Çok aşık olduklarında nasıl davranırlar?
(bu bolum yazarin kendine bir anda duydugu askin mutlulugu ile yazilmistir)
⚘ゝ
•|Eren:
ゝ Adetâ sarhoş gibi...Seni her gördüğünde sanki dünya değişiyor.
ゝGitmenin düşüncesi bile onu ağlatmaya yeter.
ゝSana hediyeler yapmaya çalışıyor. Çünkü fakir, alamıyor.
•|Mikasa:
ゝ Onun acımasız dünyasındaki tek kaçış yerisin <3 Seni gördüğünde kalbi ısınır.
ゝ Gittiğini düşünmez bile.
ゝ Sana el işi ile yapılabilecek ne varsa hepsini yapmaya çalışıyor. (Bileklik, hırka, atkı, süs...)
•|Armin:
ゝ Adına şiirler yazabilir -ki yazıyorda- Seninle ilgili bir defteri var. Şiir, hikâye, gelecek planları, sana olan sevgisi...Her şey o defterde.
ゝGittiğini düşündüğünde kalbi burkulur hatta bunun için bütün gün -seni görene kadar- somurtkan bir şekilde dolanır.
ゝ Senin için yazdığı şarkıları ve şiirleri hediye ediyor <3
•|Levi:
ゝYanında gülümsemeden edemiyor. Kendine hakim olamıyor. Yanakları kızarıyor, kekeliyor hatta gözleri yumuşayarak bakıyor sana. En değerli hazinesisin <3
ゝ Öldüğünü gördüğü kabusları var. O yüzden çoğu gece onun yanındasın.
ゝSana keşif birliğinden çıkman için yalvarıyor.
ゝ Sana kıyafet almayı çok seviyor. Ayrıca seninle çaycı dükkanlarında gezinmeyi de seviyor...ve hayal de kuruyor.
•|Sasha:
ゝSana koala gibi yapışıyor. Seni gördüğünde kalp atışları çok hızlanıyor.
ゝ Gittiğini düşünmek hemen modunu düşürüyor o yüzden istiflediği yemekleri alıp hemen yanına geliyor.
ゝ Mikasadan el işi öğreniyor ve sana oyuncak yapıyor.
•|Jean:
ゝ Hep seninle bir temas halinde. Seni o kadar çok seviyor ki... Kelimeleri yetmiyor o da çiziyor <3
ゝ Gittiğini düşünmek istemez ama neredeyse her akşam düşünür. O yüzden sabahları huysuz Jean'ı sakinleştirme görevi sende.
ゝSana kendi çizdiği resimleri hediye eder. Mesela o gün bir kuzu gördünüz ve siz onu çok sevdiniz o kuzuyu en iyi şekilde resmedip hediye eder.
•|Connie:
ゝ Aptallığı daha da artıyor... Bazen sadece sizi izliyor... Her nasıl olursanız olun siz onun gözünde o kadar mükemmelsiniz ki...
(benim gozumde de oylesiniz o yuzden yatak 🛏️👈)
ゝGittiğiniz düşüncesi onu ciddiliğe itiyor.
ゝ Size çeşit çeşit çiçek toplar. Eğer size bir hediye vermek istiyorsa her boş zamanında deli gibi güzel çiçek arar. Sizin gülümsemeniz çok önemli.
•|Erwin:
ゝ Bazen sadece size sarılıp kalıyor. Başını göğsünüze koyuyor. Onun olan her şey sizin.
ゝ Gittiğiniz düşüncesi onu çok üzer ve seni nasıl koruyacağını düşünür.
ゝKeşif birliğinden çıkmanı isteyecek kadar korumak istiyor seni...
ゝ Dediğim gibi onun olan her şey sizin. Yani istediğin herhangi bir şey ertesi gün elinizde. Ama özel olarak bazenleri size broş ya da küpe alır.
•|Reiner:
ゝYaşama nedenisin.
ゝGittiğini düşündüğü anda kendini intihar ederken düşünüyor.
ゝSana tatlı şeyler almayı seviyor. Şenliklerin hiçbirini kaçırmaz <3
•|Porco:
ゝSeni gördüğü anda gülümser, sana sarılır ve dudaklarını öper. En sonda ise tanrıya sana sahip olduğu için şükreder.
ゝGittiğini düşündüğü anda seni daha fazla şımartmak için yola çıkar.
ゝSeni hep güzel restorantlara götürür. Sonrasında ise yalnız kalabileceğiniz herhangi bir yere...
•|Annie:
ゝ Dediğin her şeyi sessizce dinler, hareketlerini gülümseyerek izler. O da ne? yanakları mı kızarıyor?
ゝ Gitmen düşüncesi onu mahveder, hemen yanına gelip sarılır.
ゝHediyesi ise seni bir yerlere götürmek. Seni akşamları kaçırır ve keşfettiği yerlere götürür. Sadece ikiniz olursunuz <3
•| Hange:
ゝBir yerlerden aniden çıkıp dudaklarına yapışır. Çok konuşkan biri olsada seni her zaman dinler.
ゝ Gittiğini düşünmek mi? Hayır hayır niye zamanını bunu düşünmeye harcasın? Onun yerine seninle savaştan sonra yapacaklarının hayalini kurar.
ゝSeni, eğlenebileceğin barlara, panayırlara, festivallere götürür. Hiçbir şenliği kaçırmaz.
•|Pieck:
ゝ Seninle yalnız kalmayı sever. En çokta bahçede baş başa gezmeyi... Seni görünce gözleri parlar.
ゝGittiğini düşünmemeye çalışır ve onun yerine pozitif şeyler düşünür.
ゝ Sana güzel kitaplar hediye eder.
✧◝
◝✧Cok mukemmelim of
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Attack On Titan Tepkiler
FanfictionBaşlangıç 2022'nin yaz aylarından biri Bitiş ? •° Klasik bir Attack On Titan Tepki Kitabıdır °• •° İstek Tepki Alınır °• •° Smut Tepki Alınır °• Karakterler •|Eren|• •|Mikasa|• •|Armin|• •|Levi|• •|Sasha|• •|Jean|• •|Connie|• •|Erwin|• •|Reiner•| •...