Part 5

55 1 0
                                    


Ik heb mijn rode jurkje aan met mijn Dr Martens. Ik heb er zo veel zin in. 'Laten we gaan!!!' roep ik. we nemen de taxi naar de stad waar wat clubs zitten. Het is echt druk. We beginnen bij een club waar het nog niet zo druk is. De meiden nemen al schotjes. Ik vind het daar nog te vroeg voor dus begin met een colaatje. 'Meiden ik ga even naar de wc' volgens mij hoorden ze me niet. ach ze blijven vast nog wel even staan bij de bar. Als ik terugkom van de wc kan ik ze niet meer vinden. Top weer dit dat heb ik weer. Ik bestel nog een drankje en loop naar de dansvloer waar al veel mensen staan te dansen. Ik meng me er een beetje tussen en begin ook een beetje mee te swingen op de muziek. Er is nog niet echt een sfeer heel veel zijn nog niet dronken. Ik denk dat ik maar naar de volgende club ga. Ik kan de meiden toch niet weer vinden. 

Aangekomen bij de volgende club bestel ik een biertje. En ga even rustig aan de zijkant staan. Aan de andere kant staat een jonge met zijn vrienden hij heeft zwart haar. Oneeee hij kijkt naar mij. Hij loopt mijn kant op. 'hey, ik ben Alec wat is jouw naam?' zegt de jongen. 'Ik euhhhh ben Anna aangenaam'. 'En je bent hier helemaal alleen?' 'Nee ik ben mijn vriendinnen kwijt en dit is onze tweede avond in Londen dus het gaat al top'. 'Heb je geen telefoon ofzo misschien kan je je vriendinnen bellen' 'Nee ik vind het wel lekker rustig zo hahaha' Alec moet lachen. 'wil je anders dansen met mij?' 'Ja dat wil ik wel wat een eer'. hij pakt mijn hand vast en we lopen naar de dansvloer. Alec is vast een player, maar ik vind dat wel leuk voor vanavond. 


Na een paar uur dansen en drinken voel ik me niet echt top. 'heee wat kijk je raar' zegt Alec. 'Ja ik voel me niet echt top'. 'wil je anders met mij mee naar huis?' ' Nou dat weet ik niet hoor ik ken je pas net'. 'Zo eng ben ik ook weer niet'. 'Waar woon je dan ?' 'Ik woon nog bij mijn ouders ongeveer 30 minuten uit Londen'. Oké Alec woont nog bij zijn ouders toch niet z'on bad boy als ik dacht. 'Oké ik ga met je mee'. Hij pakt mijn hand vast en trekt me mee uit de menigte. 'Moet je je vriendinnen net bellen dat je weg bent'. 'Nee zij lopen weg als ik naar de wc ben dus ze zoeken het maar uit hihi'. Het is nog maar 00:00 en samen lopen we naar de metro. Deze avond waarbij we helemaal los wouden gaan met ze allen loopt toch heel anders. 

That one journey that changed her lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu