34|🥞 Hamilelik ama baba onlar değil

391 16 18
                                    

4

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4. hamilelikle ilgili tepki oldu la bu OAKALALQLSKSQLMA

bide bu tepkide yn'nin sevgili bi tık güvenilmez biri bunu bilip okuyun

🥞

•|Eren: *Bu durumdan nefret etti çünkü seninle olan adamı sevmiyordu. Sana olan bakışı, davranışları, hiçbir şeyi hoşuna gitmiyordu. Birde şimdi ondan hamileydin...Senin için en iyisini dilerken onunla seni ayırma planları büyük ölçüde suya düşmüş oldu.

•|Mikasa: Aşırı korumacı bir dostun hatta kız kardeşin. Ve kesinlikle o heriften asla ama asla haz etmiyor. Sebepleri var ama aynı zamanda içinden sevmekte gelmiyor. Ondan hamile olman tam anlamıyla midesini bulandırdı ve bunu kesinlikle sevmedi yinede senin mutluluğunu bölmemek için sevinmiş gibi davrandı. Şu aralar kendini sevgilini dövmemek için zor tutuyor.

•|Armin: Tamam, senin özel hayatına saygılı ve hamile olman onu mutlu etti. "Ama YN, neden o herif amk" diyesi var. Çok içinden geliyor. Hani zor tutuyor böyle, patlayacak yakında. Çünkü o adamın güvenilmezliğini biliyor, sana kaç kere anlattı, seni UYARDI DEDİ YAPMA, FAZLA GÜVENME
SEN NAPTIN
GİTTİN HAMİLE KALDIN
HANİ AKLI ALMIYOR ama saygılı yani kendini tutuyor.

•|Levi: Şahsen sevgilini birkaç kez dövdüğünden mütevellit biraz gergince bu haberi ona verdin. Adamı bi tur daha döver diye korksanda o sakin kaldı ve seni tebrik etti. Fazla sakindi. Ama şunu bil gözü sevgilinin üzerinde. Madem sen onu seçtin o da adamı adam etme görevini üstlendi. Herkes haddini bilecek.

•|Sasha: Durumu büyük bir neşeyle karşıladı. En yakın arkadaşın olarak hamilelik dönemini en iyi şekilde geçirmen için yardımcı olacak ve harika bi teyze olacak! Bu arada sevgilin sürekli birilerinin onu izlediğini hissediyor. Birde sırtına doğru düşmanca fırlatılan bakışları. Bide fark etmesende Sasha ile sevgilin fazla aynı ortamda olamıyorlar. Olduğunda ise Sasha adamı diri diri yiyecek gibi baktığından sevgilin bi tık tırsıyor sanırım. Ama her şey bu birkaç detay dışında iyi! Sanırım yani...

•|Jean: Amca olacağını öğrendiği için çok duygulu. Ama harbi çok duygulu böyle aşırı duygulu.

Duyguları; Mutluluk ve öfke.

Tabiki hamile olman seni sevindirdiği sürece onu da sevindirecek. Ama o herifi görmeye hâlâ dayanamıyor. Bebek için arada harbiden üzülüyor "bu çocuğun biyolojik babası bu mu olacak amk" diye.

•|Connie: Senin adına aşşşırı sevinirken bebek adına babası senin seçtiğin muşmula suratlı, ekmek sürsen ekmeği bayatlatacak cinsten adam olan sevgilin olduğu için üzgün. Adamı mafyalara mı kaçırtsam diye düşünüyorda şimdi sen hamilesin hele bi doğur planı o zamana uygulanabilir.

•|Erwin: Sana anlattığı onca olay, uyarı ve konuşmaya rağmen o heriften hamile kalmak senin seçimindi bu yüzden özel hayatına laf edemez ve artık bu saatten sonra fazla bir şey de diyemez. Senin seçimlerin sonuçta. (Adamı ara sokakta sıkıştırsam ne olur diye düşünüyor. Ama sadece düşünüyor.)

•|Reiner: Ağlamaya başladı sen neden diye soruncada "mutluluktan" dedi ama inanma sinirinden ağlıyor. Yanlışlıkla 👉👈 adamın 🧔 kafasına 🙇 şişe 🍾 geçirebilir 🥺

•|Porco: "ROAAAAGGRHHR" diye çığlık attı. Mutluluktan olduğunu söylüyor ama eline silah aldı sanırım tam anlamadım. Senin hayatın senin seçimlerin YN onun ne haddine karışmak.

•|Hange: "Babası ben olayım mı?" diye bi öneride bulununca ona bön bön baktın o da "şaka la" kahkahası atmaya başladı sonra sen de ona katılıp güldün. Gülmeniz bitince seni tebrik etti ve küçüğün mükemmel bi teyzesi olacağından söz etti. Senin adına çok mutlu. Bu arada şaka yapmıyordu.

•|Annie: "nası ya harbi ondan mı" dedi sonra kendini toparlayıp mutlu göründü ve seni tebrik etti. Sevgilin ondan nedense korkuyor ve şu sıralar daha az kavga ediyorsunuz  aranızda nedenini bilen var mı acaba?

•|Pieck: Yumuşak bir tebessüm dudaklarında yayıldı. Seni canı gönülden tebrik etti. Seni cidden seviyor ve adına çok mutlu oldu. Ama bebeğin babasıyla birkaç işi var. Halletti mi tam anlamıyla mutlu olacak. Bu arada YN sevgilin 5 gündür eve gelmiyor bu adam nerelere gitti ki?
*Pieck'in iyi koca olma kampına hoşgeldiniz. Kampımız sizin anlama kapasitenize bağlı olarak 1 aydan ömür boyuna kadar sürebilir!

Attack On Titan TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin