Илайджа Майкълсън

113 7 2
                                    

След часовете ти тръгваш към стаята си. Точно преди да влезеш в общата стая на слидерин чуваш някой зад теб. Обръщаш се рязко и без пръчка казваш заклинание. Франк изведнъж замръзва. Поглеждаш го леко страстнато и сваляш ръка. Той започва да мърда.
-Уоу. Как направи това? И то без пръчка.-пита той.
-Има неща, който не трябва да знаеш.
-Добре...все тая. Исках да те питам к-.
-Виж изморена съм, но ако толкова държиш ще говорим утре.
-Устройва ме! Чао, сладка.
Игнорираш го. Когато си в стаята си се учудваш, защото Илайджа го няма.
Толкова си уморена, че лягаш. След време чуваш нещо. Подаваш ръка и караш човека, който е там да го заболи главата.
-Охх...Т/И...аз съм.-казва Илайджа
Ти бързо сваляш ръка.
-Извинявай! Стреснах се... Къде беше?
-Разхождах се в черната гора. Има интересни същества, някои от които ме нападнаха...
-Затова ли имаш кръв по ризата-казваш като леко се смееш.
-Да.
Той ляга до теб, целува те и...ъммм....абе да...много добре знаете какво следва😂😳😳😳Събуждаш се и понеже е събота ще прекарате време заедно, но първо отиваш на закуска. Когато си готова взимаш части от нея в стаяата си. Тръгваш си, а Драко те следва.
-Т/И! Щяхме да говорим!-казва той.
Ти ваздъхваш.
-Да, добре. Какво има?
-Първо, къде носиш храната?
-В стаята ми...
-Ъмм добре, предполагам. Исках да те питам кога да те взема?
-Извинявай...какво?
-Чу ме, знам че нямаш гадже, така че, защо не излезнем.
-Драко дори да не вярваш аз си имам гадже. Остави ме намира няма да отида на среща с теб, дори да си последното момче на земята.
Близо сте до стаяата ти където е Илайджа.
Спориш още малко с Драко. Тогава той те притиска до стената. Илайджа разбира, че нящо става и излиза.
- Драко какво правиш по дяволите!?!
-Не ти ли харесва😏-казва той.
Приближава се опитва да те целуне а ти се дърпаш колкото може по назад. Не се сдържаш и го буташ назад, а очите ти светкат заради върколашкото проклятие.
-Т/И? Как си толкова силна...и защо очите ти светят.
Прекалено си гневана.
-КАЗАХ ТИ ОСТАВИ МЕ НАМИРА!
Изведнъж чуваш Илайджа.
-Т/И? Идваш ли?
Усмихваш се леко, а Драко ви гледа.
-Да...
Целуваш го по устните за да може Драко да ви види.

Вампири в ХогуортсDove le storie prendono vita. Scoprilo ora