WAARSCHUWING!!! ER ZITTEN SEKSISTISCHE DINGEN IN DIT VERHAAL DUS ALS JE DAAR NIET TEGEN KAN RAAD IK JE AAN OM DIT VERHAAL NIET TE LEZEN!
POV MILOU:
TRINGGG TRINGGG.. Ik schrik wakker van het geluid van mijn wekker. Ughhh ik moet weer gaan werken vandaag. Ik pakte mijn telefoon en airpods en zette een muziekje aan zodat ik een beetje wakker zou worden. Ik stap uit mijn bed en loop naar mijn witte kledingkast in de hoek van de kamer. Ik pakte mijn Post Nl uniform en trok hem aan. Ik doe mijn airpods en telefoon uit en stop ze in mijn tas. Dan loop ik naar de keuken. Daar zit Jamie mijn beste vriendin en huisgenoot. We wonen samen in een appartement in Almere. Goedemorgen goed geslapen? Zeg ik. Ja prima en jij? Zei Jamie. Ik heb ook goed geslapen heb alleen geen zin in werk. Volgens mij heeft er nooit iemand zin om te gaan werken, zei Jamie. Je hebt gelijk maar ja de kosten moeten toch betaald worden. Ik pak 4 broodjes. Ik smeer er 2 met kaas en 2 met hagelslag. Ik eet er 2 op en de andere 2 stop ik een trommeltje om mee te nemen naar werk. Ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden. Ik doe mijn haar in een staart en doe een beetje mascara op. Ik loop naar mijn kamer en pak mijn tas. Dan loop ik met mijn tas weer naar de keuken. Ik doe de trommel met de broodjes in mijn tas. Ik pak snel een flesje water uit de koelkast en doe die in mijn tas. Ik ren snel naar de gang en doe mijn schoenen aan. Een jas is niet nodig in dit warme pak. Ik roep Jamie dat ik klaar ben om te gaan. Ze komt de trap af rennen en zegt dat ik er goed uit zie. Ik lach en zeg: In dit verschrikkelijke pak dacht het niet! Nee maar ik bedoel je haar en make-up zei Jamie. Ahh dankje maar laten we nu maar gaan straks kom je nog te laat bij je studie, zei ik. Ja is goed laten we gaan, zei Jamie. We stappen in mijn auto en ik breng Jamie naar het station. Doeg jam tot vanavond! Tot vanavond Milou dankje voor het brengen, zegt Jamie terug. Ik rij naar Post NL en haal mijn bus op. Dan begin ik met het rondbrengen van de pakketjes.
Rond 2 uur zie ik dat ik 6 pakketjes moet afleveren bij hetzelfde adres! Wie besteld er nou 6 pakketjes? Ik ben bij het huis aangekomen en zie een grote villa. Ik stap uit en kijk achterin welke pakketjes het zijn. Het zijn best grote pakketjes dus ik pak er 2 en loop naar de deur. Ik bel aan en een jongen met blond haar en mooie blauwe ogen doet open. Hij is niet lelijk denk ik bij mezelf. Ik zeg dat ik 6 pakketjes heb maar ze niet allemaal tegelijk mee kan nemen. De jongen vraagt of hij mij kan helpen en ik zeg ja dankjewel! Hij loopt met mij mee naar de bus en ik laat de pakketjes van hem zien. Ik zie dat er verschillende namen op staan. Ik vraag of hij hier met meer woont. Hij zegt dat hij hier woont met nog 4 vrienden van hem. (ik weet dat Milo daar niet woont maar ik doe ff alsof want dat is makkelijker) Hij zegt dat ze vanavond een feestje geven en dat ik wel mag komen. Ik zeg dat dat me wel gezellig lijkt. Ik hoef morgen niet te werken want het is Vrijdag. Ik vraag of ik zijn nummer mag hebben zodat ik nog wat dingen kan vragen over vanavond. Hij zegt ja en zet zijn nummer in mijn telefoon. Hij zet zichzelf erin als Matthy❤. Mooie naam zeg ik! Hij zegt dankje en vraagt mijn naam. Ik zeg: ik heet Milou. Jij hebt ook een leuke naam zegt hij. Dankje! Zeg ik. Hij pakt 2 pakketjes en ik pak de andere 2. Hij vraagt of ik ze in de gang kan zetten. Ik zeg oke. Bedankt en tot vanavond zegt hij. Ik zeg tot vanavond en loop weer naar mijn bus. Ik lunch eventjes snel en ga weer verder. Rond 5 uur ben ik klaar met mijn werk en rij weer naar Post NL met de bus. Ik loop naar mijn auto en pak mijn telefoon om Jamie te appen.
Ik : Heyy hoe laat kan ik je ophalen bij het station
Jamie: Over 10 minuutjes ben ik er.
Ik: Oke kom eraan, ik heb veel te vertellen!
Jamie: ohh gezellig!!
POV JAMIE:
Milou zei dat ze veel te vertellen heeft. Wat zou het zijn? De trein is er dus ik stap uit. Ik zie de auto van Milou dus ik loop er naar toe. Ik ga op de bijrijdersstoel zitten en ik zeg: wat moest je vertellen? *Milou legt het hele verhaal uit en rijd ondertussen naar huis* Dus vanavond heb jij een feestje vraag ik. Ja, misschien kan ik wel vragen of jij ook mee mag vanavond zegt Milou. Jaaa superleuk ik heb echt zin om te feesten!! Ik zal Matthy thuis even een berichtje sturen zegt ze.
POV MILOU:
Jamie wou ook mee naar het feestje dus ik ging Matthy appen.
Ik: Hi Matthy, zou mijn vriendin Jamie ook mee mogen naar het feestje?🥺
Matthy❤: Ja hoor tuurlijk hoe meer mensen hoe leuker!💕
Ik: Oke leuk, hoe laat moet ik eigenlijk komen?
Matthy❤: Kom maar 8 uur, tot vanavond!
Ik: Tot vanavond!
Ik vertel Jamie dat ze ook mee kan naar het feestje en Jamie vind het superleuk! Jamie is een week geleden 18 geworden dus ze mag nu ook meedrinken. Jamie had spaghetti gemaakt dus dat gingen we nu lekker opeten. En toen gingen we ons maar eens klaar maken voor het feest want het was al 7 uur.
JE LEEST
Van postbode naar de vriendin van een bankzitter.
Teen FictionHoi ik ben Milou en ik ben postbezorger bij post nl. Ik ging een pakketje bezorgen maar wist niet dat dat leed tot de beste tijd van mijn leven.