Part 9

34 0 0
                                    

yes terug in Nederland. Ik heb mijn ouders gebeld of ze me op komen halen. ik sta op ze te wachten. Ik ben best zenuwachtig wat zullen ze wel niet zeggen. Oké dit had ik niet verwacht na dat ik mijn ouders alles uit heb gelegd snappen ze mij volledig. Stap 1 van mijn leven weer prima te laten leiden is gelukt zorgen dat mijn ouders niet boos zijn. Stap 2 is weg uit Nederland en terug naar Londen. Die vriendinnen van mij kunnen mij niks meer schelen.

Ik zit op mijn laptop te kijken naar stage bedrijven voor Londen. Ik heb het geluk dat ik in het begin van mijn studie lokaal stage kan lopen in het buitenland. Ik moet wel zelf mijn kamer enzo daar gaan betalen du sik moet wel even gaan sparen. Goed eerst kijken naar een bedrijf waar ik stage kan lopen. Mijn telefoon gaat. Ik kijk naar het scherm 'Alec omg'. 'Zo jij klinkt blij' zegt Alec. 'Ja ik vind het echt leuk dat je belt'. 'ja, ik wou graag weten hoe het met je ging na je hectische week'. 'Het gaat goed met mij ik ben mijn stage aan het uitzoeken en raad eens in welke stad ik ga stage lopen'. 'Kom je terug naar Londen!!!'. 'ja waarschijnlijk wel'. 'Wanneer dan?'. 'over 5 maanden dus in Augustus'. 'Ik kan nu al niet wachten'. 'ik ook niet'. ' Weet je al welk hotel je gaat stage lopen?'. 'Nee nog geen idee ik kan niet echt hotels vinden die een stageplek vrij hebben'. 'Ik kan wel even mijn oom bellen hij heeft een Hilton hotel hier in Londen ik kan wel even wat regelen'. 'Omg Alec als je dat wilt doen ben je echt geweldig'. 'Zeker wil ik dat doen, maar ik moet nu weer ophangen want ik heb een meeting'. 'oké is goed Bedankt voor je belletje Alec'. 'doei'. en we hangen op.

Ik typ gelijk op mijn laptop in Hilton hotel Londen. Shit er zijn meerdere. Dit zijn wel hele luxe hotels als ik hier stage mag lopen zou dat echt geweldig zijn. Ik loop naar beneden. 'Mam ik wil stage gaan lopen in Londen en ik heb heel misschien lokaal een stageplek'. 'Ik krijg al een mailtje van school dat jullie dat uit moesten zoeken'. 'Waar heb je dan een stageplek?'. 'Nou het staat nog niet vast maar Alec's oom heeft een hotel en hij gaat vragen of ik daar stage mag lopen'. 'Zo zo dat heb je weer goed geregeld'.

That one journey that changed her lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu