük hobiniz diyebilirim. Açık sözlüsünüz. Jean bu yanınızı seviyor. Bazen ona bencilce düşünceleri olduğunu söylüyorsun o da sana egolu olduğunu söylüyor ve böylece kusur sayma yarışına girmiş oluyorsunuz. Bundan sonraki aşama dalga geçmeler. En sonunda dalga geçecek bir şey kalmayınca ikinizden biri saçmalıyor ve gülüyorsunuz. Bazen resim çiziyorsunuz. Acemi birliğindekiler sizi shipliyor.

"Y/N bence bir süre uzak duralım."

"Ne diyorsun aq? Sevgilinden mi ayrılıyorsun?"

"Ne bileyim?"

* Gülmeye başlarsınız *

"Neden gülüyoruz?"

"Bilmiyorum"

* Daha çok gülerler *

Sasha: Yemek yiyorsunuz, yemek çalıyorsunuz, yemek yiyorsunuz.

"Y/N et almayı unutma!"

Connie: Malca hareketler, malca şakalar ve bol bol eğlence.

"En iyi amuda kalkan benim Y/N."

Ymir: Doğrusunu söylemek gerekirse pek vakit geçirmiyorsunuz. Geçirdiğinizde ise Krista, Ymir ve sen sohbet ediyorsunuz.

Historia: Sohbet ediyorsunuz, satranç oynuyorsunuz, kitap okuyorsunuz, Ymir'in seni kıskanmasını çekiyorsunuz.

Levi: * Acemi birliğinde olmadı. Onun yerine keşif birliğine ilk geldiği zamanlar* İlk geldiği zamanlar seni gram umursamıyordu hatta mümkünse Erwin ile seni de öldürmek istiyordu çünkü rahatsızlık veriyordun -evet sohbet etmeye çalışmandan rahatsız oluyor beyefendi-. Ama İsabel ve Furlan'ın ölümünden sonra işler değişti. Onunla dertleşiyordun, uyumasına yardımcı olmak için taktikler veriyordun, gerekirse gece uyumuyor onunla konuşuyordun. Yıllar sonra Levi ve sen birbirlerine çok değer veren iki dost oldunuz.

"Y/N, kötü hissediyorum. Konuşabilir miyiz?"

Hange: Onun gibi çılgın olmasan bile neşeli ve azıcık deliydin. Titanlar hakkında araştırma yapıyorsunuz. Bazen sabahlara kadar titanlar hakkında sohbet ediyor ve araştırmalarını dinliyorsunuz.

Erwin: O ciddi biri. Sende öylesin. Seninle kısa bir sürede yakın oldu. Satranç oynuyorsunuz, kitap okuyorsunuz, coğrafik bilgiler öğrenerek titanların nasıl alt edileceğini düşünüyorsunuz. Size babasının teorisini anlattı. Sabahlara kadar bazen bu teori hakkında konuşuyor ve kitapları karıştırıyorsunuz.

Reiner: Seninle yakın olmak gibi amacı yoktu ama oldu. Bazen seni kandırdığı için suçluluk hissediyor. Seninle sohbet ediyor, dertleşiyor, kendi uydurduğu sahte geçmişini anlatıyor. Arkadaşları onu uyarıyor ve senden hoşlandığını düşünüyorlar. Birbirinize dövüş teknikleri öğretiyorsunuz.

Bertholdt: Özgüveni düşük bu yüzden özgüvenini yükseltmeye çalışıyorsunuz. Ona bilerek yeniliyorsunuz ve bunu biliyor. Bu onun hoşuna gitmiyor ama bir şey de demiyor. Bazen Reiner rahat verdiğinde bulmaca çözüyorsunuz.

Annie: Seninle yakın olmadı.

Zeke: * Acemi birliğinde değil. Savaşçı eğitimindeyken ne yapıyorsunuz ?* Satranç oynuyorsunuz, bulmaca çözüyorsunuz, kitap okuyorsunuz, antreman yapıyorsunuz.

Porco: * Acemi birliğinde değil. Savaşçı eğitimindeyken ne yapıyorsunuz ?* Tartışıyorsunuz, sohbet ediyorsunuz, antreman yapıyorsunuz. Abisi ve Pieck sizi shipliyor.

Pieck: * Acemi birliğinde değil. Savaşçı eğitimindeyken ne yapıyorsunuz ?* Sohbet ediyorsunuz, dertleşiyorsunuz, şakalaşıyorsunuz. *

Colt: * Acemi birliğinde değil. Savaşçı eğitimindeyken ne yapıyorsunuz ?* Sohbet, dertleşme, şakalaşma aynı şeyler.

Gabi: * Acemi birliğinde değil. Savaşçı eğitimindeyken ne yapıyorsunuz ?* Colt'la aynı

Falco: * Acemi birliğinde değil. Savaşçı eğitimindeyken ne yapıyorsunuz ?* Gabi'yle aynı.

✧◝
◝✧

İlk güzeldi de sonra fikir kalmadı.

Zaten o dönemlerde ne yapabilirsiniz ki? Hemde eğitilirken.

O yüzden bok gibiydi ama 635 kelime oldu

Yazmaya 23.09 mu ne başladım. Daha doğrusu kitabı oluşturmaya 01.54'te bitti.

Açım

Attack On Titan TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin