EKİN UZUNLAR/HÜZNÜN GEMİLERİ
Başlama tarihleri alayım;)
***
SARA'DANAralık olan perdede gelen güneş ışıkları gözlerime işkence ederken,ben yatakta oturur vaziyete gelmiştim bile.
Banyoya doğru giderken size kendimden bahsedeyim; Ben Sara ismimi çok seviyorum annem koymuş aslında bi özelliği yok annem için komşunun adı Sara diye hoşuna gitmiş koymuş. İyiki koymuş ama ismimi çok seviyorum. Anlamı olsun söyleyiş biçimi olsun hoşuma gidiyor. Evet bu gereksiz açıklamadan sonra yaşıma geçelim, 19 yaşındayım %100 bursla izmirde çok iyi bir üniversitede Hukuk bölümü okuyorum. Kendimi bildim bileli kitaplara derslere aşık bir insanım. Bu yüzden notlarımda hiç düşmezdi. İlk yıl girdiğim sınavda büyük bir başarı elde ettim. Zaten beni ilerki zamanda daha iyi tanıyacağınız için şuan kısa kestim:)
Ayak üstü kahvaltı yaptıktan sonra alışverişe çıktım. Bi kaç kitap giysi kalem aldıktan sora eve döndüm. Saat akşam 07:30'u gösterirken dolaptan rastgele aldığım bir taytı giydim. Üstüne hava serin olduğu için bir sweatshırt giydim.
[Şapka ve Çanta yok]
Kulaklığımı alıp evden çıktım. Telefonu koyacak bi yer olmadığı için evde bırakmayı tercih ettim. (Şimdi diyeceksiniz ki kulaklık nasıl çalışacak? hafıza kartlı olandan takmış Sara hanım hadi devam <3) anahtarıda alıp çıktıktan sonra Evimin hemem önünde ki yürüyüş yolunda koşmaya başladım. Koştukça kendimi arınmış hissettim. Yaklaşık iki saat sonra biraz çimenlerde oturup eve geldim.
Küçüklüğümden beri spora ilgim vardı. Halada var üye olduğum spor salonuna haftada üç kez gidip ter atıyorum. Yada sıkıldıkça boks yapıyorum.
Eve gelip yemek yaptım. En büyük zevklerimden biride yemek yapmak. Tek olduğum halde yapar kalanı komşulara verirdim yada dolapta stok yapardım. Çay demleyip içtim. Bulaşıkları halledip odama gittikten sonra Pijamalarımı giydim.
Yeni başladığım kitapla beraber yatağa girdim biraz okuduktan sonra uykuya daldım.
CENGİZ BEY' DEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARA
Teen FictionBu gün tam 3 yıl oldu. Çok zorlandım kabul, ama başardım. Bunun hediyesi gibi birde yeni bir ailem oldu. Sara delirdinmi ne anlatıyorsun sen diyeceksiniz belki ama olan bu biliyorum meraklandınız e hadi buyrun hikayemi okumaya;) (1.Not: Olay ikinci...