Bu hikayeyi can sıkıntısından yazıyoruz.Umarım beğenirsiniz... Agshdhdh
Otobüsümüz harekete geçtiğinde derin bir "oh" çekmiştim. Bu geziye katılabilmek için annem ve babama ölümüne dil döküp yavşamıştım üstüne üstelik küçük kardeşime bile 1 hafta bakmıştım ve ödülüm olarak bu geziye gitmeme izin verilmişti. Bu arada ben Masal. En yakın arkadaşım Yağmur. Bu geziye gitmemizin asıl amacı hoşlandığımız çocukları hem daha rahat kesebilmek hemde bizi fark etmelerini sağlamaktı. Bu yüzden de Yağmurla sıkı bir alışverişe girmiştik. Ve sonunda da kazanan biz olmuştuk. Akşam saat 9' da otobüsümüz kalktığı için bazıları hemen uykulamaya başlamışlardı ve benim en iyi mal arkadaşım da bunların içindeydi. Aklıma bir fikir gelmesiyle ister istemez piç smile yapıp, "deprem oluyoo ağağağ" diye bağırmaya başlamıştım. Uyuklayanların hepsinin bir bakışı var, sanırsın ben gayım diye bağırdım. Herkes uyukladığı için kısa bir süre sonra beni takmayıp uyuklamalarona devam ettiler. Biri hariç. O da bana tip tip bakıp, "bu şakayı ben ilk okulda çocuklara yapıyordum" bakışı attı, bende durur muyum "sanane be salak" bakışı attım. Aradan 1:30 - 2 saat geçtikten sonra hem sıkılmış hemde tuvaletim gelmişti. O arada düz mantıktan yola çıkarak "müsait bir yerde" diye bağırmamla herkesin bana bakması bir oldu. Evet çok bağırdığımı şu anda anlamıştım. Ne yapıyım ben kısık kesli kızlardan değilim ve ne yazık ki utanma duygum da yok. Şöför "neden kızım" diye sorunca aralarından ben kahkaha atıp "şey amca güççük abdestim geldi de ondan şey ettim" dememle herkesin gülmesi bir oldu. Şöför bile dayanamayıp gülmeye başladı. 5 dakika sonra zaten mola vericektik. Önümüzde ki kağıtlarda da yazıyodu zaten de neyse. Gözüm istemsiz olarak kağıda kaydı. Hakikaten de yazıyordu. "Pardon amca ya" diyip yerime oturdum. 5 dakika sonra mola vericeğimiz yere gelmiştik. Herkes sırayla inmeye başladı ve ben patlama noktasındaydım. Herkesi ittirip koşarak tuvaletin yolunu tuttum. Önümde ki sırayı görünce hayâl kırıklığına uğradım. En az 10 dakika bekledikten sonra hele şükür sıra bana gelmişti, artık gözlerimden işiyicektim. Tam seviniyodum ki arkamdan gelen bir öküz beni itip tuvalete girmeye çalıştı. Tabi ben buna fırsat veriri miyim? Yaygarayı bastım.
"Hoooop sıra var. Kör müsün mal? Gebercem burda. Mesanem patladı be. Çekil önümden!" sanırım bunu beklemiyordu. Çünkü "o neydi gız?"diyen teyze gibi duruyordu. Ben de bundan yararlanarak tuvalete girmedim. Daldım resmen. İşimi halledip çıktıktan sonra söylediği sözle sinirlerim hopladı
"Bari rahatladın mı atarlı kız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUVALET SIRASI
ChickLitBizim hikayemiz ne kantinde ne sınıfta ne de konserde başladı. Bizim hikayemiz tuvalette başladı. Okul gezisindeydik. Tuvalete erkek ve kızlar aynı yerde giriyordu. Tuvalet sırasında çok zor durumda bekliyordum. Tam sıra bana gelmişti ki öküzün biri...