Cand am deschis ochii era 3 dimineata , aveam avionul peste o ora . M-am dat incet jos din pat si am pornit-o spre baie . Am inchis usor usa si am scapat incet de haine . Dupa ce am verificat apa , mi-am lasat corpul sa fie alintat de picaturile de apa . Toate gandurile mele erau indreptate spre un singur loc : Londra . De ce , nu pot suporta acel loc ? Acolo , din cate mi sa spus , tata sa recasatorit si a uitat complet de mine si de mama . Nu il condamn pentru asta , e alegera lui , poate nu si-a dorit un copil dar spre nefericirea lui am aparut eu . Poate in acel moment era cea mai buna sau cea mai simpla alegere . A ales sa ne paraseasca . Doar gandindu-ma la acel loc , timpul trece pe langa mine . Dupa 15 minute am iesit din dus , mi-am luat o pereche de pantaloni scurti albi si un tricou negru pe care se observa scrisul alb : "Be different ! " . Mi-am uscat parul si l-am ondulat usor la varfuri . Am apucat valiza si am tras-o in jos pe scari pana in fata la bucatarie unde mama era gata de plecare .
"Buna dimineata , scumpo ! " Mama era perfecta , purta o pereche de blugi negri si un maieu tot negru . Avea parul prins intr-o coada de cal si pregatea nelipsita ei cafea.
"Neața ! "
" Liz , in 5 minute trebuie sa ajunga si Amber . "
" I' m barbie girl , in the barbie world
Life in plastic , it's fantastic !
you can brush my hair , undress me everywhere
Imagination , life is your creation
Come on Barbie , let's go party ! "Imi iau telefonul din geanta , il deschid si spre mica mea surprindere vorbim de lupoaica si ea la telefon .
* Convorbire telefonica *
" Alo ! Hei , Amber ! "
"Hei , vezi ca venim in 2 minute ."
" Cu adica venim ? "
"Alex a vrut sa ne insoteasca , vorbim cand ajungem . Pa ! "
* Convorbire incheiata *
Urasc cand imi inchide telefonul . O anunt pe mama ca Alex ne va insoti pana la aeroport si urc pana sus sa imi iau geanta . Cand ajung jos , Alex si Amber vorbeau cu mama in bucatarie .
" Neața ! "Ii salut eu pe cei doi nou sositi .
"Neata ! Mergem ?" Intreaba Amber destul de incantata ..as putea spune .
" De unde atata graba , avem toata viata inainte ." Imi sustin eu punctul de vedere .
" Da si numai 30 de minute pana decoleaza avionul . " Se amesteca si Alex in conversatie .
"Bine , toata lumea in masina ! " Mama si Alex ne-au ajutat cu bagajele si am pornit intr-o liniste deplina spre aeroport . Tensiunea pluteste in aer dar aleg sa o ignor . Imi verific telefonul si observ un mesaj nou .
Buna , frumoaso !
Era singura persoana de care chiar nu aveam chef acum asa ca l-am ignorat si am privit orasul linistit care inca doarme .
" Liz , am ajuns !" Ma striga Amber care tocmai ce iese din masina . Cobor alaturi de ceilalti si ma intrept spre aeroportul care statea mare si impunator in fata mea . Dupa ce trecem pe la detectorul de metale la care facem o mica pauza din cauza faptului ca Amber a refuzat sa isi dea jos colierul norocos , pana la urma paznici ne-au lasat sa trecem , si am ajuns cu 5 minute mai devreme si fara sa imi dau seama am fost trasa intr-un uragan de imbratisari .
"O sa imi fie atat de dor de voi !" Ne informeaza Alex si ma strange tare in brate .
"Atunci convinge-o sa ma lasa sa stau ." Ii soptesc eu aratand spre persoana incapatanata care o imbratiseaza pe Aber , mama .
" Sti ca nu pot face asta , pitic !" Pot vedea tristetea din glasul sau , nu vrea sa plecam ...nici macar eu nu vreau asta .
Dupa inca cateva imbratisari , a trebuit sa urcam in avion . Totul abia acum incepe . O lunga calatorie .... Am adormit sperand sa nu fie totul un dezastru complet din prima ...
"Liz , am ajuns !" Amber ma stiga usor , fara sa deranjeze alti pasageri .
" Va rugam sa va puneti centurile de siguranta , vom ateriza pe aeroportul din Londra "
Am iesit in sir indian din avion si ne-am indreptat spre iesire . In fata aeroportului era un autobuz mare si galben pe care scria " Summer Camp " Wow ce original ...deja urasc locul asta .
Hei ! Sper ca este mai detaliat , cartea o voi corecta de greseli in viitorul apropiat . Astept parerile voastre ! xoxo
CITEȘTI
Love Again
De TodoLizzie Jackson , o eleva de liceu obișnuita , groaznica la matematica . Aceasta este dusă cu forta intr-o tabara de vara , unde este nevoita sa iși petreaca toata vacanța , dar lucrurile rele au un final fericit ...