Zwemmen🌊💦

504 12 0
                                    

POV MATTHY:

Ik word wakker en Milou ligt in mijn armen. Ze ziet er super schattig uit dus ik pak mijn telefoon en maak een foto van ons. Hij is super schattig geworden en ik stel hem in als mijn nieuwe achtergrond. Ik geef haar zachte kusjes in haar nek en ze word langzaam wakker. Ze zegt met haar hele lieve ochtendstem: "Goedemorgen Matt." "Goedemorgen liefje." Ik kriebel door haar haren en vraag of ze een ontbijtje wil. Ze zegt ja graag en ik loop naar de keuken. Ik maak 2 bakjes met fruit en neem 2 glaasjes water mee. "Ah dankjewel Matt!" Ik zet mijn kommetje op mijn nachtkastje en pak haar bakje. "Hee wat doe je nou?" Ik pak ook haar vorkje en prik er een aardbeitje op. Ik stop hem in haar mond en ze eet hem op. "Mhhh wat lekker!" Ik geef haar haar kommetje terug en begin zelf ook aan mijn ontbijtje. Na 10 minuutjes hebben we het op en stappen we uit bed. Ze loopt naar mij toe en klemt haar benen om mijn middel. Ze geeft me een kusje en een knuffel. Dan laat ze weer los en gaan we naar beneden.

POV JAMIE:

Ik zie Matthy en Milou de trap af lopen. Ik zeg "Goedemorgen!" Goedemorgen zeggen ze terug. Inmiddels zit iedereen beneden. Ik vraag: "Wat zullen we vandaag gaan doen?" Ik weet wel iets zegt Milo, we kunnen overdag gaan zwemmen en dan gaan we vanavond naar de club. Rob schreeuwt: "Ja goed idee kunnen we lekker zuipen!" Ik zeg dat ik het ook wel een goed idee vind. Iedereen loopt weer naar z'n kamer om zwemkleding aan te doen. Ik en Rob liggen al aan het zwembad. Ik lig op een ligbedje en Rob ligt op degene naast mij. Hij staat op en loopt naar mij toe. Hij begint me te kietelen en ik kan niet meer stoppen met lachen. Dan zegt hij grappig: "Ga je mee zwemmen anders ga ik nooit meer stoppen met kietelen!" Oke oke zeg ik. Ik sta op en spring in het zwembad. Robbie springt ook in het water. Hij maakt een bommetje dus ik word helemaal nat. Ik duw zijn hoofd onderwater. Hij komt weer boven en onze gezichten komen heel dicht bij elkaar. Hij zoent me en vraagt of ik met hem in de jacuzzi wil. Ik zeg: "Ja gezellig!" We lopen samen naar de jacuzzi, maar dan komen de andere naar buiten. Milou vraagt aan mij waar wij heen gaan. Ik zeg dat we samen in de jacuzzi gaan. Ze fluit en zegt: "Oehh gezellig!" Ik steek mijn middelvinger naar haar op en zij schreeuwt: "Ik hou ook van jou!" Robbie en ik lopen weer verder en komen bij de jacuzzi aan. Ik stap erin en Rob zit naar mij te staren. "Kom je er ook nog in?" Robbie stapt er ook in en hij trekt mij op zijn schoot. Hij begint mij kusjes in mijn nek te geven. Ik kreun heel zachtjes zodat de andere het niet kunnen horen. Ineens krijg ik kippenvel en Robbie begint te zuigen. Hij kijkt tevreden naar de zuigzoen in mijn nek. Ik pak zijn hand en leg die op mijn heup. Zijn hand glijd naar beneden naar mijn bil en zachtjes knijpt hij erin. Ik draai een kwartslag waardoor ik met mijn benen wijt op zijn schoot zit. Rob legt zijn handen op mijn heupen en ik begin hem te zoenen. Hij trekt mijn heupen richting hem en weer van hem af, weer naar hem toe en weer van hem af.  Ik voel een bobbel en kijk naar beneden. Hij kijkt mij geil aan en ik begin hem weer te zoenen.

POV MILOU:

Rob en Jamie zitten samen in de jacuzzi. Ik ga er maar niet naartoe want ik hoef niet te zien wat die 2 aan het doen zijn daaro. Matthy zwemt naar mij toe. Hij kietelt me op mijn buik waardoor ik naar voren buig en onze gezichten komen heel dicht bij elkaar. Hij zoent me en de ander beginnen te joelen. Ik klem mijn benen om zijn middel en via het trappetje loopt Matthy het zwembad uit. Ik vraag waar hij heen gaat en hij zegt dat hij even bij Rob en Jamie wil kijken en vragen of we erbij mogen. Is goed zeg ik. We lopen naar de jacuzzi en zien ze zoenen. Ughmm kucht Matthy. Robbie en Jamie schrikken en Jamie die op Robbie's schoot zat ging er snel vanaf. Kunnen wij er nog bij vraagt Matthy. Ja hoor zegt Jamie. Matthy en ik kruipen erbij. Rob en Matthy kijken elkaar aan en stappen ineens uit de jacuzzi. Jamie en ik vragen waar ze heen gaan maar ze antwoorden niet. Ze komen terug met hun handen achter hun rug en ze komen weer bij ons in de jacuzzi. Ze halen allebei een doosje achter hun rug vandaan. Ze openen de doosjes en er zitten prachtige kettingen in. Ze doen ze bij ons om en vragen ineens tegelijkertijd. Wil je mijn vriendin zijn? Jamie en ik antwoorden tegelijkertijd ja! Ik zoen Matthy en Jamie  en Rob zijn ook aan het zoenen. Na een halfuurtje gaan we eruit en bestellen we pizza. We zijn nu een film aan het kijken en pizza aan het eten met zijn allen. Jamie en ik gaan ons maar eens klaar maken voor het uitgaan.....


Van postbode naar de vriendin van een bankzitter.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu