POV JAMIE:
Milo stelde voor om te gaan flesje draaien. Daar had iedereen wel zin in, ik ook, maar ik hoopte vooral dat ik Rob zou draaien. Ik vind hem echt leuk en heel lelijk is hij ook niet. We gingen met z'n allen in een kringetje zitten op het gras. Rob zat tegenover mij. Hij zat naar mij te staren dus ik glimlach naar hem en hij glimlacht naar mij. Milou knipoogt naar mij en ik knipoog terug. Volgens mij hoopt zij stiekem dat Matthy haar draait, want die 2 zitten al de hele avond te flirten met mekaar. Milo ging als eerste en hij draaide Raoul. Raoul maakte voor de grap een pijpbeweging waardoor iedereen moest lachen. Na 2 minuten kwamen ze weer terug en eigenlijk was het wel duidelijk dat die 2 niks met elkaar gedaan hadden. Toen was Robbie aan de beurt. Hij reek zijn hand uit naar de fles en draaide de fles in het rond. Ik zat in spanning te wachten en Robbie keek mij met een grijns aan. De fles landde op mij! Iedereen begon te joelen en Milou die naast mij zat gaf mij een zet waardoor ik zowat bovenop op Robbie viel. Hij ving me op en we liepen samen naar de bosjes. We stonden tegenover elkaar. Hij legde met zijn hand mijn haar achter mijn oor en met zijn andere hand trok hij mijn heupen richting hem. Voor ik het wist zaten zijn lippen op de mijne. We dachten beide dat we ver genoeg in de bosjes stonden zodat de andere ons niet konden zien. Maar dat bleek niet zo te zijn...
POV MILOU:
Jamie en Robbie zaten samen in de bosjes. Het was wel duidelijk dat ze iets aan doen waren want die 2 zitten de hele tijd naar elkaar te staren. Heel stilletjes slopen we met z'n allen richting de bosjes. We zagen ze staan en ze stonden niet ver uit elkaar. Sterker nog ze stonden te zoenen. Ik pakte mijn telefoon en wou ze gaan filmen alleen mijn flits stond nog aan dus ze schrokken zich rot.
POV ROBBIE:
Jamie en ik schrokken ons dood toen we ineens een flits zagen. We keken naar de flits en zagen dat de andere ons al de hele tijd aan het begluren waren. Jamie zette een stapje naar achteren en haar hele hoofd werd rood. Ik fluisterde in haar oor: doe gewoon alsof ze daar niet staan. Ze glimlachte naar mij en al heel snel voelde ik haar zachte lippen weer op de mijne. Ze kan zo goed zoenen! Ze legt haar handen in mijn nek en ik leg mijn handen op haar heupen. Dan schreeuwt Milou ineens dat de 2 minuten nu wel weer voorbij zijn. Ik zeg jammer zat er net zo lekker in. Iedereen lacht en Jamie en ik lopen hand in hand terug naar het flesje.
POV MATTHY:
We zaten weer met zijn allen in een kringetje en ik was aan de beurt. Ik gaf de fles een flinke zwaai en uiteindelijk belande hij gelukkig op Milou! Ik liep naar Milou toe en we liepen samen de bosjes in. Wij zijn wel slim en gingen ver genoeg staan zodat de andere ons niet konden zien. Ik vroeg aan haar of ze single was en ze zei...
POV MILOU:
Matthy vroeg aan mij of ik single was en ik zei voor de grap nee. Hij keek heel sip toen ik dat zei dus ik zei al heel snel dat het een grapje was en dat ik al een jaar alleen ben. Hij zei: Hoe is zo'n leuke meid als jij al een jaar single. Ik zeg slijmbal en ik druk mijn lippen op die van hem. Hij duwt me niet weg dus daar ben ik blij mij. Sterker nog ik voel ineens zijn tong tegen mijn lippen dus ik doe mijn lippen een beetje uit elkaar. Onze tongen spelen met elkaar, maar dan roept Milo ineens dat we terug moeten komen. Langzaam laten we elkaar los en we lopen teug naar de rest. Jamie komt ineens met de opmerking hoe we eigenlijk naar huis komen want we mogen allemaal niet meer rijden. Matthy zegt dat we wel bij hun kunnen slapen. Hij zegt dat we wel bij iemand samen moeten want ze hebben geen extra bedden. Ik zeg per ongeluk iets te snel dat ik wel bij Matthy wil slapen en Jamie vraagt of ze bij Rob mag. Rob vind het goed. Ik zeg dat ik al best moe ben dus dat ik alvast ga slapen. Matthy zegt dat hij ook gaat slapen en samen lopen we de trap op. Ik vraag aan hem of hij kleren voor mij heeft want hier kan ik niet in slapen. Hij zegt dat hij wel een hoodie voor mij heeft. Ik loop naar de badkamer en doe de hoodie aan. Ik heb nu dus alleen een string en een hoodie aan. Ik loop de badkamer uit en zie dat Matthy naar me zit te staren. Ik zeg: Kun je het zien? En voor de grap draai ik een rondje. Hij lacht en zegt: Je bent gewoon zo mooi. Ahhh dankje zeg ik terug. Ik ga in bed liggen en hij trekt zijn broek en shirt uit. Hij vraagt of ik het goed vind als hij in zijn onderbroek slaapt. Ik vind het prima zeg ik. Ik vind het echt lief dat hij dat vraagt. Ik ruik aan zijn hoodie aan hij ruikt superlekker naar hem. Matthy komt ook in bed liggen en ik kruip lekker tegen hem aan. Nu liggen we lepeltje lepeltje en vallen we in slaap.
POV JAMIE:
Ik ga ook maar eens slapen denk ik zeg ik. Iedereen zegt dat hun ook gaan slapen en ik loop samen met Rob naar zijn slaapkamer. Ik krijg een hoodie van Rob en loop naar de badkamer om die aan te doen. Ik loop weer de badkamer uit en ik zie Robbie nergens. Dan ineens staat hij naast me en hij pint me tegen de badkamer deur. Hij zegt heel sexy: We kunnen nu verder zonder dat ze ons staan te filmen. En voor ik het weet duwt hij zijn lippen op de mijne. Hij bijt op mijn onderlip waardoor mijn mond opengaat en hij zijn tong naar binnen duwt. Onze tongen dansen. Deze man doet wat met me! Na een paar minuten zijn we moe dus ik geef hem nog 1 kus en we gaan in bed liggen. Ik leg met mijn hoofd op zijn borst en zo val ik in slaap.
JE LEEST
Van postbode naar de vriendin van een bankzitter.
Teen FictionHoi ik ben Milou en ik ben postbezorger bij post nl. Ik ging een pakketje bezorgen maar wist niet dat dat leed tot de beste tijd van mijn leven.