In capitolul trecut cei doi au intrat in coma. Trey s-a trezit primul insa Jamie nu dadea semn ca o sa se trezeasca prea curand.
Spre final sora lui Jamie care se arata foarte aroganta vine sa o verifice , aceasta aflandu-se inca in coma.Si asteptau...
'mm~' au auzit.
-Ce? A-A fost cumva..
Jamie si-a miscat incet degetele.
-Doamne , se trezeste!
S-a trezit brusc. S-a aratat foarte confuza.
-Ce se intampla..Unde sunt ? A intrebat ea.
-La spital,Jamie! a raspuns Trey .
-Jamie...Cine e Jamie ?
-Ã.. Glumesti nu?
-Nu...Nici nu stiu cine sunt... Mi-e frica.....Cine sunteti?!
-La naiba !
-Amnezie, ha ? a adaugat sora ei.
-E destul de normal sa nu isi aminteasca lucruri. Incetul cu incetul isi va recapata memoria. a spus doctorul
-Ah....Ma doare capul.
-Ar trebui sa te odihnesti acum... Copii, ar trebui sa o lasati singura. Veniti maine.
-Ce?! Nu putem! au strigat Anna si Trey.
-Ba putem.. Haideti -_- ! a raspuns sora ei.
Cu greu , au parasit incaperea. Enervat pana la culme , Trey a intrebat-o.
-CUM SE FACE CA ESTI SORA EI SI NICI NU ITI PASA ?! NICI NU TE-AM VAZUT VREODATA CU EA !
-Chiar trebuie sa fii atat de curios ? Vezi-ti de problemele tale ..
-Esti imposibila!
-Doamne am venit aici doar pentru ca mama m-a sunat sa o gasesc. Mi-am terminat treaba. Eu plec acasa , ii spun ce s-a intamplat si atat. Nu-i nevoie sa stii mai multe.
Cu asta , a parasit spitalul.
Intre timp, barbatul misterios a reaparut.
-Ce vrei ? a intrebat Trey .
-Nimic. Vreau doar sa stiu cum se simte pustoaica.
-S-a trezit insa are amnezie.
-Inteleg. Du-te acasa acum.
-Bine , sefu'.
Urmatoarea zi , s-a grabit da plece la spital. Acolo s-a oprit in fata usii salonului ce era inchisa, auzind vocea lui Jamie. Ea discuta cu sora ei.
-Ce cauti aici? a intrebat Jamie.
-Observ ca nu mai ai amnezie.
-Observi bine.
-Pai am venit ca mama ta era ingrijorata si m-a trimis sa te caut.
-E mama ta de asemenea, Jeniffer. a raspuns enervata Jamie.
-NU MAI E mama mea. Si nu a fost mult timp.
Cumva , a realizat ca Trey era la usa ascultand asa ca a adaugat ranjind:
-Sau..Nu iti mai amintesti? Poate vrei sa ne reamintim impreuna cum tat---
-Taci ! a intrerupt-o Jamie , care stia de asemenea ce facea Trey.
-Ok :)) Atunci voi pleca.
Trey a deschis usa. Parasind salonul, Jeniffer i-a soptit '' Te rog..ai grija de ea. ''
Trey s-a asezat pe scaun.
-Daca vrei sa intrebi despre ce a fost vorba , nu o face. i-a spus Jamie rapid.
-O-Okay? Eu cred ca ei chiar ii pasa de tine.
-Eu cred ca nu.
-Pai.. In fine.. Ai scapat de amnezie ?
-Da. Si in timp ce am fost in coma am avut si un vis ciudat.
-Mi-am vazut mama care statea de vorba cu o femeie frumoasa cu par lung si ondulat razand , iar langa ele m-am vazut pe mine pe la 4 ani stand cu un baietel.
-Dragut . Stii voiam sa iti m-m-m-ultumesc pentru ă...da..
-Oh , da.. a raspuns ea , apoi i-a tras o palma peste fata.
Trey a stat nemiscat un timp , iar cand a indraznit sa se uite la ea , a vazut-o lacrimand
-E-eh..? De ce...
-Nu mai incerca lucruri ca astea ce pot sa ma sperie ca naiba , fraiere !Am gasit in sfarsit un prieten adevarat si el incearca sa se omoare ? Esti un prost , prost , te urasc ! a raspuns Jamie plangand , caci nu se mai putuse abtine.
Jamie a plans astfel pentru prima data in multi multi ani.
-Te....Urasc....Sa nu mai faci asta... a continuat ea.
Lacrimile ei erau pline de durere . Trey a imbratisat-o , fiind ultimul lucru pe care il putea face.