7. Bölüm

487 31 6
                                    

MABEL MATİZ / AHU

Çal beni, çal gecem günüm, karışalım
Çağırıp kadehlere baharı
Al senin olsun en sarı yazlarım
Sarılıp da bir daha ayrılmamalı...

***
ENES

Çok farklıymış... Ķız kardeşler veya ablalar anne gibidir derlerdide inanmazdım. İlk defa dün bir kardeşim olduğunu hissettim. Ama hala güvenemiyordum. Duru'dan sonra da güvenmem zor olur zaten.

Sabah uyandığımda baş ağrım tamamen yok olmuştu. Gözüm komidinin üstündeki şişeye takıldı. Yanında da bir not vardı.

Şişeyi alıp baktığımda Sara'nın dün sürdüğü yağ olduğunu anladım.  Nottada şu yazıyordu;

"Bende bu yağını yedeği var. Sende dursun sakın atma ha pahalı bir yağ yani. Neyse sakla işte işe yarıyor. Ve geçmiş olsun :)"

Notu gülerek yağla beraber komidine koydum.

[Pek kıymetli okuyucularım migreni olan varsa kullansın toros nanesi bir nimet migren için. Ben kullanıyorum:)]

Önce duş alıp sonra giyindim. Odayı da düzenli hale getirdikten sonra telefonumu alıp ofise doğru yola koyuldum. Şuan çok önemli bir dava vardı. Ve bu şirket için büyük bir işti.

Ofise vardığımda ilk işim yurt dışından bana kitap gönderen arkadaşımı aramaktı.

°°°
"Bonjour Maxim."
[Merhaba Maxim.]

"Bonjour Enes."
[Merhaba Enes.]

"Comment ça va?"
[Nasılsın?]

"Je vais bien, comment vas-tu?"
[İyiyim sen nasılsın?]

"Je vais bien merci.. J'ai besoin de toi"
[Ben iyiyim teşekkür ederim. Sana bir işim düştü .]

"j'écoute!"
[Dinliyorum!]

"J'ai besoin de livres de droi, et je dois trouver ce que je cherche aujourd'hui."
[Bazı hukuk kitaplarına ihtiyacım var, ve aradıklarımı bu gün bulmalıyım. ]

"je vais te le livrer"
[Sana ulaştırırım.]

"c'est ça! mec tu es super!"
[İşte bu! Harikasın dostum!]

°°°
Maxim ile olan konuşmayı bitirip, istediğim kitapların adlarını mesaj olarak attım. Maxim'i yıllardır tanırım ve kendisi bir kitap katibi. Her kitabi dakikasında bulur. İstediğim hukuk kitapları yurt dışı üretimi olup sınırlı baskıda vardı. Benimde vardı ama Türkiyede olmadıkları için gelmeleri uzun sürerdi.

Ve istediğim kitaplar bir hukuk öğrencisi için çok büyük bir nimet. Eminim Sara bunları gördüğünde çok sevinecek.

SARA'DAN

Kutunun yanına çökmüş büyük bir sevinçle kitapları kurcalarken saatin kaç olduğundan habersizdim.

Akıl edip kutunun içine baktığımda mavi bir not kağıdı vardı.

"Bir hukuk öğrencisi için en güzel hediye!"

Ama kimden geldiği yazmıyordu. Her neyse bunlar okadar güzeldiki kimin gönderdiği umurumda bile değil. Aylarca uğraştım sadece birini alabilmek için. Ve şuan hepsi elimde.

Hepsini büyük bir özenle kitaplığa yerleştirdim. Daha sonra on dakikalık bir duş alıp giyindim.

 Daha sonra on dakikalık bir duş alıp giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SARA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin