❤️𝟐𝟓🖤

179 27 39
                                    

Ruggero'dan

Karol uçurumdan ayrıldıktan sonra bir süre bekledim çünkü burada olduğumu görmesini istemiyordum. Ve evet Karol'u deli gibi kıskanmıştım. Kıskanmamam elimde değil ki, biliyorum Karol ne olursa olsun benden ayrılmaz ama başka bir erkeğe baktığı zaman sanki bir anda ona aşık olacakmış ve beni bırakacakmış gibi geliyor. Böyle yapmayacağını bilsem de bu korkuya engel olamıyorum. Bu şey gibi duşta gözünü kapattığında bir anda bir yaratığın sana zarar vermeyeceğini bilirsin ama yine de bundan korkarsın. Bu elinde olmaz. Her neyse saçma sapan düşüncelerimi bir kenara attım ve konser alanına doğru yürümeye başladım. Konser başladığında orada önce sadece o grubun üyesi olanlar yani Sebastián, Eric, Thomas ve Benicio çıkıp şarkı söylediler ama sonra Eric denen şahıs sahneye çıktı ve konuşmaya başladı.

Er: Evet şu an son şarkıya geldik ve son şarkıda bize eşlik edecek biri olacak. Sizce kimm?
Herkes: İTZİTERY İTZİTERY İTZİTERY
Er: Doğğğru cevaap. O zaman bugün o İtzitery kimliğinin altında kim olduğunu da öğrenmek ister misiniiiiiz?
Herkes: EVEET.
Er: Pekalaa ben sahneden iniyorum ve tahtımı kraliçeme devrediyorum.

Herkes gülmeye başladı ve sonra Karol sahneye çıktı yani bambaşka bi Karol'du, peruk falan takmıştı ve bu hali de ona çok ama çok yakışmıştı.

(Bu arada arkadaşlar bu bölüm için YouTube kanalı açtım ve bu çeviriyi kendim hazırladım hatalar olursa kusura bakmayın lütfen 🙏 Bu arada bateristi Benicio, Karol'un sağında kalan gitaristi Thomas solundaki gitaristi ise Sebastián olarak düşünün)

Meleğim gerçekten çok ama çok güzel söylemişti ve ben Karol'un sesinin bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum. Karol şarkıyı bitirdikten sonra peruğu çıkardı ve kalabalık şok olmuş bir şekilde bağırmaya başladı

Herkes: KAROL? KAROOOL KAROOOL

Herkes alkışlamaya başlamıştı, Karol'un yüzünden mutluluğu belli oluyordu. Benim meleğim hep böyle mutlu olsun, ben başka bir şey istemiyorum. Karol gülümseyerek kalabalığa göz gezdirirken Karol'la göz göze geldik. Önce bi duraksadı ve yüzündeki gülümseme soldu, sonraysa az öncekinden çok daha gerçek ama buruk bir gülümseme sundu bana. Bu, konserin son şarkısı olduğu için Eric tekrar sahneye geldi.

E: Evvvet. İtzitery'nin Karol olduğunu bekliyor muydunuz?
Herkes: HAYIIIIR.
E: Valla bende beklemezdim yalan yok şimdi.
K: Yani bende kendimden beklemezdim.

O sırada sahneye birisi çıktı, ama bu kim ki?

X: Bana yazdığın şarkıları unutmamışsın bakıyorum
T: Chucho?

Karol'umun gözleri dolmuştu. Bir dakika bu şerefsiz Karol'u aldatan ve onu hayata küstüren it değil mi lan? Hemen bende sahneye fırladım ve çıkar çıkmaz o şerefsizin suratına yumruğu çaktım.

K: RUGGE! Napıyorsun?
R: İyiyim aşkım, seni aldatan bu şerefsizi dövüyorum. Sen napıyorsun?
K: Yaa Rugge bıraksana şunu. Değmez! Sanki bilmiyorsun!
R: Benim meleğimi aldatıp hayata küstüren şerefsiz değil mi bu!? Tabii ki ağzını burnunu kırıcam ben bunun!
K: Rugge!
R: Efendim aşkım.
K: Yaa Tom, Sebas, Eric, Benicio! Bir şeyler mi yapsanız!?
T: Valla ben eniştemin arkasındayım, tam ben yapacaktım.
S: Tom'a katılıyorum.
K: Gerçekten deliricem! RUGGE!
R: Noldu meleğim, noldu?
K: Sana şunu bırak diyorum.
R: İyi hadi kırmayayım sevgilimi, zaten bu şerefsizin ağzını yüzünü kırdım bi güzel.
T: Helal olsun be enişte. Arkandayım!
S: Bende valla!

𝐕𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐢𝐧𝐞'𝐬 𝐃𝐚𝐲 ❤️🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin