4 . Eu sunt ...ăăă...Li...Li-zzie

50 4 3
                                    

" Nu prea multe ...asta e sigur . " Spune baiatul uitandu-se spre noi .

" Ok ....daca Harry nu vrea sa mai spuna si altceva ..il invitam la locul sau ." Vorbeste din nou acea doamna . Dar ochii lui Harry erau indreptati spre ' public ' , mai exact spre mine . Acesta coboara de pe micuta scena improvizata si se indreapta catre unul dintre scaunele libere...

" Copii , el este Sebastian Dawn " Ne atrage atentia Miss Doroti . De ce ii spun asa ? Numele ei complet este Dolores Donovan ...

Imi indrept privirea catre mijlocul cantinei unde pe scena sta El . De unde a stiut ? De ce e aici ? Sunt prea multe intrebari .

" Hei , eu sunt Seba si am 17 ani " Se prezinta el simplu si indiferent pana cand ochii sai ii intalnesc pe ai mei .

De ce a venit ? Chiar credeam ca poate o sa ma obijjuiesc cu locul asta pana la urma . Dar a trebuit sa vina el aici . Am crezut ca a drecut peste . Acum 2 ani l-am cunoscut pe Seba , in prima zi de liceu , el era cu un an mai mare asa ca m-ia aratat scoala . Am vorbit din ce in ce mai mult , intrase in ' gasca' noastra . Dar intr-o zi ne plimbam prin parc pana m-ia marturisit ca ma place . Pentru mine el era fratele meu , nu mai mult , dar in acea zi a promis ca ma va distruge . Si chiar asta a facut , ma distrus psihic , am fost dusa si la un specialist , dar mai sunt nopti in care am cosmaruri ...acum 1 an a fost condamnat din cauza unui accident de masina ...de atunci nu l-am mai vazut , dar de curand am inceput sa primesc mesaje de la un El ... mereu am crezut ca anonimul din spatele mesajelor e Seba .

Nici nu am observat cand acel baiat misterios sa asezat pe locul liber de langa mine . Mi-am intors privirea spre uraganul de bucle frumos dezordonate , care stateau in dreapta mea .

" Hei , eu sunt Harry " Spune acesta aratandu-si zambetul care mi-au facut genunchi sa se inmoaie . Si acei ochii verzi precum 2 pietre pretioase ...acei ochii frumosi , care ascundeau tristete in spatele peretului pe care el la creat dar si ura ...

" Hei ! Eu sunt ...ããã...Li...Li-zzie " Spun incercand sa ma retrag din povestea ochilor sai . El rade usor la reactia mea , un ras atat de dulce si de cristalin caruia se alatura doua gropite adorabile .

" E destul de interesant aici " In vocea lui se citea sarcasmul , se vede ca nici el nu isi doreste sa fie aici . Poate si el a fost obligat de mama sa din cauza notelor de la matematica . E putin probabil ...dar totusi e o varianta .

" Hei ! Buna , eu sunt Seba si tu esti ... " Aud o voce in spatele meu , imi intorc usor capul si vad doi ochii caprui care se uitau la baiatul carliontat de langa mine . El intinse mana dreapta dar Harry nici nu se obosi sa o stranga in semn de salut . Seba isi indrepta privirea spre mine .
" Hei , Liz ...Ce mai faci ? " Spune cu un zambet mare dar indiferent .
De ce nu ma lasi in pace , treci peste .

" Bine " Raspund sec , incercand sa evit o discutie cu el .

" Deci Lizzie , vrei sa mergem sa ne plimbam ? " Ma intreaba Harry , iar eu rasuflu usurata . Nota pentru sine : Nu uita sa ii multumesti lui Harry pentru ca te-a ajutat .

" Sigur " Spun si ma ridic , mergand spre iesire cu Harry in spatele meu .

" Deci ...va cunoasteti ? " Ma intreaba imediat ce ajungem afara .

" E o poveste lunga " Spun si ma uit spre unul dintre copaci . Nu vreau sa ii povestesc acum ...poate intr-o zi , dar nu acum .

" Cred ca stiu ce fel de persoana esti . " Ma uit la el si incerc sa ii raspund , dar cuvintele nu vor sa iasa . Asa ca doar astept . " Esti genul de fata care a ajuns aici de 5 minute dar uraste locul acesta de 3 zile , genul de fata care ar veni aici doar obligata , genul de fata care ar face orce sa fie acum in camera ei departe de locul asta "

" Wow ...ce repede ti-ai dat seama "

" Da , pot sa vad dispretul pentru locul asta in ochii tai " Si eu pot sa vad multe in ochii tai Styles ...dar nu inca , nu cred ca ai fi incantat sa afli ca cineva a putut sa vada peste zidul construit de tine ...vreau sa imi spui tu ,cand vei fi pregatit .

Eu si Harry ne-am mai plimbat putin pe langa lac , pana cand am auzit pipaitul telefonului meu .

Hei frumoaso , cum e plimbarea cu fat-frumos ;) era el ...am incercat sa il ignor ca de obicei si atunci am fost sigura ca el era Seba ...cine altcineva ar sti ca sunt cu Harry aici si acum .

" Sa intamplat ceva ? " Styles pare ingrijorat ...Serios ? Chiar ar putea sa ii pese ? Dar ochii lui erau sinceri , chiar cred ca ii pasa , dar nu a durat mult , cand a observat ca il privesc a devenit brusc rece si distant .

Dar nu a durat mult si zambetul a aparut din nou . " Lizzie esti ok ? "

"Sunt bine , totul e in regula " Vantul a inceput sa bata cu putere chiar daca eram la inceputul veri . " E cam frig ...cred ca ar trebui sa ne intoarcem la cabane ."

"Sunt total de acord " A zambit si m-ia pus pe umeri jacheta sa . In lumina luni fata lui parea ...divina , precum un inger .

Am mers in liniste unul langa altul pana am ajuns in fata cabanei mele . I-am inapoiat jacheta si am intrat , inchizand bine usa . In partea mea de camera Amber era in patul de sus cu castile in urechi si o carte in mana , ceva normal pentru ea , am mers incet prin camera le-am facut semn fetelor sa nu faca zgomot si am sari in pat langa ea .

" Hei nevastuica . Cum iti e viata ? " Ea a zambit , un zambet stramb , sincer si tare hazliu . Am inceput sa radem amandoua .

" Pari fericita ...de cand atata entuziasm ? " A spus ridicand doar din spranceana dreapta , lucru pe care eu nu pot sa-l fac . Am zambit si m-am gandit ce ar trebui sa ii raspund . Totusi tabara nu e chiar atat de rea , unele lucruri sunt acceptabile , cabana , colegele de camera , baiatul cu ochii verzi si lista va continua . Poate vara nu va fi total distrusa , o sa ii duc dorul lui Alex , fara el nu va fi la fel , dar pot incerca sa ma distrez .

" Sa spunem doar ca e un inceput promitator " .

Imi pare asa de rau . Promit ca ma voi tine de carte ...si nu o voi abandona ...pe cuvant de cercetas ...Scuze pentru greseli m-am grabit sa postez in seara aceasta ...voi corecta incurand . ly


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 21, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love AgainUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum