Nici la două secunde după ce imi fac scenariile cu iubita secreta de sub pat il vad pe Zack coborand scarile impreuna cu un puiut de tigru.
Cara: awww ,Doamne, ce minunatie. Ea e Nora?spun luand tigrutul in brate scarpinandu-l dupa ureche.
Harry:Da,ea e Nora
Cara:haide sa ii dam sa pape fapturii asteia!Hai, Nora! Spun facandu-i semn felinei sa ma urmeze.
*IN BUCATARIE *
Ajunsi in bucatarie ne asezam toti la masa asteptand ca Harry sa puna cutiile de pizza pe aceasta.
Harry:poftiti de va hraniti! Spune el mai apoi fiecare insfacandu-si cutia de pizza.
Cara:O pot hrani eu pe Nora?intreb facand botic de catelus plouat.
Zack:Sigur, de ce nu?!spune Zack dându-mi cutia de pizza a Norei.
*DUPA APROXIMATIV 30 DE MIN*
Taylor :vaiiii,ce ma doare burta.spune punandu-se in canapea iar mai apoi masandu-si stomacul.
Zack: eu a-s mai fi mancat o felie. Spune el luand cutia sa de pizza aruncând-o in gunoi.
Taylor: cred ca si Nora e de aceeasi parere cu tine. Spune ea aratand spre mica felina care se lupta cu(,) cutia de carton.
Cara:mai bine nu mai mancam!
Harry:si eu la fel.spune strangandu-si parul intr-un mic coc.
Harry&Cara:*la unison*ma duc in dormitor.
Zack:mrrrr! Spune el dand din sprancene.
Harry:De 14 ani incerc sa te ignor si inca nu o pot face!spune el aruncand cu o perna in directia lui Zack iar eu si Taylor începem sa radem.
*IN DORMITORUL CAREI*
Ma asez in patul mare si pufos,punandu.mi capul pe perna de un alb imaculat.Deschid televizorul si nu e nici un film bun.Decid dupa vreo 2 minute de butonat telecomanada sa il inchid mai apoi punându-mă mai bine in pat.
Cara:*cascand*
*PERSPECTIVA HARRY*
Merg pe holul mare al casei;si imi atintesc privirea catre usa de un roz deschis al Carei.După mici plimbari de colo-colo decid sa patrund in micul univers al blondei cu ochi albastrii. .Deschid incet usa fara a face multa galagie.
Awwww...ce draguta si linistita e cand doarme.Intru cu tot corpul in camera mai apoi inchizand incet usa si punandu-ma in in pat langa ea. Ii cuprind talia si o strang incet in brate apoi o sarutand-o suav pe obrazul sau ferm.*PERSPECTIVA ZACK*
O iau pe Nora din living-ul calduros al casei iar mai apoi ma indrept spre scarile care duc la etaj.Ajuns sus imi atintesc privirea catre usa dormitorului meu indreptandu-ma către acesta. Dau sa intru in dormitor dar ceva deranjant din camera de vis-à-vis ma face sa tresar; ma intorc la 180° mai apoi patrunzand incet in incaperea slab luminata.După cum credeam,era Harry... cu CARA IN BRATE?!
Decid sa-i fac felul .Zis si facut!Ma asez si eu cu grija in pat luandu-i mana Carei si puand-o peste talia mea.*PERSPECTIVA TAYLOR *
Un bazait puternic ma face sa tresar mai apoi observand ca am adormit in living.Imi iau telefonul care vibreaza de zor mai apoi observand ca ma suna managerul meu.
-Buna ziua! Spun cu o voce ragusita .
-Buna, Taylor!Am vrut sa te anunt ca ai o şedinţa foto in mai puţin de 2 ore.
-Ok, imi iau mopul...scuzati-ma, verisorul si vin.
-Bine, la revedere!
-La revedere!ii spun mai apoi inchizand telefonul si punamdu-mi-l in buzunar.Ma ridic de pe canapea si.......
Stai,de ce e asa liniste?Si unde e Harry?! sper ca nu se nai penseaza la mine pe noptiera.-Sherlock Taylor in actiuneeee..... .spun luandu-mi telecomanda pe post de lupa.
Prima mea directie este dormitorul meu si se pare ca totul este la locul lui. Dupa aceea ma duc la Harry si Zack in dormitor negasind nimic si acolo
-Nooo.....nu se poate sa fie la Cara in camera!spun lipindu-mi palma de frunte.
Ies din camera lui Zack iar mai apoi ma indrept catre a Carei. Intru incet in camera si observ 3 siluete in pat; ma apropii de acesta si o imagine macabra mi se afiseaza in fata ochilor. Cara este la mijloc in spatele ei ,tinand-o in brate este Harry ,iar in fata ei este Zack care este tinut in brate de Cara.
Taylor:Copii, copii a luat foc bucataria! Tip lovindu-l pe Harry din greseala cu telecomanda.
Harry:Ce naiba se intampla?! Întreabă canzand din pat si frecandu-si locul lovit de telecomanda.
Taylor :Scuze Harry! Spun luand telecomanda de pe podea.
Cara:*Ce cautati voi aici?tipa ridicandu-se in fund.
Zack: si eu te iubesc Cara! Spune sarutand perna.
Cara&Harry&Taylor:*razand*
Harry : Cara, ai un admirator. Spune lovind-o prieteneste in umar.
Cara:*tacand si fiind traumatizata de felul in care se saruta Zack cu perna
Taylor : OH nu trebuie sa fiu la studio intr-o ora. Spun uitandu-ma la ceas, iar mai apoi la Harry.
Harry:Am de ales?
Taylor:Stai sa ma gandesc mopulet. Hm....nu. Spun luandu-l de brat.
CITEȘTI
THE DESTINY[IN CURS DE EDITARE ]
RomanceCara, o simpla fata care si-a pierdut parintii.Harry singurul care ii va readuce zambetul pe fata Carei sau poate nu..........