"Sunteti cu toti ?? " O doamna in varsta de 45-50 de ani ne-a intampinat la iesirea din aeroport langa un grup de adolescenti . Acolo langa autobuzul galben se adunau tot mai multe persoane .
Am urcat cu toti in autobuz si am pornit spre "tabara minune ".
"Tot nu vreau sa merg !!" Ma plang eu , stiu ca sunt copilaroasa dar chiar nu vreau sa imi irosesc toata vara departe de casa .
"Stiu , Liz , nici pe mine nu ma incanta ." Sigur nu mă minti esti mai fericita decat ai fost in clasa a opta cand Aron a spus ca te place.
" Cum spui tu ! "Aleg sa renunt si imi dau ochii peste cap . " Trezeste-ma cand ajungem ! ""Ai dormit tot drumul spre Londra , cat mai poti dormi ? "
"Nici nu iti inchipui ! Vezi ca iti suna telefonu ! " Imi lipesc capul de geam si imi inchid ochii .
"Hei , mama ! " Cine putea sa o sune inafara de mama ei .
"Da suntem bine , mama ! Am ajuns ..da...suntem in autobuz ...da e un adult cu noi ...suntem cumintii ...nu , mama , nu vorbesc cu niciun baiat , abea am ajuns ...stiu , stiu sunt inca mica..ok si ea te saluta ...te iubim , pa ! " Isi pune telefonu inapoi in buzunar si isi da ochii peste cap . " Mama te saluta ! "
" Si eu o salut ! Cat mai avem ? " Intreb exasperata , vreau acasa sa vorbesc toata ziua cu Alex , sa ignor mesajele de la el si sa ma plimb in parc cu Amber si Emma . Nu sa stau intr-o tabara de vara cu tot felul de activitati ciudate .
"Ajungem in 10 minute "
" Singurul loc pe care il urasc mai mult decat aceasta tabara este acest autocar "
Amber se uita urat la mine si intoarce ca capul spre partea dreapta . Stiu ce gandeste Ar trebui sa fii recunoscatoare , nu toti copii pot merge intr-o asemenea tabara . Dar tu te plangi intruna , in loc sa te bucuri ca esti intr-o tara noua , esti trista si urasti tot locul acesta . Are dreptate si urasc sa admint asta dar cred ca ar trebui macar sa nu ma mai plang intruna , poate ei ii place si nu ar trebui sa ii stric vara .
"Copii , luati-va lucrurile si mergi afara din autobuz " Am facut ce a spus doamna care ne suprevegheaza.
Am iesit cu toti si am observat inca un autobuz plin cu adolescenti . Tabara asta e chiar foarte populata .
" In cabane veti sta cate 4 , va puteti uita pe panou pentru a va vedea cabana in care va veti petrece urmatoarele luni , dupa ce va instalati va asteptam in sala de mese pentru a face prezenta " Un domn de 30 de ani urcat pe un bustean ne-a dat acele informati . Ca prin magie toti adolescenti plini de hormoni sau napustit spre panoul de informati. Eu si Amber statem si ne uitam la acele specimene numite viitorul rasei umane. Dupa ce sa mai eliberat cei 5 metri din jurul panoului eu si Amber ne-am uitat sa vedem in ca cabana suntem
" Eu sunt in cabana 10 "
" Si eu ! " Un lucru bun , sunt in cabana cu Amber. Am mers spre cabana 10 , dupa ce am trecut de multe cabanute am ajuns la o usa cu numarul 10 scris cu albastru . Am deschis usa si am dat peste 2 paturi supraetajate . Unul dintre ele era ocupat de doua geamantane , langa ele erau 2 fete destul de dragute .
"Buna !" Le saluta Amber pe cele 2 fete .
"Buna ! " Fata blonda ne zambeste si isi da parul rebel ce ii acoperea jumatate de fata . " Eu sunt Kayla si bruneta din colt e Steph ."
"Eu sunt Lizzi si ea este Amber , ma bucur sa va cunosc " .
"Si noi ! " Dupa ce am despachetat , ne-am grabit spre sala de mese sperand ca ceilalti nu au inceput fara noi . Cand am intrat ...
"Elizabeth Jachson ?? "
"E Lizzie " Spun in timp ce ma indrept spre scena .
"Deci Lizzie spunene ceva despre tine ! "
"Pai am 16 ani , sunt din California si cam atat ."
"Ok , urmatorul ! "
M-am intors inapoi in scaun si asteptam sa se termine tot acest eveniment. Nici nu am observat cand Amber sa ridicat de langa tine si sa reantors .
" Harold Styles "
" E HARRY " Un baiat inalt cu ochii verzi foarte frumosi si calionti jucausi sa ridicat si a pornit spre scena .
"Deci Haro...baiatul sa uitat urat la doamna aceea ...Harry , ce vrei sa ne spui despre tine ? "
Pana la urma nu e o tabara de tocilari ...
Sper ca va placut ! Scuze de intarziere ! xoxo
CITEȘTI
Love Again
RandomLizzie Jackson , o eleva de liceu obișnuita , groaznica la matematica . Aceasta este dusă cu forta intr-o tabara de vara , unde este nevoita sa iși petreaca toata vacanța , dar lucrurile rele au un final fericit ...