Bizde bir kadınız kadın devlet başında olsaydı erkeklerin sözüne göre kavga olurdu. Belki gerçekten olurdu. Ama erkeklere veya herkeze göre kadın bir hata yapmışsa artık o akılda kalır ona etiket yapışır. İşte her kadını herkes öyle sanıyor. Savunmasız , güçsüz,şiddet uygulanacak kadar basit bir varlık. Asla kabul etmiyorum etmiyoruz. Yeni olan olaylar tabi haberlerden bildiğimiz kadar bunların birde medyaya yansımamış olaylar ört pas edilmiş durumlar var ve ibret alinmali. Yılda kaç kadın kurban veriyoruz. Kadınlar afedersiniz hayvan değil kurban edilsin. Sizin benim gibi bi insan. Din konularına fazla girmek istemiyorum ama eski zamanda bile böyleydi. Araplar cahiliye devrinde kız çocuğu olmasını ayıp sayarlardı. Diri diri toprağa gömerlerdi. Ne anne karşı çıkardı ne birisi çocuklarını dışarıya gezmeye gider gibi elinden tutar ölüme götürürlerdi. Şükür ki günümüzde yok böyle birşey ozaman ne ben ne siz olurdunuz. Kuranı kerimdede kadınlara önem verilmiştir. ( bunları çok araştırdım sahih kaynaklar bakınız nisa suresi kadın haklarından bahseder zaten arapçada nisa kelimesi kadın demektir) Eğer devletin başında kadınlar olsaydı hem cinslerini anlar onlara göre hüküm verirdi. Bazı karışıklıklar olurdu. Düşünün yani şuan bile karışıklıklar devam ediyor. Altından kadınlar kalkınabilirmiydi bende tahmin edemiyorum ama kadınında piskoloji , ruhsal sinirleri bazı dönemlerde bozuk oluyor. Bu nedenle zorlandıklarıda olur. Bence şuan olduğu gibi devam etsin. Kadının kafası rahat.Gerçi çocuk,temizlik,eşi ilgilenmesi gereken şeyler var kiminin de bir işi işte bize dışarıdan büyük gibi gözüksede onların evinin sevinç kaynağı bunlardır. Bende çok evli gibi konuştum. Kısacası kadın herşeyin üstesinden gelir fakat bazıları anlamıyor.
Yaşasın KADIN GÜCÜ.
TEŞEKKÜRLER AMBASSADORSTR.
HERKEZİN 8 martı şimdiden kutlu olsun.
HİLAL AKGÜL
07.03.2015 cumartesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVUNMA #KadınıYaz!
DiversosBU BİR HİKAYE DEĞİL 8 MART ETKİNLİĞİDİR. 1000-1500 KELİMELİKTİR. DESTEK OLURSANİZ MUTLU OLURUM ÇÜNKÜ BİZ BİR KADİNİZ YADA KİZ İSTE DESTEK OLUN !!