-Jamie ! a strigat pe holul liceului un baiat. Era inalt , cu parul blond si ochii verzi. Unul dintre cei mai populari baieti.
-D-Da?
-Am vrut dosr sa iti spun ca te-am vazut la tv si cred ca esti foarte curajoasa :3 bravo ^^
-Mer--
Trey o intrerupse
-Da dar acum trebuie sa imi prezinte liceul asa ca paaaaaaaaa :D zise el impingand-o pe Jamie de la spate.
-Ce naiba?
-Nimic :D
Dupa ce s-au terminat orele au mers acasa. Pe drum au fost contactati de o persoana care ii invita la un post de televiziunea ca sa le ia un interviu.
-Hmm.. Ce enervanta viata de '' faimos '' a spus Jamie
-Eh .. Asta daca vrei sa vezi partea proasra negativisto. Da' chiar , nu te-am vazut vreodata zambind.
-Pentru ca nu o fac...?
-De ce nu ?
-Pai n-am motiv
-Eh? Stii am avut o viata grea dar tot zambesc.
-Ce-i asa greu in legatura cu o viata in care ai tot ce vrei ...
-Nu-i nevoie sa stii
-Hai spune-mi . insista Jamie
-Nein...
- Haai
In acel moment , enervat , Trey o tranti de perete si o prinse intre mainile sale.
-Daca iti zic, o sa le spui tuturor .
-Ce..Credeam ca ma cunosti mai bine de-atat prostule
-Prost?!
-Crezi ca as face asta ?!
-A..ah..Nu.. Scuze .. Nu stiu ce m-a apucat.
-AHAA ! CU ASTA O SA CREASCA AUDIENTA ! se auzi voce de barbat
-Ce....? Intreba Trey uitandu-se in jur
-Stirea zileeei ! continua barbatul
-Trey, uite ! striga jamie aratand spre un grup de fotografi.
Au fugit.
-Or sa faca asta sa arate complet gresit ! zise Trey bagand-o pe Jamie in casa lui.
-Ar trebui sa fim in siguranta aici.
-Esti un idiot ! Luand pozitia aia si ...IDIOTULE.
-imi cer scuze.
-Imi zici totusi acum ?
-Pentru cateva luni am stat la o casa de copii. Asta e tot ce iti pot spune ..
-Atat..?
-Da.
Au dat drumul la televizor
'BREAKING NEWS. Trey si Jamie , o noua relatie.
Trey a fost prins de paparazzi in fata casei sale intr-o pozitie interesanta cu Jamie. Sunt ei impreuna ? Era Trey imbracat ciudat ca sa nu fie recunoscut ? '.....
Cei doi tacura.
-Distrusa ._. a reusit sa spuna Jamie.
-Distrus ._. a spus si Trey.Acasa mama lui Jamie a intrebat-o ce s-a intamplat.
-Ehh a fost frustrat si.. Ma rog.. In fine.. Nu sunt cu el
-Ar trebui ^~^
-Sau nu -_-