Foarte ingrijorata, Anna a incercat sa astepte plecarea trenului.
O data ce acesta a plecat, a alergat spre cele doua victime.
-Jamie, Trey, unul din voi va rog ! Treziti-va ! striga ea miscand-o pe Jamie . Soferul a venit si el in graba
-Ce s-a intamplat ? !
- Cred ca au lesinat amandoi .. Dar Jamie l-a salvat de la moarte.
-Multumesc Doamne ! Ar trebui sa sunam o ambulanta ?
-Logic!
Asa a si facut. Dupa cateva minute ambulanta a venit.
-Ce s-a intamplat ? a intrebat unul din oamenii ce carau targa lui Jamie.
-uh... A suspinat Anna uitandu-se in jos.
Observand tristetea din ochii Annei, barbatul nu o mai intreba nimic , dar adauga : ' Ok.. Vad ca nu esti in starea in care sa raspunzi. Dar la spital vom avea nevoie de informatii. '
La spital Trey a fost primul care s-a trezit. A intrebat unde e si ce s-a intamplat cu Jamie. Un barbat a intrat in salon. Avea o aura infricosatoare si i-a spus lui Trey sa nu se miste si ca va trebui sa faca analize, apoi a plecat.
-Gahhh... Uneori il urasc -_-
- Nu spune asta.. Are dreptate. a raspuns Anna.
In alt salon , soferul, pe nume Jake, fiind un tanar de 18 ani , astepta trezirea lui Jamie. Era in coma.
Dupa cateva ore Trey a fost externat dar nu a parssit spitalul ci s-a dus in salonul vecin. Acolo tanara cu ochi albastrii inca era in coma
- cred ca glumesti! a strigat el plin de ingrijorare
-Jamie ! a strigat si Anna.
Era 4 dimineata. Doctorul a intrat si le-a spus tinerilor ca pot pleca dar ei au refuzat.
-Doamne ! De ce nu se trezeste ?! A intrebat Trey
-Pai.. zise doctorul.. Se pare ca in mod bizar , cand a sarit sa te impinga de pe calea ferata , trenul era langa si i.a atins o parte a capului in mod puternic. Ea si-a folosit bratele sa te apare pe tine apoi s-a lovit de ciment .
-Ahhh.....Ma urasc...
- Nu ar trebui.
- Mama ei trebuie sa fie ingrijorata.
Atunci o tanara de 19 ani a intrat in salon
-Aham. spuse ea. Deci aici e sora mea... De ce s-a inhaitat cu o gasca de emo ca voi?
-Esti sora ei? a intrebat Anna
-Wow , poate semanati dar personalitatile voastre sunt diferite. a adaugat Trey.
-Si tu esti? a intrebat enervata fata.
-Trey.
-Aaa.... Deci pentru tine sora mea a intrat in coma... Doctorii mi-au sous totul. .. In fine esti foarte dragut.
-Ce naiba..-.-
Sora s.a asezat langa Jamie
-In situatii ca astea se poate gandi la baieti...? I-a soptit Anna lui Trey
-Asa se pare.
SFARSITUL CAPITOLULUI.
Serios lasati-va parerile in comentarii..:))