.Încet încet lacrimile își fac apariția în ochii mei neputand sa le stăpânesc. Simt o atingere fina pe umărul meu era Cande .
Cande :de ce plângi Rugge ?
Rugge:dar tu ce cauți aici?*ștergându. Și lacrimile*
Cande :răspunde. Mi la întrebare Ruggero*serioasa *
Rugge :Ei bine Jorge a sărutat
O pe Mechi ! Și eu sufăr ca un idiot*apărându. I din nou lacrimi*
Cande :Haide mai ruggero !*luându. L în brațe *
Rugge:Haide în casa !
Cande :hai sa te culci !
Rugge :Ok
*Perspectiva Ruggero*Ma duc in camera mea întunecată precum sufletul meu ; mă asigur ca Tini doarme și apoi scormonesc dar cu grija în micul sertar al noptierei mele după pachetul de țigări și după vodka .
Ma îndrept cu pași mari dar înceți spre terasa , închid cu grija usa și mă așez pe fotoliul cafeniu-cenusiu .Iau bricheta din buzunarul pijamalei , scot o tigare din pachet și cu ușurință o aprind ; mai apoi o duc la gura și inspir puțin fum iar după câteva secunde după ce îl savurez îi dau drumul pe gura admirând cerculețele făcute de acesta .Iau sticla de vodka și un pahar ascuns prin împrejurimea fotoliului și torn vodka care emana un miros foarte îmbietor pentru mine.
După doua ore , după ce termin sticla și pachetul de țigări mă hotărăsc sa mă bag la somn.Ma duc în dormitor puțin amețit , ținându.ma de lucrurile pe care le am în jur dar cu grija sa nu le dărâm .Ma uit cu greu la ceasul care se afla la o mica distanta de noptiera mea și observ ca este ora 05:00.
*DIMINEAȚA*Mechi :*luând doua tigai și bătând cu ele *Puturosilor trezirea.
Diego :*căzând pe scări *Auch Mersi de trezire Mer.
Mechi : *smiley face *
Lodo:sunt pregătită de aranjamente căpitane*salutând militareste *
Xabi :copii am o veste sa va dam*luând. O pe Vale de mana *Noi doi formam un cuplu ^-^
Mechi :ai doamne felicitări *luându. L pe Xabi în brațe iar mai apoi pupand.o.pe Vale pe obraji *
Jorge :felicitări frate *bătând palma frățește cu Xabi *
Restul :*la unison * felicitari copii!
Xabiani & Vale:*la unison * Mulțumim ^-^
Lodo:ok deci dacă am terminat hai sa ne apucam de decorat pana nu închid magazinele pentru ca ieri în toată agitația am uitat cu toții sa luam cadouri așa ca let's do that.
Mechi:Deci copii aici sunt toate aranjamentele ! Vale , Xabi luați beteala asta verde și puneți.o pe șemineu și ce rămâne unde credeți voi ca va arata bine ok.
Xabi :de acord
Vale :și eu *luând beteala.*
Mechi:Rugge Martina voi puneți beculetele pe casa !
Rugge :Ok nu pare așa rău !
Martina : poftim? Eu nu fac ce zice curca asta plouata și proasta.!
Mechi:Mechi fi calma fi calma *inspirând și expirând *
Martina :*luând beculetele și ,, din greșeală trăgând. O pe Mechi de par *Ups..
Mechi :firar tu sa fi cu păru tău de imitație de nevastuica!
Jorge :liniștește. Te iubito!
Mechi :bine iubire *sărutându. L*
Rugge :arghh
Mechi :*chicotind*Ok sa continuam .Cande Facu voi faceți curățenie la etaj !
Cande :Ok
Facu :de acord ^-^
Mechi :Diego Lodo voi faceți curățenie aici jos ok ?
Diego &Lodo:de acord
Mechi :eu Jorge și Leo împodobim bradul .Apropo Leo :Matilda sta pe banca ok?
Leo: bine. ..bine .
Mechi :^-^ *luând decorațiunile necesare pentru împodobirea bradului .*
*PESTE 3 ORE*
Mechi :sunteți gata copii ?*tipand *
Toti :*venind în living *suntem gata *la unison *
Mechi : perfect ! Hai sa ne pregatim doar mergem la mall!
CITEȘTI
THE DESTINY[IN CURS DE EDITARE ]
RomanceCara, o simpla fata care si-a pierdut parintii.Harry singurul care ii va readuce zambetul pe fata Carei sau poate nu..........