Capitolul 4-SECRETELE IES LA IVEALA

156 5 0
                                    

Peste cam 5 minute dupa ce Harry isi aranjeaza mopul....pardon parul insfarsit decide ca e timpul sa plecam.

Harry:Kendall haiiii!Cara ,vino scumpo!

Kendall :*venind de la baie si aruncandu.i in gura lui Harry cu cartonul de la hartia igienica.

Harry:heiiii!Pentru ce a fost asta?spune inca molfăind cartonul

kendall:de ce i.ai spus nespalatei alea scumpo?

Cara :pe cine faci tu nespalata?Tu nu vezi ca ai rochia*chicotind*in chiloti?spun mai apoi Kendall aranjandu-si rochia care nu e cu doua palme mai scurta de fund.

Taylor :hai copii mergeti azi sau fac eu pizza?Si doar ştiţi ce se intampla cand pornesc eu cuptorul.

Harry: stii ceva ?! Freza mea mai are de asteptat! Papa! Spune harry fugind spre usa de la intrare nu inainte sa ne ia pe mine si Kendall de mana.

*Pe DRUM*

Kendall:Harry, scumpule aproape am ajuns!

Harry :Nooo.....pai nu stiam!*ironic*

Cara:*facepalm*Cu ce ti-am gresit Doamne?! Şoptesc asta uitandu-ma pe fereastra.

Kendall:Hazz de ce imi vorbesti asa?

Harry:iarta-ma dar sunt cam obosit .spune sarutand-o scurt pe buze.

Kendall:Iubire am ajuns ,nu e nevoie sa parchezi la 3 case departare.

Harry:Scuze, oboseala e de vina!

Kendall:Nu-i nimic iubire ,te inteleg !spune sarutandu-l apasat lucru care aproape ma face sa vars.

Cara:*tusind*

Kendall:hai ca am plecat!Papa!spune iesind din masina si trantind portiera nu inainte sa imi arunce o privire acida.

Cara: pot veni in fata acum ?

Harry: Normal ca da  ,doar e locul liber.spune pufinindu-l rasul iar eu facand un bot de bebelus caruia nu i-ai luat acadeaua preferata .

Ies din masina mai apoi ocolind-o prin spate si ajungand intr-un final la locul pasagerului.Cand dau sa deschid portiera aud din spatele masini venind o masina cu mare viteza astfel ,eu ajung inauntrul masinii cu buzele aproape de cele ale lui Harry.

Cara:S....scuze dar venea o masina si....

Harry:nu-i nimic am văzut tot ce s-a intamplat. Imi întrerupe el propoziţia mai apoi sarutandu-ma scurt pe nas.

Cara:eu una tot nu am uitat ca azi aveai o sticlă de vodka in mana!

Harry:tot nu scap nu?

Cara:bingooo.

Harry:Ei bine, acum cativa ani mama si tata erau intr-o expediţie pe un munte, sincer sa fiu nu mai stiu care era.Ajunşi la baza muntelui m-au sunat pe mine si pe Zack anuntandu-ne ca drumul spre munte a decurs ok.
Am vorbit cred ca timp de o ora mai apoi ei inchizandu-ne si continuandu-si expeditia;ei bine, dupa ce ne-au inchis telefonul la vreo 2 zile după, a trebuit sa aflam prin intermediul televizorului ca mama si tata au decedat.*spuse Harry aparandu-i lacrimi in coltul ochilor iar fata mea deja facand baie in lacrimi.

Rugge:ahm....nu conteaza.

Mechi:bine,deci nu mi.ai povestit ce era cu vodka aia.

Rugge:Eu am suferit dupa ce mama si tata a murit, mi.am gasit fericirea doar in alcool.

Cara:imi pare sincer rau ,stiu prin ce ai trecut si prin ce treci inca. Spun printre suspine mai apoi tragandu-l intr-o îmbrăţişare foarte lunga si strânsă.

*LA Pizzerie*

Casieriţă:Buna ziua!Cu ce va putem servi?

Harry: Buna ziua am dori 3 pizza Qutro Stagioni, una Diavola si una Quatro Carni.

Casieriţă:In jumătate de ora vor fi gata toate.

Ne departam de Casierie asezandu-ne la o masa pentru a astepta.

Cara:De ce ai luat 5 ? Suntem doar 4 acasa.

Harry:vei vedea tu!

*ACASA*

Cara: Oameni buni, veniţi la masa pana nu devorez eu tot! Spun mai apoi pufnindu-ne rasul atat pe mine cat si pe Harry.

Harry:Zack, sa nu o uiti pe Nora!*tipa acesta catre fratele sau

Nora?!Ce naiba ?! Zack are vreo iubita secrete tinuta sub pat?!

THE DESTINY[IN CURS DE EDITARE ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum