KADERİMİZDE YAZILIYDI (GRUVİA)

617 40 10
                                    

İşkenceye maruz kalan bir çocuğun hayatı bir anda nasıl değişir....Kim değiştirir ?...

Juvia tek başına küçük bir evde yaşayan yetim ve öksüz bir kızdı.Çok konuşkan biri sayılmazdı aslında.Ama bir gün o çocuğu görmesiyle her şey değişmişti.O çocuk Juvia'nın bütün hayatını değiştirmişti.Beyaz-siyah olan bu hayat bir anda nasıl rengarenk bir gökkuşağına dönüşebilirdi ki...

------------3 AY ÖNCE----------

Juvia herzaman olduğu gibi yatağına uzanmış kitabını okuyordu.Ama biraz sonra dışarıdan siren sesleri gelmeye başladı.Juvia önce takmadı ve kitabını okumaya devam etti.Sonra siren sesleri iyice kuvvetlendi ve bağırışmalar duyulmaya başlandı.Juvia artık sesler yüzünden kitabını okuyamıyordu.Bu yüzden pencereden dışarı baktı.Gördüğü manzara Juvia'nın hiç hoşuna gitmemişti.5-6 tane polis Juvia ile aynı yaşlarda olan bir çocuğu kovalıyordu.Juvia biraz daha izledi sonra hemen kapıya koştu ve açtı.Çocuk ağlıyordu ve çok yorulmuşa benziyordu.Sanki bütün gün o polislerden kaçmış gibiydi.

Juvia artık dayanamadı ve çocuğa eliyle gel işareti yaptı.Çocuk polislerin dalgın bir halini bulduğu anda Juvia'nın yanına koştu.Juvia çocuk içeri girer girmez kapıyı kapadı ve kilitledi.Sonra ışıkları kapadı ve sessizce siren seslerinin kayboluşunu dinledi.Tamamen kesildiklerinde Juvia pencereden dışarı baktı ve polislerin olmadığını gördü.Sonra ışıkları açtı.Çocuk yerde baygın bir şekilde yatıyordu.Juvia çok itkin düştüğünden olsa gerek diye düşündü ve çocuğu zorlukla kaldırıp yatağa yatırdı.

Çocuğun her yeri yara bere doluydu.Bazı yerlerinde derin yaralar vardı.Juvia bu manzarayı gördükten sonra elleriyle ağzını kapadı ve yanağına birkaç damla yaş düştü.Çünkü bu yara izleri küçükken babasının Juvia'ya yaptığı izlere çok benziyordu.Juvia artık kendini tutamamıştı.Hıçkırarak ağlıyordu artık.Sonra banyoya girdi ve pansuman yapabileceği eşyaları aldı.Çocuğun yanına oturdu ve yara olan yerlere pansuman yapmaya başladı.pansumanı bitirdikten sonra yaraları sardı ve salondaki koltuğa uzandı.Uyumaya çalışsada yapamıyordu.Çünkü Juvia'nın aklı hala o çocuktaydı.Kim bu çocuğu bu hale getirmişti.Hangi cani varlık böyle bir şey yapabilirdi.Juvia sabaha kadar bu soruları düşündü.En iyisi çocuk uyanınca onunla konuşmaktı.

--------------- Sabah ---------------

-Juvia-

Sabah uyandığımda daha doğrusu uykusuzluktan şişmiş gözlerimi açtığımda mutfaktan sesler geldiğini duydum.Bir an alışkanlık olarak yalnız kaldığım için hırsız girdiğini düşündüm.Sonra akşamki çocuk aklıma geldi ve resmen uçarak mutfağa koştum.Mutfağa girdiğimde çocuk şaşkınca bana baktı.Sonra artık ne yapıyorsa yapmaya devam etti.Ben bu hareketlerinden çocuğun soğuk kanlı ya da çok korkmuş bir çocuk olduğunu çıkarmıştım.Sonra çocukla konuşmaya başladım daha doğrusu çalıştım.

-Merhaba ben Juvia Lockser senin adın ne ?

-.....

-Hey iyi misin?

İyi misin mi ? Çocuk dün korkusundan ve yaralarından ölüyodu bee.

Sen sussana iç ses !

-.....

-Peki konuşmak istemiyorsan anlarım.

-Konuşmak istemediğimden değil.Sadece yeni biri ile tanışınca ne yapılır bilmiyorum.Benim hiç arkadaşım yok.

-Ahh üzgünüm.O zaman ilk olarak adını söyleyebilirsin.

-B-benim adım Gray Fullbaster.

-Peki Gray Fullbaster tanıştığıma memnun oldum.

FAIRY TAIL SHIPLERİ ~ONE SHOTLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin