4: Ah, kimin için atıyor bu yürek? N'apıp ediyor sevdiğini üzüyor, aklımız ermez

6 1 0
                                    

Taylor bir süre hareket edemedi. Selena bir şeyler diyordu, Zeynep bir şeyler diyordu ama o hiçbir şeyi duymuyordu. Anlamı neydi bunun? Neler gelmişti başına?

Bir açıklama istiyordu. Evet, evet. Bir açıklama.

Kızların ne dediğini umursamadan odadan çıktı ve Ezhel'in takıldığı yere doğru yürümeye başladı. Etrafta dedikodular dönüyordu; fakat hiçbirine kulak asmadı. Bütün vücudu yanıyordu. Öfkeyle yanıyordu. Nefretle. Kıskançlıkla. Hüzünle. Aşkla.

Taylor önüne gelen herkesi fırlatıyordu. Adrenalinle dolmuştu. Ezhel'le arasına kimse giremeyecekti. Kimse.

Ezhel'in bulunduğunu düşündüğü odanın kapısına gelince bir saniyeliğine durdu. Ne yapıyordu? Bütün bunlar mantıklı mıydı?

Evet.Taylor kapıyı tekmeleyerek açtı. Öfkeden kudurmuş haliyle gözleri Ezhel'i aradı.

Koltukta oturuyordu, Taylor'ı görünce hemen ayağa kalktı. Yanında da biri vardı. Oda duman altıydı ama Taylor'ın o kişinin kim olduğunu anlaması uzun sürmedi.

Nicki Minaj."Bir açıklama istiyorum." dedi Taylor sesi zar zor çıkarken. Boğazı acıyordu, bağırmak istiyordu.

Ezhel Nicki'yi ittirerek Taylor'ın yanına gitti. "Tay, seninle özel olarak konu-" ama lafını bitiremedi çünkü Nicki aralarına girdi.

"Twerking." ve twerk yapmaya başladı.

Taylor'ın zaten dolmuş gözlerinden yavaşça yaşlar süzülmeye başladı.

Ezhel konuşmaya çalışıyordu ama ağzını her açtığında Nicki onun suratına doğru twerk yapıyordu.

Taylor'ın başı ağrımaya başlamıştı. Ne hissetmesi gerektiğini bilmiyordu. Bütün bunların anlamı neydi?

Arkasına bakmadan orayı terk etti. Ezhel'in seslendiğini duydu, hatta ayak sesleri bile duydu. Peşinden mi gelmeye- hayır. Hayır. Bunu düşünmemeliydi.

Ezhel onun için bitmişti.

Taylor koşarak odasına gitti. Selena ve Zeynep içeride bekliyordu ama Taylor onlara aldırmadı, valizini toplamaya başladı.

"Taylor!"

Selena'nın tokadıyla gerçek dünyaya döndü.

"Taylor, ne oldu?" diyerek yanlarına geldi Zeynep.

Gözleri ağlamaktan kızarmıştı. Konuşamıyordu. "Eve dönüyorum." diyebildi sadece.

Selena hoşnutsuzluğunu belli edecek şekilde homurdandı. "Aptal bir adamın Coachella'mızı mahvetmesine izin mi vereceksin?"

Aptal bir adam. Onca şeye rağmen Taylor neden ondan nefret edemiyordu? Hislerini bir kenara koyamıyordu ki. Hayır, hayır, hayır. Son yıllarda kendine değer vermeyi öğrenmişti ve bunu aptal bir adam için kaybetmeyecekti.

"Kafamı toparlamam lazım." dedi ve valizini alıp dışarı çıktı. Kızların ne tepki verdiğini bile algılayamadı. Etrafında ne olup bittiğini anlamıyordu. Hiçbir şeyi anlamıyordu.

Elinde valiziyle arabasına doğru yürüdü. Etrafına bakmamaya çalıştı, her şey Ezhel'i hatırlatıyordu. Eli titriyordu ama yine de arabasına binip çalıştırmayı başardı. Tam gitmek için gaza basmak üzereyken yanındaki kapının açıldığını duydu.

Ezhel yan koltuğa oturmuştu.

Taylor kitlendi. Konuşmak için ağzını açtı ama Ezhel ondan önce davrandı."En yakın motele sür. Seninle özel olarak konuşmam lazım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

to the moon || Ezhel x Taylor SwiftHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin