Uitgaan deel 1

423 12 0
                                    

POV MILOU:

Jamie en ik lopen naar Rob zijn kamer om voor Jamie een leuk jurkje uit te zoeken. (Jamie haar koffer ligt bij Rob.) "Oehh deze is sexy moet je echt aantrekken:"

"Oehh ja deze is echt leuk!" Ik vraag: "Zullen we naar Matthy en mijn kamer gaan om een jurk voor mij te pakken?" "Ja is goed" Jamie pakt de jurk en we lopen naar Matthy's kamer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Oehh ja deze is echt leuk!" Ik vraag: "Zullen we naar Matthy en mijn kamer gaan om een jurk voor mij te pakken?" "Ja is goed" Jamie pakt de jurk en we lopen naar Matthy's kamer. "Zal ik deze aantrekken?"

"Ja meid  you look stunning!" "Ah dankje, maar eerlijk jij ziet er ook niet verkeerd uit, ik zou je doen" We schieten allebei in de lach

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ja meid  you look stunning!" "Ah dankje, maar eerlijk jij ziet er ook niet verkeerd uit, ik zou je doen" We schieten allebei in de lach. We trekken de jurken aan en lopen naar Matthy's badkamer. We doen elkaars make up en we doen net iets meer dan normaal op. Ook doen we nog wat sieraadjes om en dan lopen we naar beneden. We komen beneden en Matthy kijkt me aan. "Wat ben jij knap!" zegt Matthy. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus.

POV JAMIE:

Ik loop samen met Milou de trap af en rob kijkt me aan. "Jemig Jamie!" zegt Rob. "Wat is er?" vraag ik. "Hoe ben ik ooit aan zo'n knappe vriendin gekomen?" Ik lach en zeg: "Hoe ben ik ooit aan zo'n klein vriendje gekomen?" Rob geeft mij een por en ik doe het terug en ren snel weg. Hij rent achter mij aan en pakt me. Hij tilt me op en legt me op de bank. Dan zeg ik dat hij op moet letten want je kan bijna onder mijn jurkje kijken. Hij gaat tussen mijn benen in staan en zegt: "Zo niet meer." Koen zegt: "Kunnen jullie dat niet beter ergens anders doen?" Ik lach en fluister in Rob zijn oor: "Of vanavond?" Rob schreeuwt: "Ja dat doen we!" Iedereen vraagt zich af wat ik zei en ik doorbreek de stilte door te vragen of we gaan. Ja zegt iedereen.  We lopen naar de club, want het is super dichtbij en we mogen straks niet meer rijden. 

POV MATTHY:

Ik loop hand in hand met Milou door de stad. We zijn inmiddels in de club en nemen allemaal een shotje. Ik begin met Milou te dansen. Eerst gewoon op afstand maar na een uurtje als we wat meer drankjes op  hebben word het steeds intiemer. 

POV MILOU:

Matthy legt zijn hand op mijn billen en ik bijt op mijn lip. Ik pak zijn hand en trek hem naar de wc hokjes. 

Sorry voor de korte had niet zo veel tijd vandaag morgen komt weer een langere.

Van postbode naar de vriendin van een bankzitter.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu