Capitolul 1- UN NOU INCEPUT

421 8 7
                                    

Un oras nou,o viata noua. Tocmai pasesc pe pamantul din Buenos Aires.Mii de amintiri ma pandesc la orice colt.Mai ales acea amintire.....

*FLASH BACK*

Mama:Nu,va rog.Lasati-mi copilul,luati-ma pe mine.

Tata:Lasa-le pe ele doua,pe mine ma vrei.

''Gorila 1'':Deci daca tot va oferiti amandoi,cum vreti sa va omor pe rand sau impreuna?*criminal face*

Eu:Lasat-mi parintii.

,,Gorila 2'':Ce vrei tu mucoaso?

Apuc sa iau un scaun si sa ii dau in cap uneia dintre gorile,iar apoi o iau la fuga impreuna cu mama si tata.Apucam sa fugim pana la usa,iar apoi simt brusc cum cei doi parinti ai mei se opresc.

Mama:Iubita mea ,fugi departe de aici,lasa-ne pe noi doi.

Tata:Da fata mea,fugi, chiar daca noi vom muri,vom fi acolo,in inima ta si te vom veghea de acolo de sus avand grija de tine.Te iubim frumoasa noastra!

O iau la fuga ,si cand ajung la capatul celeilalte strazi aud 2 focuri violente de arma,ma uit inapoi si vad cum imi las trecutul in urma incepand o noua viata.

*END FLASH BACK*

*IN AEROPORT*

Ma dau jos din avion,pasesc incet pe sol si ma izbesc de un baiat.

Eu:Vezi pe unde mergi cimpanzoi cu plete pana la genunchi

Frezatu':Scuze,papusa.Cu cine am onoarea?

Eu:Cara,Cara Delevingne .Iar tu cimpanzoi?

Frezatu':Pe cimpanzoiul asta aratos il cheama Harry ,Harry Styles .*scotandu-si ochelarii care ii acopereau ochii de un smarald ametitor *Unde te duci?

Eu:La prietena mea Taylor .

Rugge:Te duc eu.

Ma apuca de mana si ma trage catre masina sa,atunci eu iau geanta si ii dau cu ea in cap.

Harry :Ce mama naibii te-a apucat?

Eu:*smiley face*

Atunci el se duce catre oglinda de la masina si isi aranjeaza freza.

Eu:*IN GAND*Doamneee da-i minte astuia.Isi aranjeaza freza din 5 in 5 minute.Hai sa o sun pe Taylor.

*CONVORBIRE TELEFONICA*

Eu:Hei Taylor ,vii sa ma iei

Taylor :Scuze, sunt la Studio nu pot.

Eu:Pai si acum ce ma fac?

Taylor :L-am trimis pe verisorul meu, Harry .

Eu:Cum arata?

Lodo:Paiii........are plete de poti face un mop cu ele. *chcotind*

Eu:Nu se poate,tocmai s-a dat la mine.

Taylor :Obsedat prost...ce sa-i ceri daca el mai are doar un singur neuron si nici ala nu functioneaza.

Eu:Ok.....bye-bye.

Taylor :Bye.Te astept.Pupici!

*CONVORBIRE INCHEIATA*

Ma duc ,il caut prin tot aeroportul pe Harry ,cand dintr-o data dau de el,care intra intr-un magazin.

Acesta este primul meu capitol sper ca va place.

THE DESTINY[IN CURS DE EDITARE ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum