❤️𝟐𝟔🖤

159 26 22
                                    

Ruggero'dan

Telefonuma gelen çağrılarla söverek uyandım. Ama odamda yatakta uzanıyordum, en son Karol'la tartışmıştık ve sokaktaydım ama ben. Kalkar kalkmaz yatakta doğruldum ve kimin aradığına bakmadan telefonu açtım

R: Alo n'oldu?
K: Rugge, aşkım iyi misin? Uyandırmadım umarım.
R: Karol? Aşkım? Sen bana kızgın değil miydin?
K: Ne kızgını Ruggero?
R: Ama dün-
K: Dün uçurumdan kalkınca seni ağaçların arasında uyurken gördüm bi şekilde konseri ertelettim ve seni senin ev alt katta olduğu için evine getirdim soğukta uyuya kaldığın için ateşin çıkmıştı bende tüm gece seninleydim ama sabah 6 gibi hastaneden aradılar acil hasta varmış bende hastaneye geçtim şu an seni de merak ettim.
R: Bir dakika, en son noldu?
K: Ben uçurumda Tom ile konuşuyordum sonra onu konsere çağırdılar o gitti ardından beni de çağırmışlardı bende tam oraya gidiyodum ağaçların arasında yatan seni gördüm öyle.
R: Konser?
K: Ertelediler dedim ya aşkım gerçi onlar konseri yaptı ama burada iki üç tane konser yapacaklarmış ben onlara daha sonraki konserlerde katılıcam artık.
R: Off benim yüzü-
K: Hayır Rugge, senin yüzünden değil. *arkadan Emilio* Hocam 3 tane yeni vaka var çok acil gelmeniz lazım. *Yine Karol* Aşkım ben kapatıyorum seni sonra yine ararım kendine çok iyi bak ve evden çıkmak hele de hastaneye gelmek yok ben eve gelince özel ilgilenicem seninle
R: Tamam bebeğim kolay gelsin sana
K: Sağol Rugge.

Dedi ve telefonu kapattı. Ama sizce ben hiç yerimde durabilir miyim? Asla. Hele de Karol tek başına hastanedeyken. Yani Karol'a güvenim tabii ki sonsuz nasılsa o buralara kadar tek başına çıktı ve kendi başının çaresine benden bile iyi bakar ama ortam oğluna gelin arayan yaşlı teyze kaynıyor, ya onlardan biri gelip Karol'a "Ay güzel gızıııım benim de bi oğlum var seninlen yaşıt biliyon mu?" derse? Benim Karol'um da iyilik olsun diye tatlı tatlı "Yok teyzecim bilmiyorum" der sonra bu kadın öyle yapar böyle yapar bi bakmışız yarın Karol'umu istemeye gelmişler. Yok yok ben burda o orda olmaz ı ıh. Hemen üstümü değiştirip telefon, anahtar şu bu gerekli şeyleri aldım ve arabaya atladım. Kısa sürede hastaneye vardım ve direkt içeri gidip Karol'u bulmak için asansörlerin oraya ilerledim.

Karol'dan

Hastanede acilden çıkmak için asansörlerin oraya doğru gidiyordum, orada Bruno bey ve hastanenin hissedarları Miguel ile Alberto'yu da gördüm ama pek önemsemedim. Kısa süre sonra arkadan bi adamın "Miguel" diye bağırmasıyla arkama döndüm. Adamın elinde serumları taktığımız demir çubuk vardı ve fazlasıyla kızgın görünüyordu. O ara Bruno beyin yanında Ruggero'nun da olduğunu fark ettim. Ona özellikle gelmemesini söylemiştim ve o ne ara geldi ki? Adamın bir anda buraya doğru koşmasıyla düşüncelerimi kenara attım. Adam "Geberticem lan seni!" diye bağırarak koşmaya devam ediyordu. Rugge hemen Bruno beye siper olarak babasını kenara çekti. Bende arkamdaki Miguel ve Alberto beye vurmasın diye adam tam serum çubuğunu kaldırıp onlara doğru indirecekken çubuğu tuttum.

K: Ne yapıyorsun!?
Adam (A): Çekil be kadın!
K: Dur!
A: Bırak!.. Bırak!

Ben adamın elindeki çubuğu tutarken Miguel bey topukladı. Rugge de ağzı açık buraya bakıyodu. Adamdan çubuğu almaya çalışıyordum ama o da çubuğu çektiği için alamıyordum.

A: Çekil be kadın, senin yüzünden kaçtı. Çekil!

Diye bağırıp beni itti ve arkadaki koltuklara yığıldım. Rugge arkadan "Karol" diye seslendi. Adam da tam bana vurmak için serum çubuğunu kaldırmıştı ki Rugge arkadan koşup çubuğu tuttu.

A: Sende kimsin lan?
R: Ne yapıyorsun sen!?
A: Sende kimsin?
R: Sakin ol. Bırak şu elindekini.
A: Allah hepinizin belasını versin. Her şeyimi kaybettim.
R: Sakin.
A: SİZİN YÜZÜNÜZDEN HER ŞEYİMİ KAYBETTİM! Çoluğumu çocuğumu her şeyi kaybettim.
R: Tamam sakin ol!
A: Siz burada zengin hayatı sürerken beni fakirliğe ittiniz!

Dedi ve çubuğu sertçe çekip Ruggero'nun karnına tekme attı, Rugge anında yere serildi. Adam hemen çubuğu kaldırıp Ruggero'nun bacağına vurmaya başladı. Bende son anda kendime gelip hemen kalkıp adamın arkasından çubuğu tuttum ve çubuğu tutan ellerini sırtında birleştirip çubuğu aldım ve onu ittim, adam da asansörlerin arasındaki duvara çarptı. O anda hemen hastanenin güvenlikleri geldi ve adamı tuttular bende çubuğu yanıma, yere bırakıp Ruggero'nun yanına eğildim.

K: Sevgilim? İyi misin?

Bruno bey de koşarak gelmişti. O adam da hala bağırıp duruyordu ama şu an onu dinleyecek durumda değildim. Polisler adamı kollarından tutmuş götürüyordu. Hemen kollarından tutarak Rugge'yi kaldırdık ve koltuğa oturttuk.

Alberto (Al): Adam elini kolunu sallaya sallaya giriyor içeri.
K: *sessizce* iyi misin?
Al: Bakınmayın siz de öyle. Hadi herkes işinin başına. Hastane burası ya!

Diğer herkes dağılırken biz Ruggero ile ilgilenmeye devam ediyorduk, Alberto bey yanımıza geldi.

Al: Sen iyi misin Rugge?
R: İyiyim iyiyim, merak etmeyin.
B: Alberto, bu suçlamalar doğru değil değil mi? Miguel haksız yere mi attı bu adamı?
Al: Klasik durumlar işte.
R: Nasıl klasik ya?
Al: Yani her sabah haberlerde okuyoruz görüyoruz ya. Neyse sen onu bırak şimdi, ayağın iyi mi?
B: Yürüyebilecek misin?
R: Yürürüm baba sen merak etme.
B: *Alberto'ya* sen benimle bi gelsene.

Alberto beyle Bruno bey yanımızdan ayrıldılar.

K: Sakın inat etme bi mr çektirelim.
R: *gülerek* mr mı diyorsunuz hocam? İyiyim ben merak etme. Ne yapsam ben acaba ya? Her gün böyle bi yerimi falan mı incitsem? Bu ilgi alaka çok hoşuma gitti.
K: Şaka yapabildiğine göre acın geçti galiba, ben sana evden çıkma demedim mi?
R: İyiyim diyorum, iyiyim. Hem senin işin gücün yok mu ya?
K: Var.
R: E hadi o zaman.

Ayağa kalkıp sahte bi göz devirmeyle arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım. Ama sonra tabii ki geri döndüm ve Ruggero'yu kollarından tutup mr odasına doğru sürüklemeye başladım. Rugge kısa bir süre sonra kendini mr çekileceği için yatması gereken yerde otururken buldu, bende dışarıdan onu izliyordum.

R: Ben sana ne yapacağımı biliyorum, ödeticem bunu sana.

Önümdeki mikrofona eğildim.

K: O sakat ayağınla zor biraz.
R: *alayla gülerek* anlatamıyorum galiba ayağımda bir şey yok. İyi hissediyorum.

Tam o anda hemşirenin yanına gelip kulaklıkları takmasıyla irkilip hemşireye döndü, tekrar bana döndüğünde gülümseyerek ona el salladım o da bana alayla aynı şekile yanıt verdi. Sonra yattı ve iki saniye bile beklemeden tekrar kalkıp şirin bir şekilde dudaklarını büzerek kafasını salladı ve işaret parmağıyla beni gösterdi bende he he dercesine kafamı salladım sonra sonunda yattı ve mr çekilmeye başladı.

-------------------

» Seeeelllaaammmlllaaaarrrr ne zamandır yoktum ayol.

» Şu aralar hep şehir dışına gidip geliyorum o yüzden bölüm yazmaya da düşünmeye de pek vaktim olmadı açıkçası ve maalesef bunu telafi etme şansım da yok çünkü bir kaç güne yine şehir dışına gideceğim ama elimden geldiğince yazmaya çalışacağım. Açık olmak gerekirse kendimi çok kasmak istemiyorum çünkü geçen bölümü sizi daha çok bekletmemek için hızlı hızlı yazmıştım ve bugüne kadar yazdığım en kötü bölüm oldu hiç içime sinmedi bende bu şekilde o bölüm yokmuş gibi yapmaya karar verdim yani uzun lafın kısası içime sine sine bölüm yazmak istiyorum umarım anlayışla karşılarsınız. Sizleri çok öpüyorum yine valiz hazırlamak için gitmem lazım bu arada aklıma bir sürü yeni hikaye fikirleri geliyor bir yandan taslakta 2 3 hikayeyle daha uğraşıyorum onları da bu hala yazmakta olduğum hikayeleri biraz daha oturtup yayımlamak ve sizin görüşlerinizi almak istiyorum. Neyse çok uzattım bölüm 1138 kelime olmuş deyip kaçıyorum ben artık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐕𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐢𝐧𝐞'𝐬 𝐃𝐚𝐲 ❤️🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin